Medya : Güzel söz
Uyanmamı sağlayan şey yüzüme konan öpücük ile oldu. Gözümü açtığımda karşımda Çınar vardı.
Ne oldu.
Çınar
Senin gözünün altı neden kızarıktı ben geldiğimde.Şey ya lensi takamadım da. Hem sen niye geldin.
Çınar
Prensesimi görmek istedim.Neyse kaçıncı dersteyiz.
Çınar
Öğle arasında ben şimdi gideceğim. Çıkışta seni ben alacağım bebek.Tamam ama ben bara gideceğim.
Çınar
En son bar sana yasaklanmamış mıydı??Ne yapabilirim bar en son talan edilmişti kontrole gideceğim. Sen de gelsene bugün sarhoş olmak istiyorum.
Çınar
Gel bana sahip çık diyorsun yani.Aynen öyle. Neyse sen şimdi git. Çıkışta gelirsin. Bak şimdiden söyleyeyim. Çok içme yoksa kalırız ortada.
Çınar
Tamam görüşürüz. Dedi ve gitti. Bende kantine inip bol salamlı ve sucuklu tost yaptırdım. Canım ilk defa bu kadar fazla bir şey çekmişti.Tostumu alıp bahçeye çıktım. Herkes banklarda oturuyordu. Hadi ama ne bu resmiyet. Tostumu hemencecik bitirdim ve çimlere sırt üstü yattım. Bildiğin baya yattım. Tüm okul bana şaşkınca bakıyordu. Kulaklığımı takıp rastgele bir şarkıya bastım. Ardından yattığım yerden kısık bir şekilde şarkıyı söylemeye başladım. Gözlerim de kapalı. Resmen huzuru yaşıyorum. Arka arkaya birkaç tane şarkı söyledikten sonra okulun hoparlörleri çalıştı ve ardından Batu ile söylediğimiz şarkılar çalmaya başladı. Bende o sırada sigaramı yaktım. Fazla içmiyordum ama bazen gerçekten ihtiyaç duyuyorum. İçerken yanıma gene Batu geldi ve sigaramı kendisi bitirmeye başladı iyi hoş çocuk ama sinirlerimle oynuyor. Ne bu böyle ikidir sigaramı alıp içiyor.
Bak sigaran yoksa söyle ama artık benim sigaralarımı içip durma. İkidir sigaraların sonunu getiremiyorum.
Batu
Neden herkes gibi bankalara oturmak yerine çimenlere yatmayı tercih ettin.Çimende ne var ki. Bence banklardan daha rahat. Hem huzuru buluyorsun. Omuzlarından ittirip çimene uzandırdım. Kulaklığı ona taktım. Ardından gözlerini kapattım. O öyle yatarken bense etrafa bakıyordum aynı zamanda şarkımızı dinliyordum. Güzel söyledik en azından sesimiz birbirine uyuyor. Aslında benim sesim herkesle uyuyor. Çünkü kendimi karşıdaki kişinin sesine göre ayarlıyorum.
Arkamı döndüğümde hala yatıyordu bu şimdi uyumuştur. Bende rahatlıkla sigaramı yaktım ve içmeye başladım. Sonunda bu sigaranın sonunu getirebilmiştim. Sigaranın bitmesinden önce büyük bir soluk aldım ve Batu'nun yüzüne üfledim. Ardından söndürdüm. Batu'ya baktığımda gözünü açmış etrafa bakıyordu.
Batu
Ah be bu sigaranın sonunu ben bitiremedim.Sen neden her sigara içtiğimde sonunu elimden alıyorsun.
Batu
Zevk meselesi. Deyip yarım ağız gülmeye başladı. O sırada zil çaldı. Bende ayağa kalkıp sınıfa yürümeye başladım. Batu da arkamdan gelip sırtıma vurdu. Amacı neydi bunun. Sırtımın acısıyla gözlerim doldu ama hemen göz yaşlarımı geri gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...