Bölüm 8 'GÖRÜNMEYEN GERÇEKLER'

12.4K 554 49
                                    

Medya : Şarkı bölümle azda olsa alakalı
Fotoğraf çok güzel bir söz

Rüzgar'dan DEWAMKEE

Hazan bana şimdi kızmasın diye hemen yerimden kalktım. Malum kızımız atarlı. Misafir odalarından birine girdim ve duş almaya başladım. Lan ben geri zekalının önünde gideni falan mıyım?? Kıyafetim yok benim. Şimdi Hazan'ın da yoktur. Erkek kıyafeti ne arasın burada. Ama sormakta fayda var.

HAZAN

Hazan
Ne var.

Bir gelsene. Hazan kapının önüne gelir.

Hazan
N'oldu.

Sende erkek kıyafeti var mı.

Var getiriyim. Harbiden erkek kıyafeti var mı bunun. Şimdi sevgilisindir falan.

Hazan
Kapının önüne bıraktım.

Tamam. Adım sesleri uzaklaşınca kıyafetleri aldım. Kıyafetler güzel. Sevgilisinin zevki güzelmiş.

Giyinip çıktığımda kahvaltı hazırdı. Bu kız ne kadar hızlı yawww. Mutfağa gittim ve masaya oturdum.

Burada kaç gün kalacağız.

Hazan
Ben 2-3 gün daha buradayım. Sen gidebilirsin. Burada yedek arabalarım var.

Bu bir tarz kovma şekli mi??

Hazan
Yioo istediğin gibi kalabilirsin. Varlığın rahatsız etmiyor.

Peki abilerine ne söyledin. Büyük ihtimalle abilerin buranın yerini bilmiyor. Benimle geldiğini söyledin mi???

Hazan
Senin geldiğini söylemedim. Sadece kafa dinlemek için sizin bilmediğiniz dağ evine gidiyorum. Ortalık sakinleşince geleceğim. Yazdım.

Peki o kızmaz mı??

Hazan
O kim??

O işte.

Hazan
Olum söylesene kim olduğunu doğru düzgün.

Sevgilin.

Hazan
Sevgilim mi?? Kendisini tanıyor muyum?

Senin sevgilin yoksa bu kıyafetler kimin.

Hazan
Benim. Olamaz mı??

Olabilir de neden erkek kıyafeti??

Hazan
Daha salaş ve rahatlar. Burada sadece erkek kıyafeti var. Ama hepsi benim. Çünkü çok güzeller. Şu anda da erkek kıyafeti var üzerimde. Sadece eşofmanım biraz küçük.

Harbiden değişik bir kızsın.

Hazan
Niye diğer kızlar gibi sürtüklük yapmıyorum diye mi?? Aynı zamanda kısa kıyafetler giymiyorum veya yüzümde makyaj yok diye mi??

Yaniii evet. Diğer insanlara kıyasla farklısın. Ama iyi anlamda farklılık.

Hazan
Neyse ne ben gidiyorum ne yapıyorsan yap.

Ciddi olamazsın harbiden beni bırakıp gidecek misin??? Ayrıca nereye gideceksin???

Hazan
Seni bıraktığım falan yok sadece spor yapacağım.

Bende geleceğim.

Hazan
İyi gel.

Hazan önden ilerlemeye başladı büyük ihtimalle odasına gidiyor. Bende peşinden gittim. Dolabından sporcu tişörtü ve bol diz kapağında şort çıkarıp bana verdi. Kendine de o tarz bir şey aldı. Ve banyoya gitti. Ben de yan odaya gidip giyindim. Tekrar odaya gittiğimde saçını topluyordu. Sonra merdivenlerden en aşağı kata inmeye başladık. Geldiğimizde ağzım açılabileceği kadar açıldı. Bu kız gün geçtikçe beni şaşırtıyor.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin