MEDYA : ŞARKI MÜKEMMMEL
FOTOĞRAF : GÜZEL SÖZ
Hatırlatma:
NEDEN HERŞEYİ BEN DÜŞÜNMEK ZORUNDA KALIYORUM. NEDEN HAYATIM NORMAL İNSANLAR GİBİ DEĞİL. NEDEN 17 YAŞINDA YARALI BİR KIZIN BU KADAR ÜSTÜNE GİDİLİYOR. BENİ ANLAMAMAK NEDEN BU KADAR ZOR. AMA DUYDUĞUM TEK DUYGU KENDİME O DA GURUR. ÇÜNKÜ BEN İNSANLARI MUTLU EDERKEN MUTLU OLUYORUM. ÜZERİME GELMEYİ VE BENİ ANLAMAMAYI BIRAKINNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Birisi geldi ve beni uçurum kenarından çekip sardı ama , ama bu kişi ...
Hatırlatma son
Ben bu kokuyu çok iyi tanıyorum. Bu ÇINAR dı.
Çınar benim kuzenimdi. Aslında Çınar hep İstanbul'da yaşıyordu. Fransa'ya arada bir gelirdi bizi görmek için. Ama biz İstanbul'a geldiğimizde o da mafya olduğu için Amerika'daki çıkan sorunlar yüzünden İstanbul'da değildi. Şu an bacaklarımı Çınar'ın beline dolamış kollarım boynuna sarılı kafam da boyun girintisinde. Öylece duruyorum. Ama onu bırakmak istemiyorum. Yavaşça yerden ayağa kalktı beni hiç bırakmadan eve girdi salona geçip koltuğa oturdu ama ben onu hiç bırakmak istemiyorum. Bir süre sırtımı sıvazladı ve saçımı okşadı ama benim çok fazla uykum gelmişti.
Beni sakın bırakma.
Tamam bir tanem sen uyu bırakmam seni. Sesi çok yumuşak ve mayıştırıcıydı bir aralar birlikte şarkı söylerdik.
Uyumam için bana şarkı söyler misin??
Hiçbir şey demeden şarkıya başladı. Ve ben hala aynı pozisyonda Çınar'ın boynunda derin bir uykuya daldım.
Çınar'dan DEWAMKEE
Aslında Hazan bilmese de ben bu evi biliyorum. Araf abilere sorduğumda burada olduğunu söylediler ben zaten direk buraya geldim. Uçaktan iner inmez. Ama miniğim ne kadar çok şey yaşıyormuş. Şu an kucağımda mışıl mışıl uyuyor. Onu asla bırakmam. Araf abimleri evine de zaten sinyal gitmiş. Onlar da şu an yoldalar. Buraya geldiğimde kapıda bir çocuk vardı. Ama galiba biz sarılırken gitti.2 saat sonra
Hazan hala uyuyordu. Hala aynı pozisyondayız ama bacaklarını fazla dolmasından dolayı belim ağrımaya başladı. Bu kız uyumuyor mu. Uykusunda da sıkılaştırıyor ya bacaklarını. Nasıl beceriyor hala bilemedim. Ben meleğimin kokusunu içime çekerken. Birden Araf abiler geldi. Çok telaşlı duruyorlardı. Ama Hazan'ı benim kucağımda uyuduğunu gördüklerinde rahat bir nefes verip kendilerini koltuklara attılar. Yarım saatte böyle boş boş oturduk. Ardından Deniz kalktı ve Hazan'ı kucağından almaya çalıştı. Hazan bana daha çok yapıştı ve 'ne olur beni bırakma' diye sayıklamaya başladı. Elimi saçlarına götürüp okşayarak
Korkma bir tanem seni bırakmayacağım. Deniz abine gitmek ister misin.
Hazan
Hıhı.Hazan'ı Deniz'e verdiğim gibi Hazan bacaklarını benim belime sardığı gibi Denizin de beline sardı ve kafasını Deniz'in boynuna koydu. O sadece yaralı küçük bir kuş. Deniz bir koltuğa oturdu ve Hazan'a daha çok sarıldı. Deniz de kafasını Hazan'ın boynuna koydu. Ve gözlerini kapattı. Şu an minik kuşum huzurlu en azından.
Emir
Tamam abi ya ben de özledim Hazan'ı ben de onu kucağıma almak istiyorum. Dedi ve Hazan'a doğru ilerledi. Onu kucağına aldı ve derin derin kokusunu içine çekti. Onlar sırasıyla Hazan'ı kucaklarına alıp hasret giderirken. Şu an benim kucağımda diğerleri de evi geziyor ve daha önce evi gezmiştim ne de olsa. Arada bir gelirdim buraya. Onu odasına götürdüğüm ve yatağına yatırdım. Anında sayıklamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...