Bölüm 3 'KIZIL EJDER'

21.2K 753 390
                                    


İyi okumalar ballarım

Emirden başlayalım bakalım

Öğle arasında gezinirken bir ağacın altında Deniz abimi ve Hazan'ı gördüm uyuyorlardı. Hem de çoook tatlı bir şekilde yanlarına gidip Deniz abimi uyandırdım. Tam Hazan'ı uyandıracağım sırada bir şeyler sayıklamaya başladı.

Anne, Baba beni bırakmayın. Anne gitmeyin. BABAAA. Dedi ve kalktı ama kan ter içinde kalmıştı ve tüm okul Hazan'ın sonlara doğru bağırmasından dolayı bize bakmaya başladı. Deniz abim hemen Hazan'a sarıldı ve

Deniz abim
Tamam tatlım geçti. Korkma yanındayım. Hepimiz yanındayız.

Hazan
Abi beni bırakmayın abi çok korkuyorum

Deniz abim
Tamam bebeğim, bir tanem korkma seni yalnız bırakmayacağız. Tamam mı ??

Hazan ürkekçe kafa salladı ve abimin boynuna kafasını koydu. Ben de rahatlasın diye sırtını sıvazlıyordum. Hazan'ı ilk defa böyle görüyorum çünkü o Kızıl Ejder ve hiçbir şeyden korkmazdı demek ki tek zaafı biziz. O sırada yanımıza Burak abim geldi ve

Burak abim
Ne oldu

Gene kabus görerek uyandı.

Burak abim
Gene mi nasıl yanı daha önceden de hep kabus mu görüyordu.

Hay ağzımı eşek arıları ısırsın!

Burak abim
Emir sen böyle bir şey olduğunu biliyor muydun???

Abi daha bilmediğiniz çok şey var şimdi eve götürelim yanında yatalım da huzur içinde bir uyku çeksin sonra zaten size her şeyi anlatacak.

Burak abim
Tamam o zaman evde konuşuruz benim dersim bitti. Dedi ve elini uzatıp yeni yeni Deniz abimin kucağında uyuyan Hazan'ın yanağını okşamaya başladı.

Burak abim
Deniz hadi taşı arabaya götürelim de uyusun ama arabada da kucağından indirme.

Deniz abim
Tamam dedi ve Hazan'ı arabaya götürmeye başladı. Tabi okulun bir kısmı bize yaklaştığı için konuşmalarımızı duymuştu inşallah içlerinde dedikoducular yoktur.

Eve geldiğimizde Hazan zaten uyanmıştı bir süre sonra Araf abim de geldi ve Hazan'a sorular sormaya başladılar.

Burak abim
Evet Hazan seni dinliyoruz bize her şeyi anlat.

Hazan
Tamam ama kızmak yok başlıyorum anlatmaya.
Şimdi ben kendimi övünmek gibi olmasın ama sizden daha iyi dövüşüyor, araba ve motor kullanıyor, daha iyi işkence yapıyorum ve daha acımasızım yani sizin şimdiye kadar gördüğünüz sahte yüzüm sadece Emir ve Kumsal biliyordu.

Hepsi birbirine baktılar ve birden gülmeye hatta anırmaya başladılar. Sustuklarında ise.

Araf abim
Yalnız bu saydıklarını sadece Kızıl Ejder yapabiliyor. Bizimle dalga geçme.

Hazan birden tişörtünü çıkarmaya başladı ve arkasını döndü. Sağ omzundaki dövmeyi gösterdi. Size şöyle açıklıyayım bu dövmenin benzeri dahi kimseye yapılmadı. Herkesin içinde herkes dediğim de tüm mafyalar, motorcular, kafes dövüşçüleri, arabacılar ve daha birçok böyle insanın önünde Mehmet amca tarafından yapıldı Mehmet amca gelmiş geçmiş en iyi dövmecidir ve çoğu mafyaya falan o dövme yapmıştır. Ve sadece Kızıl Ejdere yapmıştır bu dövmeyi.

Abimleri ağzı şaşkınlıkla açılırken. Ben normal bir şekilde bakıyordum çünkü Kumsal ve ben daha önce görmüştük o da şöyle oldu.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin