Capitolul 65

666 30 32
                                    

Mă așez cu grijă lângă ea și o sărut pe frunte, având de gând să vorbesc dimineață cu ea.

Evelyn Pov

E atât de aproape, dar atât de departe.

Parfumul său plutește delicat prin aer, mâna sa e în jurul mijlocului meu, iar corpul îi e lipit de al meu. Nu simt conexiunea pe care o simțeam înainte, iar asta mă îngrijorează. Ceva e în neregulă. Sunt sigură că ceea ce a vorbit cu Cedric nu a fost de mare ajutor, având în vedere comportamentul său.

Îmi întorc încet capul, iar privindu-l cu ochii întredeschiși, spun:

── Ce ați vorbit?

El își deschide încet ochii, uimit de faptul că nu dorm.

── E târziu, Evelyn, culcă-te.

Oftez și mă așez la loc, deși gândurile nu mă lasă să dorm. Încep să mă foiesc în brațele lui, căutându-mi o poziție cât de cât confortabilă, însă în zadar. Nu am mintea goală, nu am la ce să nu mă gândesc. Am mai multe griji decât am avut vreodată.

Îmi întorc din nou capul spre el, sperând că nu a adormit la loc și că va vrea să discutăm. Știu că nu vrea despre ce s-a întâmplat cu Cedric, dar mă mulțumesc cu orice tip de conversație. Îl aud oftând, iar apoi, în doar câteva clipe ce pentru mine durează o eternitate, își deschide ochii.

── Te rog, Evelyn. Vorbim dimineață.

Vocea lui groasă mă reduce imediat la tăcere, cu toate că am multe lucruri de obiectat. Mult prea multe.

── Vrei să te întorci cât mai curând în cameră? întreabă pe un ton calm.

Răspunsul său vine înainte de a apuca să rostesc un cuvânt sau mai multe.

── Da, așa că trebuie să dormi.

Oftez zgomotos, având grijă că remarce frustrarea mea, dar nu face sau spune nimic. Îmi aud inima bătând în piept, iar întrerupând contactul vizual, îmi așez capul la loc pe pernă. Mă deranjează faptul că nu-mi comunică mai repede ce s-a întâmplat între ei doi, despre ce sau cum au vorbit, despre cum a reacționat când a aflat dacă e adevărat ori nu. Totul mă deranjează, mai puțin brațele lui protectoare în jurul trupului meu mic.

── Babe..., îmi șoptește, iar din doar câteva mișcări mă întoarce spre el.

Înghit în sec și îl privesc nedumerită, cu obrazul drept lipit de pernă. Buzele sale ajung peste ale mele sărutându-le cu poftă ca un animal ce își domină prada. Uit de tot și de toate, de faptul pentru care nu puteam dormi, pentru faptul că Cedric poate fi fratele meu. Când mă retrag din sărut, rămasă fără aer, îmi mângâie obrazul stâng și își razemă fruntea de a mea, având grijă la bandajul ce încă îmi există.

── Acum? întreabă. Te-ai mai liniștit?

Surând când aud ce spune, luptându-mă pentru a reuși să respir normal.

── Mai rău ai făcut, îi răspund.

── Știu.

Ochii săi gri mă privesc îndeaproape, pe cale să mă sărute din nou, dar se abține.

── Ai nevoie de odihnă, Eve. Te rog.

── Mai devreme nu ți-a păsat de asta..., bombăn eu, nemulțumită.

── Deci voiai să continuăm? întreabă sceptic, cu un zâmbet pervers în colțul gurii.

── Nu... neapărat.

Obsesie [pauză]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum