Bölüm 29 'BÜYÜKABİ'

7.4K 368 40
                                    

Bizi getirdikleri yere baktığımda tüm küfürleri sıraladım. Çünkü bizi getirdikleri yer kötü mafyaların kadınlara ve çocuklara tecavüz ettiği yerdi. Ben burayı en son yakmamış mıydım? İçindeki aletlerle birlikte yakmıştım. Neden tekrar aynı yeri kurarsınız ki?

İçeri girdiğimiz gibi herkes bu tarafa bakmaya başladı. Benim bunları oyalamam lazım ki abimler gelene kadar vakit kazanayım. Ellerimi çözüp yatağa bağlamak için hamle yaptıklarında hızlıca önümdeki adamın boynunu kırdım. Diğerleri gelmeye başladığında tekme tokat giriştim hepsine. Bizim peşimizden sadece 2 araba gelmişlerdi. Diğerleri başka yerlere gittiği için sayıları biraz da olsa azalmıştı. Selim'de bir şekilde kurtulmuş bana yardım ediyordu. Hepsi bittiğinde Selim'le beraber kendimizi farklı yataklara bıraktık neredeyse hepsi ölmüştü. Ve gerçekten bu işi yaparken çok yoruldum. Hem soluklanıyordum hem de yorgunluğumu atmaya çalışıyordum.

Bir süre sonra kapı büyük bir gürültüyle açıldı. Kafamı kaldırıp baktığımda kamp alanında araştırdığım testere olduğunu gördüm.

Sağ elimi selam manasında kaldırıp
Selamın aleyküm gardaş! deyip hafif kaldırdığım başımı tekrar yatağa bıraktım. Ne ironi ama...

Şu an ne halt ettiğimizi söyleyeyim. Bu testere kardeşimiz bizi tutturdu. Şimdi ise dövüyor. Karnıma  tekme atmadığı mı kaldı yüzüme yumruk atmadığı mı kaldı iyi dövüyor ama biraz daha yaklaşsın o ben göstereceğim sana. Aha fırsat geldi. Dizlerimin üzerindeyken sağ taraftan bizim testere kardeşe bir çaktım. Güm kafasını vurdu ve nakavt. Bu adam harbi malmış laoww. Şu an ise onun adamlarıyla bakışıyoruz. Aha üstümüze geliyorlar. Biz baya dövüştük ama birinden kaptığım silahla hepsini taradım. Herkes öldüğünde bende kendimi yere bıraktım çok yoruldum.

Hayır yani ben şunu anlayamıyorum benim canım (!) Abilerim nerede yaklaşık yarım saattir yerde yorgunluktan kıpırdamadan yatıyoruz. Buraya getireli neredeyse 2 saat oldu bizim abi bozuntuları ortada yok. Ama ben kararlıyım onlar gelene kadar bir yere kıpırdamayacağım.

Bu durumda iki seçeneğimiz var;
1. Ya ben evlatlık olduğum için kıllarını kıpırdatmıyorlar!

2. Ya da onlar mafya değil ki yerimizi bulamadılar.

Ekstra bir seçenek çıkartmak istersek bence en gerçeği bu
3. Bizimkiler MAL.

Bir 20 dakikanın ardından birden kapı açıldı gelen geçen zaten kapıyı çarparak açıyor. O tarafa baktığımda abimler oradaydı.

Aaaaa ne tesadüf biz de şimdi karpuz kesecektik. Oturun beyler.

Ateş
Bunu kafa gitmiş!

Deniz abim
Aynen bunların içinde niye yatıyor ki!

Meriç
Konuşmadan bir dinleyin , gözetleyin sayın bakalım etrafınızda kaç adam var. Bunların hepsini döverken yoruldular. Şimdide kıllarını kıpırdatacak halleri yok.

Doğru tespit bro hadi bizi buradan götürün.  Meriç bana doğru gelirken diğerleri de Selim'i kaldırıyor. Meriç kucağına aldığında kendimi ona saldım. Ve gözlerimi kapattım o sırada Meriç'te benim sırtımı okşamaya başlamıştı. Unutmamış. Şöyle ki Meriç babamın benim sırtımı okşayarak uyuttuğunu biliyor. Bunu ona yıllar önce söylemiştim. Bu gerçeği Meriç ve Kumsal dışında hiç kimse bilmiyor. Ve ben bu şekilde kolaylıkla uyuyabiliyorum. Zaten oracıkta kendimi Meriç'in kollarında güzel bir uykuya saldım.

Uyandığımda yanımda Araf abim vardı. Araf abimin babalık duygularını çok seviyorum. Onun göğsüne biraz daha sokuldum. Saniyesinde bana sarılarak sevgisini gösterdi. 

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin