Medya : Hazan Temsili. Bölümde geçiyorr.Fazla uzatmadan kısa bir konuşma yapacağım sonunda 30 lu bölümlere gelip 20 li bölümleri geride bıraktık. Bunun için size şimdiye kadar yazdığım en uzun bölümü yazdım. İyi okumalar.
2870Mafya ben ve abilerim kitabı gün geçtikçe kocaman bir aileye dönüşüyor. Sayenizde sizleri seviyorum.
🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
Hızla üzerimi değiştirdim. Diz kapağımın bir karış üzerinde bol siyah basketbolcu şortum ile üzerime siyah kalın askılı içimdeki sporcu atletin gösteren uzun bir tişört. -tam anlatamadığım farkındayım nasıl hayal ederseniz edin- ısınma hareketleri yaparken Büyükabi de geldi. Bitirdiğimde elinde yassı boks eldivenleri vardı. Yandan bir gülüş atıp boks eldivenlerini elime geçirdim.
Uzun süre çalıştık ama şunu fark ettim. Reflekslerim zayıflamış. Veya Büyükabi kendini fazlasıyla geliştirmiş zaten her zaman çok iyiydi ama şimdi daha iyi. O durunca bende durdum. Gel benimle dedi. Onu takip ederken konuşmaya da başladı;
Öncelikle refleksleri zayıflamış ve 65 yaşındaki benle neredeyse aynı güce sahipsin. Direncinin , gücünün ve en önemlisi sabrımın artması lazım. Birde sabır şeyi var. Abi bu konuda çok takıntılı. Geldiğimiz yere baktığımda ananı- dedim o neydi gızzz.
*Kız zilli bu adam buradan senin pertini çıkarır.
Ne demezsin sen benim içimdeki ses değil misin?
*Öyleysem ne olmuş
Git içerdekilere söyle de içimdeki yaratığı ortaya çıkarsınlar. Yarım ağız gülünce herkes bana 'mal lan bu' bakışı atmaya başladı. Tabi iç sesimle konuşup boş boş dışarıya gülersen olacağı bu.
Büyükabi (arada abi diye de bahsedebilirim. Her zaman baba demez.)
Gözündeki lensleri çıkar rahatsız olursan şeffaflarını tak. Neden böyle dedi ki. Çıkardım ve çöpe attım. Uzun zamandır kullanıyordum zaten , yenilerini alma vaktim gelmişti. Şimdi şeffafları takmayla hiç uğraşamayacağıma göre böyle yanına gittim. Bir kapının önünde duruyordu. Beni içeriye soktu ve kapıyı kilitledi. Burayı daha önce duymuştum. Da beni niye getirdi. Etrafa baktığımda 6 ya yakın bodyguard gibi erkekler vardı. Biraz daha baktığımda camların filmli olduğunu gördüm bu camlar içerdekinin görmediği ama camın diğer tarafındakinin görebildiği türdendi. Kesin abide ordadır. Kapı açıldı ve içeriye 2 erkek daha girdi bodyguardların arkasındaki köşelere geçtiler. Her şey tamam da bunlar ne ayak. Kapı gibi adamlardan biri konuşmaya başladı;Adam 1
Eee küçük sürtüğümüz nasılmış? Şimdi bunların alerjisi anlaşıldı. Baba beni bunlarla sınayamazsın!Bunlar baya konuşmaya devam ederken sinirden tırnakları elime geçiriyordum. Göz rengimin koyulaştığını bile düşünüyorum. Şimdi anladım lensleri çıkarttırmasının nedenini. Sinirimi ölçecek. Elimden yere kan damlayınca iplemeden boş boş duvara bakmaya devam ettim. Birden kulağımı bir ses işitti.
Annen ve baban insanları dinlemeni öğretmedi mi?
Baban dinlemeni ve öğretmedi annen mi insanları?
Dinlemeni ve annen insanları baban mi öğretmedi?
Öğretmedi baban mi dinlemeni annen insanları?
Ne diyor bu alçak , biri bana izah edebilir mi?
Kafamı kaldırıp sesin geldiği yere baktım. Ama bu son damlaydı. Sinirle soluyarak camın arkasında beni izleyen Büyükabi'ye baktım. Onu göremesem de bana baktığını biliyordum. Bu lafları söyleyen çocuk duvara yaslananlardandı. Ayağını duvara basacak şekilde kaldırmıştı kafasını eğmiş eli dudağını kenarında saçları ise gözlerini kapatıyor. Çocuğa sinirle baktım. Bakışı gören kenardaki bodyguardlar kenara kaymaya başlamıştı bile. Yavaş adımlarla çocuğa yürüdüm önümde durdum. Ardından saçından tuttuğum gibi odanın ortasına attım. Diğerlerinden şaşkınlık nidaları yükselirken çocuğun üzerine yürüdüm ve yüzünde yumruklarını konuşturmaya başladım. Birden belimden çekildim. Kafamı öne eğdim ve hızlı bir şekilde arkaya götürüp arkamdaki kişinin kafasına gömdüm. Yüzümü adama döndürüp yumruk attım zaten direk yerdeydi. Bana doğru gelen bodyguardlara baktım ve hızla üzerlerine gidip bir güzel hepsini pataklamaya başladım birinin kafasını tutup diğerine çaktım. Onlar yerdeyken karın boşluklarına en hakikisinden birer tekme attım. Sıra diğerlerinde. Birine tekmeyi basıp geriye sendelemesini sağlarken diğerine dönüp en güçlüsü den yumruğumu geçirdim sinirim tavan olduğu için adamın ağzından dişi fırlamıştı. Ona da tekmemi geçirip yerle buluşturdum. Zaten diğerlerini de hızla hallettim sonra hepsi yerdeyken bodyguardlardan başlayıp hepsinin üzerlerine oturup yumruklamaya başladım. Gözüm kimseyi görmüyordu. Hem bağırıp saydırıyordum hem de dövüyordum. İçsesimde galiba içimdeki kaplanın ortaya çıkmasını iletmişti. Hepsini gözüm dönmüş bir şekilde döverken diğer iki çocuk gitmişti. Sinirden gözlerimin etrafının kıpkırmızı olduğunu düşünüyorum. Hızla kapıdan çıkıp bana o lafı eden çocuğu aramaya başladım. Büyükabi'nin yanında diğer çocukla birlikte konuşuyorlardı. Tam yan taraflarında ise kum torbasına çalışan insanalar vardı. Hızlıca yanlarına gittim ve çocuğa yumruk attım o sendelerken etraftakiler bize bakmaya başlamıştı bile. Çocuğun üstüne çıkıp iki yumruk daha attım sonra birden havalandım ve önüme baktığımda kum torbası vardı. Hızımı kaybetmeden onu da yumruklamaya başladım. O kadar sert vuruyordum ki. Önümde adam olsa şimdiye bayılmıştı. Bir 5 dakikanın ardından kum torbası patladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...