Medya : Komik geldi...
Biri yanıma gelip sigaramı aldı ve kendisi bitirmeye devam etti. Lan olum sen ne ayak.
Sen hayırdır birader?
Aptalın teki
Benim okulumda benim bankımda sigara içmek ha! Büyük cesaret.Karışma.
Aptalın teki
Sen kim oluyorsun da beni tersliyorsun.Ayağa kalktım önünde durdum elimi uzattım. Tuttuğunda güçlü bir şekilde sıktım ve en rahat sesimle;
Yeni öğrenci! Deyip yanından ayrıldım. Bir aptallarla bulaşmadığımız kalmıştı. Ah be Kumsal eve geleyim senin hesabını keseceğim. Hızla müdürün odasına ilerledim. Kapıyı çalmadan direk daldım. Ardından müdürün dırdıra başladığını hatırlıyorum ama dinlemedim sustuğunda.Bittiyse sınıfımı söylersen sevinirim.
Müdür
Adın?Hazan Soylu.
Müdür
Sınıfın 11- EMüdürün odasından çıkıp direk sınıfı aramaya başladım. İçeriye girdiğimde herkes kendi halindeyken bana bakmaya başladı. Bir şey derdim de ilk gün sıkıntı çıkarmayayım. Cam kenarı en arka sıraya oturdum. Telefonumu çıkarıp Instagram'a girdim. Ben bayağı dalmışken. Sınıf birden sustu. Kesin öğretmen bozuntusu geldi.
Çok ta fifi. Ben rahatım bozmadan sadece telefonu bıraktım ve öğretmen bozuntusuna bakmaya başladım. Bir kere de düzgün öğretmen gelsin abi yaa?!
*Kız zilli bari okulun ilk gününden hoca dövme.
İkinci gün döverim o zaman
*İkinci gün dövebilirsin. İlk günden kendi kasma olayın akışına bırak.
Hoca
Sınıfımıza yeni biri katılmış kalk kendini tanıt.Ayağa kalkıp
Hazan Soylu. deyip oturdum.Hoca
Bu kadar mı yani!Ne yapıyım hayatım hakkında nutuk mu çekiyim?
Hoca
Arkadaşımıza sormak istediğiniz sorular varsa sorun.Çocuk 1
Neden magazinlere genelde hastanede yakalanıyorsunuz?Magazinciler her gün hastanenin önünde olduğu için?
Kız 1
Sorunun cevabı bu değil? Esas sorması gereken soru neden bu kadar sık hastanenin önünde magazinlere yakalanıyorsunuz?Zeki kızsın. Ayrıca aptal. Hastaneye başka ne için gidebiliriz?
Hoca
Çocuklar bu soruda takılmayın arkadaşınız haklı sormak istediğiniz başka soru varsa onu sorun yoksa derse geçeceğim! O sırada kapı birden açıldı. Ah bu sabahki çocuk.Aptalın teki
Hocam benim sormak istediğim bir soru var.Hoca
Tabi ki de Batucum. Ama sen bu sınıfa neden geldin?Batu
Sınıf değiştirdim hocam. bana dönerek Nasıl 14 okul değiştirip 12 sinden atılıyorsun. 2 sinide okul çöktüğü için değiştiriyorsun.Çok basit.
Batu
Hani biraz açsan.İlla anlatıyım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...