Capitolul 29

777 39 24
                                    

Dar niciodată nu poate fi cum îmi doresc, mereu trebuie să se întâmple ceva.

Mă îndepărtez de el, privindu-l în ochi.

── Știu că ești nervos, Draco, dar... calmează-te. Nu-s de vină că nu a fost exmatriculat. Ți-am spus tot ce știu, mă alarmez eu.

── Binee... Eve, nu cred că sunt eu cel nervos acum.

Oftez, în timp ce se apropie din nou de mine, prinzându-mă de talie. Într-adevăr, sunt nervoasă. Sunt nervoasă din cauză că încă nu am putut scăpa de Colin. O vom face vreodată? Întrebarea asta nu mă lasă deloc în pace, orice aș face, oriunde aș fi. Mereu mă bântuie.

Îmi ridică bărbia, astfel să mă poată privi în ochi și strâmbă din nas, nemulțumit de situație.

── Unde ți-e zâmbetul? Poate... ți-l pot aduce eu la loc, nu crezi?

Îmi pune mâna după gât, apropiindu-se de mine, iar în doar câteva secunde, buzele sale sunt peste ale mele. Sărutul de care chiar am nevoie, care mă liniștește de fiecare dată. Îmi pun picioarele în jurul mijlocului său, în timp ce mă lipește de peretele din spate. Îmi aduc aminte de momentul din Turnul de Astronomie, de acum câteva ore. Habar nu aveam că urma să ne prindă doamna McGonagall, alături de Dumbledore, directorul întregului Hogwarts.

Suspin în momentul în care arsura devine mai puternică. Draco se uită nedumerit la mine, îngrijorat, dar și suspicios.

── Bine, Eve... Dă-ți jos cămașa.

── P-Poftim? mă bâlbâi, neînțelegând de ce vrea să fac asta.

── Vreau să văd ce ai pe spate. Pentru că te doare.

Stau preț de câteva secunde uitându-mă la el, până ce privirea îmi cade pe cămașă. Nu fac nimic, nu mă mai mișc. Când realizează când nu am de gând să reacționez cumva, pufnește și îmi desface nasturii cămășii, până ce mi-o dă de tot jos de pe mine, rămânând în sutien.

── Întoarce-te, te rog, spune el.

Înghit în gol și fac ce-mi spune. Nu mai aud nimic timp de câteva secunde, până ce-i simt degetele umblându-mi pe șira spinării, până la elasticul fustei.

── Ești roșie, afirmă el.

Cu fiecare atingere de a lui, simt cum tot corpul îmi ia foc, în special zona de pe spate, cea care începe din nou să mă ardă. Când vreau să mă întorc, mă oprește.

── Stai, stai, stai! spune el, întorcându-mă încet la loc. Ce-a fost asta? Pot să jur că pentru o secundă s-a înroșit mai tare! Exact aici.

Mă mângâie ușor, undeva mai sus de unde începe fusta uniformei, mai sus de elastic.

── Ce naiba? spune el. Eve, roșeața aia s-a răspândit. Ca într-un fel de... cerc. Mai fă-o o dată.

── C-Ce să fac? Despre ce vorbești?

── Aici te doare?

Mă apasă pe șira spinării, dar nu mai simt nimic, decât o ușoară căldură. Nu mă mai simt atât de emoționată.

── D-Da, mă bâlbâi eu. Dar acum nu mă mai doare.

Îmi pune mâinile pe șolduri, întorcându-mă spre el.

── Poate ai făcut alergie la ceva, mă măsoară el din priviri.

Dau din umeri, dându-i de înțeles că nu am nici cea mai mică idee.

Obsesie [pauză]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum