Medya : ArafBen size olayı anlatıyım biz böyle konuşurken birden içeriye Araf , Pars Deniz abim girdi. Tabi Deniz abim gülmemek için kendini sıkıyor.
Biz ise o arada kaçacak delik arıyoruz. Birden kendimi Araf abimin poposunu seyrederken gördüm. Şerefsizin çok güzel poposu var lan.
Birden havuza gittiğimiz anladım.
Abi hayır bak abi yaram var atarsan çok acır. Beni atma.Pars abim
Ben ona çözüm buldum güzelim. Havuza giderken havuzun sıcaklığını yazan cihazı gördüm. Dedim Hassiktir. Derecesini -15'e almışlar
Abi bu su buz gibidir. -15 ne ya. Abi donarız.Burak abim
Ne -15 mi gitti küçüğüm. Daha çok kız tavlayacaktım ya.Emir abim
Bak abiler ben daha küçüğüm acıyın bana. Pars abim de onları enselerinden tutmuş götürüyordu. Tabi bizde ağır abi Pars abim olduğu için sözünden çıkamıyorlar. Çünkü abim ne derse o. Of ya Deniz abim de arkadan sırıtıyor.Pars abim
Demek biz odunuz. Hatta yontulmamış odun değil mi Hazan hanım. Ayrıca duyduğuma göre 5 dakikaya yakın nefes tutabiliyor muşsunuz!Ya abi sen benim nefes tutmamı ne yapacaksın.
Araf abim
İşte bunu yapacak. deyip ayaklarımı tutup kafamdan yarama kadar olan kısmı suyun içine soktu. Ve seslerden anladığım kadarıyla. Diğerlerini de suya attılar. Birkaç dakika sonra çıkardılar.A-abi don-uyo-rum. B-bak h-hast-ta o-olu-ucam. ama beni dinlediklerini bile düşünmüyorum. Bu sefer kolumun altından tutup gene yarama kadar bacaklarımı suyun içine soktu ama ben bacaklarımı kendime çektim böylelikle dizlerim de suyun içinde olsun diye daha da aşağıya soktu.
Offf gene ayak bileklerinden tuttu. Ve ilk baştaki hareketi tekrarladı. Ama yaramda ekstradan bir ağrı oluştu. Oha lan çok acıyor. Bir elimi yaramın üstüne koydum. Tabi ben normalde tepiniyorum ya şimdi daha çok tepinmeye başladım. Ama büyük ihtimalle kahkaha atıyorlar. Artık tepinmekten dolayı nefesimi tutamıyorum. Birden tüm nefesimi dışarıya verdim. Ve vücudumu saldım. Çünkü şimdiden çok su yuttum.
Birden etraf sessizliğe büründü ardından beni hızla yukarıya çıkardılar. Sonra ise adımı Haykırmaya başladılar. Ama ben sesleri çok buğulu duyuyorum. Yaramın üzerindeki elimi birisi tuttu ve baskı uyguladı. Ben hemen yan dönerek cenin pozisyonu aldım.
Offf karnıma feci bir ağrı saplandı. Titrediğimden de eminim. Peki ya benim her seferinde şu havuzlardan hastalanmam. Aslında öncekilerde eylül ayındaydık şimdi ise hava sıcak ama su buz gibi.
Birden havalandım. Ama canımın acısından kimin kaldırdığına da bakamıyorum onu geçtim kokuyu da ayırt edemiyorum. Benim suda ve sudan çıktıktan sonra gözüm ful kapalıydı. Çünkü açılmıyor.
Birden yatak olduğunu düşündüğüm yere yüz üstü yatırıldım. Ardından tişörtümü çıkardılar. Ve sırtımdaki eller. Gerisi bende yok.
Emir'den DEWAMKEE
Deniz ve Pars abim bizi suya attıktan sonra ayaklarını kafalarımıza koyup suyun içine itiyorlardı. Aynı zamanda kahkaha atıyorlardı. Bir ara fırsat koklayıp Hazan'a baktığımda yarasının da suyun içinde olduğunu gördüm ama abim sonra ayaklarından sarkıtmaya başladı.
Hazan yarasını tutuyor kesinlikle ağır geldi. Hemen Hazan'a doğru yüzmeye başladım. Ama abim tekrar kafamı suyun içine soktu. Suyun içinde gözümü açtığımda Hazan'ın ağzının içindeki tüm havayı boşalttığı gördüm. Ama esas önemlisi yarası kanıyordu. Suyun içinden çıkıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...