Okuduğunuz saati buraya bırakmanızı istiyorum..Ayyy aşklarım medyaya bir şarkı bırakıyorum günlerdir bıkmadan bu şarkıyı dinliyorum çok kez başa sarmışımdır. Adamın bir sesi varrr tek içimlik viski, bir keman sesi var çok rahatlatıcı tabi bana göre öyle siz sever misiniz bilemem...
Adamın bir gülüşü var (2.18) resmen AŞK ADAMÖnceki bölüm son sahne
Çevredeki ilk basketbol sahasına gittik. Orada da 5 kişinin oynadığını gördük. Sahanın içindeki küçük çocukları parka yollayıp karma bir şekilde maça başladık. Ben, Deniz abim ve geldiğimizde burada olan kişilerden 3'ü. Karşıda ise Araf abim, Burak abim, Ayaz ve 2 kişi. Maç başladı...
Saatler boyunca maç yaptık. Kızlar ise sıkıldıkça etrafı geziyor, bir şeyler alıp yiyor, hem kendileri fotoğraf çekiniyor hem de arada bir bizi çekiyorlardı. Saat iyice ilerlemiş herkes bir kenarda otururken biz Ayazla beraber teke tek maçımızın sonuna yaklaşmıştık. Ve top bendeydi. Hızla potaya ilerledim ve smacı bastım. Ben potaya tutunup sallanırken Ayaz gelmiş ve beni kucaklamıştı. Ellerimi potadan bırakıp Ayaz'ın başına koydum. Sahanın ortasına ilerleyip yere yattı ben de hemen yanına. Fazlasıyla yorulmuştum. Büyük ihtimalle herkes yorulmuştu.
🌙🌙🌙🌙🔮🔮🔮🔮🙃🙃🙃🙃
Günün sonunda eve gelmiştik herkes banyoya girmiş ve oturma odasına geçmişti 1-2 saat vakit geçirip Emir abimle görüntülü konuştuk sonra odalara çekilmeye başlamıştık. Herkes kendi odasına sevgilisiyle gidince Ayaz da benim yanıma gelmişti doğal olarak. Günün yorgunluğunu la ikimiz de huzurla gözümüzü kapattık...
Sabah Burcu'nun gelip kaldırmasıyla Ayaz da ben de kalkmıştık.
Burcu
Uyanın bebeklerim. Kafamı hafif kaldırıp Burcu'ya baktım ardından gözümü kapatıp başımı yastığa gömüp tekrar uyuyacakken Burcu'nun gelip ellerimden tuttuğu gibi beni çekmesiyle oturur pozisyona geldim. Haydi kalk ama Hazan. Başımı sallayınca gülümseyip odadan çıktı. Burcu çıktığı gibi yan tarafa kendimi bırakıp Ayaz'ın karnına başımı koydum. Eli saçıma çıktı ve okşarken,Ayaz
Güzelim.. Ahh o uykulu ses yok mu? Dudağımı ısırıp sağ elimi de başımın yanına karın kaslarının üstüne koydum. Ağzından kıkırtı çıkarıp diğer elini çeneme koyup başımı ona bakmamı sağlayacak şekilde kendisine çevirdi. Gülümseyerek karşılık verdim. Ayaz'da bana gülümseyip yanağımı okşarken başımı serbest bıraktı. Kafamı güzelce karnına yerleştirip parmaklarımı karnında hareket ettirdim. Kapı birden açılınca gözlerimi oraya çevirdim. Burcu kızgın bakışlarla içeri girip yanıma geldi. Koltuk altımdan tutup beni çekti. Ayaklarım da yataktan düşünce beni dikleyip sırtımdan ittirerek banyoya soktu. İşimi halledip çıktığımda yatağımın üstünde kıyafetler vardı. Ayaz ise kollarını başının altında toplayıp bana bakıyordu. Kıyafetleri alıp giyinme odamda giyindim. Altıma siyah dama desenli bir flare etek üstüme ise siyah bir sweatshirt vermiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...