Capitolul 37

650 32 31
                                    

── Atunci de ce plângi?

── Pentru că... încep eu să mă bâlbâi, mă doare capul.

Își dă seama că-l mint, iar asta îl deranjează, fapt pentru care pufnește. Oricât de supărat ar fi pe mine, se apropie și îmi pune mâna pe frunte.

── Încă ai febră. Uite, ia pastila asta, spune grijuliu.

Îmi pune în palmă un medicament, iar apoi își scoate bagheta îndreptând-o spre paharul de sticlă de pe tavă. În câteva secunde îl umple la loc și reușesc să înghit pastila.

── Să nu crezi că s-a terminat aici discuția asta, spune redevenind autoritar.

Aprob din cap, iar apoi închid ochii mai liniștită. Măcar nu mai e supărat pe mine.

Draco Pov

Evelyn a pățit ceva. Simt și știu asta, dar nu o pot forța să-mi spună. O va face când va fi pregătită, numai că dacă e ceva grav, ne supărăm. Nu suport că-mi ascunde chestii, cu atât mai puțin lucruri care i se întâmplă. Într-adevăr, nici eu nu i-am spus nimic despre mine, dar doar pentru că nu vreau s-o pierd. Nici nu vreau să știu cum va reacționa când va afla că eu tot timpul ăsta am știut cine e mama ei. Cea adoptivă.

Mă tot pune pe gânduri faptul că a plâns spunând că nu vrea să mă piardă și s-a comportat ciudat și înainte. Toate se întâmplă de după ce a fost în camera lui Torres, iar asta îmi dă un lucru de gândit. O șantajează, dar ea de ce nu-mi spune?

Mă așez cu grijă lângă ea, dar nu foarte aproape. Cu toate că am și sărutat-o, nu vreau să întrec limita și să mă îmbolnăvesc de la ea. După puțin timp mă gândesc că ar fi cazul să-i pun o compresă cu apă rece. Asta i-ar mai lua din febră și s-ar mai simți mai bine, așa că mă ridic încet de pe pat și intru în baie, udând un prosop. Mă întorc și i-l poziționez cu grijă pe frunte, având grijă să nu o trezesc.

── Ce-mi ascunzi tu, Eve? întreb încet, doar pentru mine.

Mă întind lângă ea la o oarecare distanță și o privesc într-un mod puțin cam înfricoșător. Deschide lent ochii, iar când mă vede, tresare.

── Draco, ce naiba? M-ai speriat!

Surâd, deși știu că ei nu-i arde deloc de a zâmbi.

── Ce am pe frunte? spune ridicând prosopul.

── Lasă-l acolo.

Nu mai spune nimic și mă lasă să-l așez la loc. După ce se uită la mine, destul de mult, reușește să închidă ochii și adoarme.

Evelyn Pov

── Draco, tu n-ai dormit deloc azi-noapte? întreb dimineață când schimbă pentru a mia oară compresa de pe fruntea mea.

── Am stat și am avut grijă de tine. Nu-ți face griji, o să dorm.

Are cearcăne sub ochi, iar vocea i se aude obosită, dar cu toate astea, încă arată bine. Foarte bine.

── De ce te uiți așa la mine? N-o să te sărut dacă asta vrei. Încă ești răcită.

── Poți să te culci, Draco. Sunt bine, răspund nebăgându-l în seamă.

Obsesie [pauză]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum