°15°

266 15 22
                                    

ʰᵃʳʳʸ ˢᵗʸˡᵉˢ

Az őszintét megvallva, mindenre fel voltam készülve mielőtt beléptem volna a lakásba, de arra, hogy két másodperccel később egy párna landol az arcomban, na arra nem. Teljesen ledöbbenve álltam a folyosó és a nappali találkozásánál, végignézve közben a megdermedt társaságon. Louis a szája elé kapta a kezét, Niall a fejét fogta, Liamnek elkerekedtek a szemei és aztán ott volt Nicole. A lánynak konkrétan leesett az álla mikor meglátott és nem tudom, hogy ezt a külsőm váltotta-e ki belőle vagy inkább az, hogy nekem repült egy párna.

- Harry, jesszus - kapott észbe, majd megindult felém. - Jól vagy? - kaparta fel a párnát a földről.

- Persze - bólintottam azonnal. - Csak hirtelen jött.

- Ne haragudj - szabadkozott azonnal. - Azt a majmot céloztam, de elhajolt - mutatott lendületesen Louis felé.

- Hát még jó, hogy elhajolok - tárta szét a kezeit az említett.

- Nem haragszok - csóváltam a fejem. - Valami különleges alkalom van, hogy így összegyűltünk?

- Nagyon különleges! - szorongatott egy díszpárnát Niall.

- Colie főzött nekünk valami olasz kaját - örvendezett Louis.

- És rád vártunk már csak, szóval pakolj le és menjünk enni, mert éhen halok - terelgetett a szobám felé a szőke.

- Jól van, nyugalom - nevettem halkan és magasba lendített kezekkel igyekeztem be a hálómba, hogy leszórjam a cuccaimat.

Örültem Miano jelenlétének, a közelében valahogy mindig jobban érzem magam, az meg már tényleg csak plusz volt, hogy még főzött is ránk. Az a jó szíve... Bár lehet, hogy közrejátszott benne Niall meg a boci szemei. Azoknak sokszor még én sem tudok nemet mondani.

- Oké, szóval - csapta össze a tenyereit a lány miután mind elfoglaltuk a helyünket az asztalnál. - Ha azt mondom olasz kaja, akkor valószínűleg mindenkinek először a pizza jut eszébe, aztán a bolognai vagy a lasagne.. Pont ezért nem akartam ezeket csinálni - tette le az edényt középre, mi pedig egyszerre hajoltunk az étel fölé, hogy jól szemügyre vegyük a tartalmát.

- És mi is ez? - pislogott fel Liam Nicole-ra.

- Ricottás ravioli medvehagymával - közölte egyszerűen.

- Hát ez számunkra tiszta luxus kaja - állapította meg Louis, Niall pedig helyeslően bólogatni kezdett.

- Nem tudom, hogy ízleni fog-e, de nagyon remélem - ült le Niall mellé, közvetlenül velem szembe.

- Jól néz ki, úgyhogy biztos finom lesz - nyugtattam azonnal, amire egy hálás mosoly volt a reakciója.

A késői ebédünk - vagy korai vacsoránk, hívja mindenki annak aminek akarja - jó hangulatban telt, sokat beszéltünk meg nevettünk és sikerült elpusztítanunk az utolsó falat kaját is. Megtudtam, hogy a srácoknak milyen napja volt, hogy Nicole mennyi ideig főzte a mai menüt és azt is, hogy miért keletkezett az a hatalmas párnacsata amire hazaértem. Nos igen, Niall nem sokszor szerelmes, hacsak nem ételről van szó, mert azért ölni is tudna szerintem. Mióta ismerem - aminek már jó néhány éve - azóta talán egyetlen párkapcsolata volt és az sem tartott tovább talán fél évnél. Tisztán emlékszem a lányra, de csakis azért, mert elég nyomulós típus volt. Kábé 170 magas, platinaszőke haj és tökéletes test. Ezzekkel a tulajdonságaival egyébként semmi gond nem lett volna, mert ugyebár mindenki úgy szép ahogy van... De néha már elég irritálóan sokat volt az ír sráccal. Mármint komolyan sokat.

dear miano ⁽ʰˢ⁾ ✔Where stories live. Discover now