Capitolul 48

563 36 43
                                    

Draco și Pansy.

Oricât aș vrea să fac cale întoarsă din cauză că atunci când le văd buzele împreunate, stomacul mi se întoarce pe dos, nu pot. Furia și gelozia - de care încerc să scap - pun stăpânire pe mine, iar deși știu că nu ar fi bine să fac o scenă, iau un pahar cu suc din mâna unui băiat de lângă mine și mă îndrept spre cei doi "porumbei". Le distrug minunatul moment, trăgând-o pe Pansy la o parte din poala lui Draco, sucul ajungându-i în păr, prelingându-se pe rochie și pe decolteul excesiv de mare.

── Ești nebună?! țipă ea, exagerând.

── Da, probleme? ridic tonul, atrăgând atenția tuturor.

Crabbe și Goyle, care stau ca doi bodyguarzi pe lângă Draco, încep să râdă. Recunosc că am întrecut limita cu sucul acela, dar Pansy chiar și-o cerea, chit că eram geloasă sau nu.

Fac contact vizual cu Draco, dar ochii lui nu mai înseamnă nimic pentru mine, indiferent în ce fel m-ar privi. Mint. Nu e așa. Îmi șterg repede lacrimile care apucaseră să-mi evadeze din ochi și mă întorc, izbindu-mă din greșeală de câțiva copii. Le cer iertare repede și continui să merg, în timp ce mai multe lacrimi îmi blurează vederea. Când ajung pe hol, mă razem de perete și iau aer adânc în piept.

── Evelyn, ce naiba? se aude vocea lui Draco peste muzica care răsună din sală.

Ajunge în fața mea, moment în care îmi șterg lacrimile și îi zâmbesc fals.

── De ce ai reacționat așa? se răstește la mine, făcând semn spre locul în care s-a petrecut totul.

── De ce îți pasă?

Pufnește și își dă ochii peste cap, ceea ce îmi aduce aminte de Draco din trecut. Cel din anul precedent, căruia nu-i păsa de nimeni, cu atât mai puțin de mine.

── Evelyn, nu mai suntem împreună! De ce faci crize de gelozie?!

── Nu-s geloasă! Doar că...

── Ba da, Evelyn, ești! mă întrerupe furios. Și încă foarte! Ce-a fost în capul tău când ai aruncat sucul ăla pe Pansy?!

── Doar tu... bombăn eu, doar pentru mine.

── Ce-ai zis? spune apropiindu-se de mine. Doar eu? Cred că ai uitat cine a renunțat la noi.

── Draco, de ce nu mă crezi? De ce nu crezi ce ți-am zis? Colin e de vină pentru tot!

Pufnește din nou, întorcându-se cu spatele. În lumina lunii, cea care intră puțin pe fereastră, îmi strălucește brățara dăruită de el. Zâmbesc în timp ce o mică lacrimă mi se prelinge pe obrazul îmbujorat, întinzând încet piciorul în față.

── Mereu și pentru totdeauna, nu? mă trezesc să întreb, amindindu-i de promisiunea sa.

Se întoarce deodată spre mine și se uită la brățara încheiată la gleznă, moment în care nervii i se mai diminuează. Se apropie de mine, iar după ce mai aruncă o ultimă privire la cadoul său, închide ochii și oftează.

── Dă-mi-o, spune sec.

── P-Poftim? mă bâlbâi eu, nevenindu-mi să cred.

── Dă-mi brățara.

Mă uit în ochii lui, sperând că e doar o glumă de prost gust, dar din atitudinea pe care o are, înțeleg că mă înșel. Mă privește cu atât de multă răcoare, încât nici nu se vede că am fost apropiați în trecut.

── Evelyn, haide. Pansy mă așteaptă.

Îmi pică fața.

── Pansy? mă mir eu, făcând ochii mari. Pansy? Totul e despre Pansy? Draco, știi cât am suferit? În tot timpul ăsta, când... Las-o baltă.

Obsesie [pauză]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum