Taki kolumdan tutulup bir elin ağzımı kapatmasıyla kapıdan tekrar içeri çekildim. Adam blörf yapıyormuş ya. Cidden beynimi kullanmadan karar vermeme inanamıyorum adamın taktiği abilerimin de buraya çekmem. Adresi kolaylıkla vermemin sebebi buraları iyi bilmem. Beni içeriye çekip ilk kaldığım odaya getirdi ardından yanındaki adamlardan yardım alarak debelenmeme rağmen beni bağladılar. Sandalyede öylece bağlı duruyorum. Bravo Hazan cidden ayağıma sıkmalarına izin veriyorum.
Bir süre sonra abilerim de geldi tabi ki de öyle tek başlarına gelmediler. Yanlarına altı araba koruma var ama pek bir işlev yaptıkları söylenemez. Bu adam hepimizi yakalayıp ne yapacak ki.
Ne yapacağı anlaşıldı. Siktir ya. Aynı odada Pars abim hariç abilerimle sandalyeye bağlıyız. Mükemmel. Adam bana silahı doğrultmuş bir şekilde tetiğe basmak üzere. Arkadan gelen bir adam bana silah doğrultanı görmedi ve ona çarptığı gibi silah patladı. Kurşun beynimi dağıtmasa da omzuna geldi. Tabi abilerim başladı adama sövmeye. O sırada gelen adam bana silah doğrultana bir şeyler söyledi. Onlar konuştuktan sonra odaya adamlar girmeye başladı.
Diğer adamlar abilerimin önlerindeyken kolumu vuran adam benim önüme geçti;
Adam
Biz daha tanışmadık değil mi? Ben Alper Sağdıç kısacası sizin eceliniz.Senden korkmam mı gerekiyor?
Alper
Korksan iyi edersin.Senin gibi bir ödlekten korkan senin gibi it olsun.
Hızla yanıma gelip boğazımı sıkmaya başladı. Tabi bu hamlesini tahmin ettiğim için nefesimi tutmaya başladım. Göz ucuyla baktığımda abilerimin ağızlarını kapatmışlar. Neredeyse 4 dakika oldu ve ben nefesimi tutmaktan yorulmazken adam boğazımı sıkmaktan yorulmuştu. Sonunda boynumu bıraktığında derin bir nefes aldım.
Alper
Kıza bak boğduğumda bile ölmedi.Adam 1
Abi sık kafasına gitsin işte.Alper
İşime karışma ayrıca acı çeksin istiyorum. Şimdi seninle bir anlaşma yapacağız. Diğer adamlar ellerine bıçak alırken yaptığım her şey için sesini çıkardığında abilerin zarar görecek.Burada zararlı çıkan kişinin sen olacağının farkındasın değil mi??
Alper
Sizi kurtarmaya kim gelecek? O çok sevdiğin arkadaşların mı onlar şuan senin tatil yaptığını düşünüyor. Telefonundan hepsine mesaj atmış olabilirim! Başka kimin var ki? Söyle sizi kurtaracak kim var? Dedikten sonra cevap vermedim. Sinirlenmişe benziyor. Eline aldığı bıçakla bacağım çizik attı. Abilerim çırpınmaya başlayınca;Hadi ama abiler enerjinizi boşuna harcamayın! Bana duraksadım. Acaba saat kaç?
Adam 2
21:39.Hmm. Yaklaşık 45 dakika sonra gücünüze ihtiyacım var.
Alper
Çok konuşuyorsun. Ayrıca boş. Deyip bir yere gitti. Ardından ayaklı bir sehpa üzerinde de işkence aletleri var. Eline aldığı ıslak sopayla sandalye yüzünden vurabildiği kadar karnıma ardından bacaklarıma vurmaya başladı. Vurması işime geliyor. O vurdukça sandalyenin kollarımın kelepçeyle bağlı olduğu kulp kısmını sıkıyorum.Birden sandalyenin kol kısmını kırınca ayaklandığım gibi Alper'e yumruğu patlattım. Ardından üzerine çıkıp yumruklamaya devam ederken yanındaki korumalar beni çekti ve sağ tarafa yönlendirdi. Tavana bağlı olan zincirleri ellerime ve yerden gelen zinciri ise ayaklarıma bağladılar. Alper yanıma gelirken konuşmaya başladı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...