Bölüm 7 'DAĞ EVİ'

13.4K 577 149
                                    


MEDYA: FOTOĞRAF ; ÇOK ANLAMLI SÖZLERDEN BİRİ

VİDEO ; ŞARKI MÜQO YAWWW

DENİZ'DEN DEWAMKEE
Hazan birden yere yığıldı büyük ihtimalle kan kaybından olmuştur. Hemen yanına gittik. Ve arabaya taşıyıp hastaneye doğru yol aldık. Hastaneye geldiğimizde hemen onu sedyeye aldılar ve götürdüler. Açıkçası hiçbirimiz endişeli değiliz çünkü o Kızıl Ejder ona bir şey olmaz. Neler neler atlattı. Bizde koltuklarda beklerken sağ kolumdan bilgisayar getirmesini istedim. Çünkü bu çatışmayı kimin başlattığını bulmam lazımdı.

Bulduğum isim tam da tahmin ettiğim gibiydi. Yiğit. Kendisi Hazan'ı seviyor ama Hazan yüz vermeyince böyle bir şey yapmış.

Abiler çatışmayı başlatan Yiğitmiş.

Emir
Hani şu Hazan'ı sevdiğini söyleyen mi??

Evet o. Neyse ya gelin kantine inip yemek yiyelim zaten Hazan'ı normal odaya alırlar. Biz yiyince ona da götürürüz.

Araf abim
Tamam hadi aşağıya inelim.

Yazardan dewammm

Yiğit sırf sevdiği kızı hastaneden kaçırmak için vurmuştu onu. Abilerinin gitmesi de işine gelmişti. Sevdiği kızın odasına girip onu kucağına aldığı gibi arka kapıdan arabasına bindirip depoya götürdü. Ama bilmediği şey ise Hazan'ın Kızıl Ejder olmasıydı.

Orda ki sandalyeye baya bir sıkı bağladıktan sonra sandalyeyi de zincirlerle duvara ve ordaki tüm nesnelere bağladı. Sonuçta sevdiği kız baya hırçın. Odaya bir kamera koydu ve Hazan'ın sandalyeye bağlı ve kafası önüne düşmüş fotoğrafını abilerine gönderdi. O sırada depodan içeriye Rüzgar girdi. ( hani var ya şu mafya babasının varisi olan) Ama farklı bir odaya gidip kendi adamıyla ilgilenmeye başladı.

Yiğit'ten dewamkee

Kameralardan Hazan'ın uyandığını gördüm ve hemen odasına girdim. Ama sırf abilerinin canını yakmak için onu biraz hırpalatacağım. Hazan gözünü tam olarak açtığında.

Hazan
Hassiktir. Oğlum benden ne alıp veremediğin var. Bir düş yakamdan.

Merak etme ya da merak et eğer abilerin seni bulamazsa benimle yaşayacaksın ama önce seninle azıcık eğlenelim. der demez içeriye adamlarım geldi ve ilk başta Hazan'ı yumruklamaya başladılar. Ardından sandalyedeki ipleri ve zincirleri çözüp onu yere attılar ve tekmelemeye başladılar. Garip olan Hazan'ın deli gibi gülmesi. Tabi Hazan güldükçe depodakiler geliyor. Ve Hazan'ı görür görmez gözleri fal taşı gibi açılıyor. Ama izlemeye devam ediyorlar Hazan'ın gülmeye devam etmesi gibi. Ben Hazan'ın hem karnına, sırtına, koluna, bacaklarına tekme yerken gülmesini izlerken birden yüzüme bir yumruk indi. Ve daha nicesi.

Rüzgar'dan Devam

Bu adamla işim bitmişti. Tam depodan çıkacakken deli gibi gülme sesi geldi başta takmadım bilmem kimin fantezisidir diye ama depodaki herkes oraya gitmeye başladığında bende gittim. Ama ortada fantezi falan yok. Bir kıza tekme atıyorlar ama kendisi deli gibi gülüyor kesin ruh hastası.

Ortadaki kişiye biraz daha baktığımda Kızıl Ejder olduğunu gördüm. Bu kız harbiden manyak. Yiğit'in adamları bunlar Yiğit'e yumruk atmaya başladım. Ardından o bayılınca Hazan'ın üzerindeki adamlardan iki tanesini aldım o sırada Hazan'da diğerini hallediyordu. Ama ikisi de beni bir oyuna getirdi. Şu an onların arasındayım birden arkadaki adam kayboldu. Ve tam kafamın yanından hızlı bir yumruk öndeki adama girdi. Oha adamın tek yumrukta burnu kırıldı. Hazan'a bakmak için arkamı döndüm ama orda yoktu. Etrafa bakındım. Ama gördüğüm manzara pekte iç açıcı değildi. Şu an Hazan Yiğit'in üzerinde ama Yiğit'in feleği kayıyor. Diğer adamlar gibi bende şaşkınlıkla Hazan'ı izliyorum. Daha az önce deli gibi hem dövülüyordu hem de kahkaha atmıyor muydu bu kız????

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin