-Żartujesz sobie!
Wściekła krzyczałam na Luke'a.
-Nie odzywa się do mnie cały dzień, a ty mi mówisz, że nie wiesz gdzie jest?
Przyznaje początkowo myślałam, że Cal zasnął podczas naszego pisania, dlatego pisałam do niego tego w środku nocy, świadoma, że w LA wtedy jest dzień, ale chłopak wciąż mnie ignorował.
-Nina na pewno nic mu nie jest. Owszem ostatnio chodzi wściekły przez te zdjęcia z tym chłopakiem z lotniska, ale nie dzieje się nic niepokojącego...
-No to dlaczego nie odbiera ode mnie telefonu?
-Kochanie nie mam zielonego pojęcia.
Słyszałam zmęczenie w głosie chłopaka którego ewidentnie wyrwałam z łóżka.
-Martwię się Luke, a co jeśli mnie...
Słowo zdrada nie chciało mi przejść przez gardło.
Przerobiłyśmy ten temat wystarczająco wiele razy.
-Boże Nina.-Mogę dać sobie głowę uciąć, że właśnie zmęczony chodzi po pokoju przecierając twarz. -Cal już nigdy ci tego nie zrobi. Kocha cię na zabój, a to wcześniejsze to był tylko i wyłącznie okropny błąd.
-To dlaczego mi nie odpisuje?
-Może zepsuł telefon?
Prychnęłam rozwścieczona. No tak, bo Caluma nie stać na nowy telefon.
-To brzmi śmiesznie Luke. Pojedziesz do niego rano?
Uśmiechnęłam się słysząc głośne westchniecie po drugiej stronie.
-Pojadę przed południem.
-Luke proszę...
-Pojadę rano.-Słyszałam irytację w jego głosie, ale Lulu wiedział jak ważna była to dla mnie sprawa.
-Kocham cię.
-Ta, ja ciebie też kruszyno...Z Niną, a z kim innym Sierra?
-Pozdrów ją.-Zaśmiałam się, a chłopak westchnął. -Dobranoc Luke.
-Wracaj na zajęcia.
Rozłączyłam się wzdychając. Zaciągnęłam się ostatni raz papierosem, a telefon schowałam do kieszeni jeansowej kurtki.
Od:Dominic
Hej! Wiem, że trochę ci się narzucam, ale to już ustaliliśmy, że robię notorycznie. Masz chęć spotkać się dziś wieczorem? W końcu mamy piątek @‚@Westchnęłam zaczynajac kierować swoje kroki w stronę uczelni.
Do:Dominic
Jasne, ale nie mam nastroju na żadne wyjścia. Wino u mnie?Od:Dominic
Brzmi jak chęć wygadania się.Do:Dominic
Czyli brzmi właśnie tak jak powinno.———————————
18.03.2021Co ten Calum? 🥺
CZYTASZ
The road to happiness [C.H] ✔️
FanfictionTexting with my idol- cześć czwarta!!!! Nigdy nie powiedziałabym, że skończę tu gdzie jestem, z właśnie nim przy boku. Calum jest wszystkim co spotkało mnie w moim życiu.