Bölüm 13 'YENİ OKUL'

10K 451 28
                                    

Medya : Hazan'ın okula giderken üzerindeki kıyafetler.

Rüzgar'dan dewam

Ben ellerimi Hazan'ın vücudundan gezdirmeye devam ederken dayanamadım ve kalçasını sıktım galiba baya güçlü sıkmışım ki kıpırdandı. Lan kızım bir yerlerin ayrı oynamasın senin için kötü olur. Hatta kötü oldu gibi. Hemen kalkmalıyım Hazan'ı yavaşça yan tarafa koydum ve hemen duşa girdim galiba ilk defa bu kadar uzun uyudu. Banyodan sadece altımdaki şortla çıktım. Hazan uyanmış etrafa aval aval etrafa bakıyordu. Bir süre sonra gözü bende takılı kaldı. Beni baya baya süzüyor.

Hazan
Lan tam evleneceğim adam tipi kas desen var tip desen var e mafya da ben en iyisi bunu kaptırmayayım. Oha bildiğin açık açık benimle evlenmek istediğini açıkladı. Ben hemen kahkahayı patlattım. Tabi direk ağzını kapattı.

Hazan
Sesli mi söyledim.

Evet ama hızlı olmalısın sırada daha çoook kişi var.

Hazan
Ben bir kere onu yanlışlıkla söyledim yok öyle bir şey. Aslında asi olmasının yanında çok da masum bunda bile hemencecik kızardıysa benim üzerimde yattığını söylediğimde ne olacak.

Bu arada uykunun arasında benim üzerimde yattın.

Hazan
Hadi canım ne yalan söylüyorsun ayrıca sen benim yanımda mı yattın.

Bir kere koltukta yatacağımı düşünmedin herhalde. Hem kalçaların çok dolgundu. Bayıldım. der demez kafama bir yastık indi.

Hazan
LAN SAPIK SEN NİYE BENİM BİRYERLERİMİ ELLİYORSUN. BAŞKA NEREMİ ELLEDİN SÖYLE HEMEN. AYRICA SEN ÜSTÜNE BİRŞEY GİYMEDEN Mİ YATMIŞTIN??

Sesini yükseltip durma bu bir. ikincisi evet evin içi sıcak olduğu için üzerime bir şey giymedim. Üçüncüsü ise vücudunun her yerini elledim. Galiba yürek de yedim. Hazan üzerime doğru gelmeye başladı. Aynı zamanda aşırı sakin bir şekilde konuşuyordu.

Hazan
Sen demek ki benim vücudumu elledin hem de her yerini. O zaman zaafımı da buldun. Tebrik ederim bu tebriği birazdan öleceğin için söyledim. Sonuçta onurlu ölmeni isterim. dedi ama hala üzerime gelirken bir tane yumruk attı. Lan eli baya sertmiş. Ben tabi ki de ona vuramam o yüzden en etkili çözüm onu etkisiz hale getirmek. Bana tekme atacağı sırada hızla bacağını tuttum ve yere yatırdım aslında kendi üzerime bacaklarımla bacaklarını sıkı bir şekilde sardım. Kollarımla da kollarını tuttum. Ve nakavt etkisiz hale geldi. Ama yüzüme inen kafa ile erken konuştuğumu anladım. Zaten refleksen hemen kollarım ve bacaklarım gevşedi. Ters dönüp bana yumruk atmaya başladı. Ama o sırada ister istemez sürtünüyor. Hazan sertliği hissedip hemen üzerimden kalktı. Ve odama gidip kapıyı kilitledi. Saf kız ya orası benim odam tabi ki de yedek anahtarı bende. Yüzümü yıkayıp kanları giderdikten sonra anahtarı aramaya başladım. Bulduğumda hemen odaya gidip kapıyı açtım. Ama birde ne göreyim...

Size o dolgun kalçalardan mı bahsedeyim yoksa o bacaklardan mı veya açık bir sırt mi. Kısacası çırılçıplak bir Hazan... Ah tabi ki öyle bir şey yok. Ama bir kısmı var. Üzerinde sadece iç çamaşırı var ve benim dolabımın karşısında kıyafet seçiyor. Tekrar dayak yememek için hemen arkamı döndüm.

Hazan
Lan içeriye girme diye kapıyı kilitliyoruz adama bak yedek anahtarla kapıyı açıyor.

Bilmem farkında mısın ama burası benim odam. İstediğim gibi girerim.

Hazan
Ya daha kötü bir durumda olsaydım. Ya öyle girseydin ne olacaktı. Bir daha böyle girme odaya. Zaten bir dahası olmayacak çünkü bu evden gideceğim.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin