Bölüm 50 'ABİLERİM'

4.5K 272 142
                                    

Uyandığımda Ayaz hala yanımdaydı. Kafamı kaldırıp çenesine öpücüğümü bıraktım. Uyanık olduğunu biliyordum. Beni izlemişti. Elleri pijamamdan içeri girip karnımı okşamaya başlamıştı. Kafasını hareket ettirip boynuma soktu. Elimi kaldırıp saçlarına soktum. Saçları çok yumuşak olmasa da sert de değildi. Orta denebilecek düzeyde bir saç yumuşaklığı aynı zamanda boyu vardı. Ne çok uzun bir saçı ne de kısa bir saçı vardı. Boynumu emmeye başlamasıyla karnımdaki elleri de sıkılaşmıştı. Elleri tüm karnımı geziyor yüzeysel olarak hakimiyetini sağlıyordu. Isırarak kafasını boynumdan çıkardı.

Biraz dikleşip pijamamın üstünü sıyırdı. Dün karnıma darbe aldığım yeri öptü.

Ayaz
Dün... Çok üşüdüm mü?

Baya. Hem o kadar ısrar etmenin nedeni neydi?

Ayaz
Karnına bak anlarsın. Hafif doğrulup karnıma bakıp tekrar yattım. Sadece iki üç güne geçecek bir morluğun kalmış. Bir daha öpücük kondurup tekrar yatar pozisyon aldı. Bir elini altımdan geçirip diğer elinin yanına karnıma koydu. Beni iyice kendine çekip sırtımı göğsüne yasladı. Kafası saçlarımdayken elleri pijama altının içine girdi. Kilodumun sınırında dolanıp geri yukarı çıkarıp südyenimin sınırında dolandırıyordu. Kafamı geriye atıp burnumu boynuna yaklaştırdım. Biraz emdikten sonra emdiğim yeri sertçe ısırıp derisi dişlerimin arasındayken çekiştirdim. Ağzındaki boğuk iniltiyle beraber bedenini üzerime çıkardı. Boynuma gömülüp beni talan etmeye başladı.

Altında kıvrandığımı hissedince kendimi durdurmaya çalıştım ama yapamadım. Bedenim boynundaki yüz nedeniyle kıvranıyor ona sürtüyordu. Ağzımdan çıkan inlemeleri saymıyorum bile. Kendini bastırmasıyla ağzımdan küçük sayılmayacak bir çığlık koptu. Fazla sert ve hissettiğim kadarıyla büyüktü. Kafasını kaldırıp bu sefer dudaklarımı öpmeye başladı. Hızına yetişemezken erkekliğini hala bana temas halindeydi. Kollarını sıkıca belime dolayıp döndü. Sırtı yatak başlığındayken ben üzerindeydim ve o şeyin üzerine oturuyordum. Kafamı göğsüne koyup gözlerimi kapattım.

Ne oldu da birden hırçınlaştın?

Ayaz
Fazla sexydin.

Bunu hep yapacak mısın?

Ayaz
Hoşuna mı gitti?

Soruyla karşılık verme bana cevabımı ver.

Ayaz
Beni hissetmek hoşuna gittiyse neden olmasın?

Evlenmeden olmaz.

Ayaz
Benimle evleneceklerin yani.

Belki de. Üzerinden kalkıp banyoya girdim. O ise arkamdan bağırıyordu. Büyük ihtimalle tam bir cevap alamadığındandır. Üzerimdekileri çıkartıp suyu açtım. Su ısınırken boynuma bakıyordum. Kızarıklıklar kol geziyordu. Beni harbiden yiyip bitirmişti. Dünün yorgunluğunu kendimi sıcak suyun altına atıp kurtulmaya çalıştım.

♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️

Günler geçmiş sonunda davet günü gelmişti. Hayatımız monoton bir şekilde ilerlemeye devam ediyordu. Arada bir yarışlara katılıp bazen ise evde sinema keyfi yapıyordu. Herkesin kanı birbirine ısınmışa benziyor.

Sipariş ettiğim elbiseyi giyince üzerimde ne kadar şık durduğunu düşündüm.

{-arkadaşlar bir elbise seçmedim hepiniz kendi zevkine göre düşünsün kafamda tasarladığım elbiseden örnekler vererek bahsedebilirim-}

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin