52 'DİŞİ KAPLAN'

878 44 23
                                    

Hazan
A..abi.

Emir
Bebeğim. Emir yavaşça Hazan'a sarıldı. Güzelim benim iyi misin? Hazan hafif bir kafa hareketiyle abisini onaylayıp güç bela elini abisinin omzuna koydu.

Ayaz, Emir'in arkasından gelen kızı daha yeni fark ediyordu. Emirle beraber geldiği belliydi çünkü Emir'in hemen arkasından girmişti. Emir yavaşça kardeşinden ayrılıp alnını uzunca öptü. Çok özlemişim seni güzelim benim.

Hazan
B..bende a..abi.

Kapıdan giren doktor ile herkesin başını doktora dönmüş odak noktası doktor olmuştu. 

Doktor
Hazan Hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

Hazan
İ..iyi.

Hazan'a su içirebiliyor muyuz?

Doktor
Tabi artık içebilir. Saate bakıp geç bile kalmış. Ayaz suyu doldurup Emir'e uzattı. Emir yavaşça kardeşine suyu içirdi. Doktor birkaç kontrol yapıp bizi uyardı ve çıkış yapabileceğimizi söyledi aslında bunda biraz Hazan'ın da payı var, özellikle inatçılığı.

Dişi Kaplanım benim...

Eve varmış durumdaydık. Hazan'ı yatırmış ve dinlenmeye bırakmıştım. Şimdi ise Hazan'ın abileriyle salonda oturmuş bu saldırının arkasındaki ismi düşünmeye başlamıştık. Aynı zamanda Emirle de tanıştık. Bana pek ısınmış değil açıkçası daha doğrusu Hazan'ın sevgilisi olmasına kızgın gibi tabi sevgilisi de ben olduğum için bana da tavırlı gibi. Neyse ya zamanla alışacak umarım.

Diğer kızlar da kendi odalarında dinlenmekte daha doğrusu sevgililerinin odasında.

Burak
Ben bir Burcu'ya bakayım. Yarın devam ederiz sizde yatın isterseniz. Diğerleri de kafa sallayıp ayaklanmışlardı. Çok bitkin duruyorlar açıkçası. Acaba fazla mı yük var üzerlerinde?

Yerimden kalkıp Hazan'ın odasına gittim. Yüz üstü uzanmış uyuyordu. Çalışma masasına geçtim ve yaşananlar için araştırmaya başladım öncellikle bize kimin saldırı düzenlediğini bulmalıydım. Zaten gerisi çorap söküğü gibi gelirdi.

Ardan geçen 3 saatin ardından Hazan yanıma gelmiş ve ne yaptığıma bakıp biraz azarlamış ve uyumam gerektiğini söylemişti. Ama şuan kendisi kucağımda yeniden uykuya dalmış durumdaydı. Meleğim benim. İşlerin bir çoğunu hallettikten sonra yatağa ilerledim ve oturdum son bir kaç bir şey kalmıştı onu da halledip yatsam iyi olacaktı ama saat neredeyse 5'e gelmiş ve gün doğmaya başlamıştı. Gene de bulmaya devam ettim. Bu kadar zor olmamalıydı gözden kaçırdığım illaki bir şeyler vardı. Saldırıyı düzenleyen adamın sağ kolunu bulmuştum. Geriye adamı bulmak kalmıştı.

Saat neredeyse 7'ye geliyordu. Adamı bulmuştum hatta şirketi hakkında bilgi de öğrenmiştim. Meğersem bu kişi Burak'a aşık olan kızın abilerinden biriymiş. Sırf Hazan zarar görmesin diye sülalelerini kurutacağıma yemin ederim...

Hazan'dan Dewamkee

Miss gibi bir uyku çekmiştim. Kafamı kaldırınca uyuyan bir Ayaz ile dip dibe geldim. Acaba gece onu uyardıktan sonra uyumuş muydu? Anlamanın tek bir yolu var ayağa kalkıp Bilgisayara ilerledim. Evet uyumamış ve adamları bulmuştu. Ekrandaki yazıyı aklımın en derin köşesine kazıdım. 

*Peki bu bilgiyi ne yapacaksın canım.

Kullanırım belki belli olmaz canım.

*Ya git yatıp dinlen Ayaz seni ayakta görse var ya... ağzına eder.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin