Medya : RüzgarHazan'dan Dewam
Uyandığımda odamdaydım bu garipti açıkçası. Çünkü uzun zamandır kesintisiz uyuyabiliyorum. Normal rutinim dışında sadece yaşadıklarımı Rüzgar'a anlattım galiba bu beni kısa sürede etkilemişti. Saate baktığımda koca bir YUH çektim saat sabah 5 ti. Neredeyse 17 saat uyumuşum. Neden beni hiç kaldırmadılar neyse uyandıklarında sorarım. Hemen bir banyoya gidip küveti doldurup bolca köpük yaptım. Zaten orada da neredeyse 2 saat kalmışım. Saat 7:15'de küvetten çıkıp üzerimi giyinmeye gittim. Ama duş beni ne yalan söyleyeyim bayağı bir rahatlatmıştı. Bugün evde takılacağım için sadece Burak abimin tişörtünü giyip aşağıya indim.
Galiba Kumsal da kalkmıştı. Çünkü birisi kahvaltı hazırlıyor. Kokusundan belli. Aşağıya indiğimde açıkçası şaşırdım çünkü Rüzgar da burada ve Kumsal'ın kahvaltı hazırlamasına yardım ediyor. Değüşük. Bir süre onları izledikten sonra kapıyı tıklattım. Aniden bana döndüler.
Kumsal
Sen ne ara gelmiştin yaww.Bir süre önce neden beni niye kaldırmadınız. Ve abilerim nerede.
Burak abim
Buradayız güzelim. Şimdi git üzerini değiştir. Zaten bir şey giyinmemişsin.Yaaa abi ben rahatım ayrıca uyumaya gidiyorum. Çünkü artık deliksiz uyuyabiliyorum. Uyuyamadım günlere sayarsınız. Ve mümkünse beni uyandırmayın.
Deniz abim
Sen bizi affettin mi???Tabi affettim sonuçta abilerimsiniz.
Emir abim
Hadi uyu güzelim. Ben direk odama girdim ve bu üzerimle kendimi yatağa attım. Sonuçta odama girmeyecekler rahat rahat uyuyabilirim. Kendimi bir süre sonra uykunun tatlı kollarına bıraktım.Emir'den DEWAMKEE
Aslında bu ilginçti yani ne oldu da birden bire deliksiz uyumaya başladı ki. Hazan odasına gittikten bir süre sonra ben de yanına gittim ve tişörtümü çıkarıp yatağa yattım Hazan'ı da üzerime çektim. Kardeşimi çok seviyorum yaa. Allah'tan mızmız bir kardeşim yok. Kendi ayaklarının üzerinde durmasını çok iyi biliyor. Zaten bir süre sonra uyumuşum.
Deniz'den DEWAMKEE
Hazan gittikten 2 saat sonra filan odasına gittim bir de ne göreyim. Emir benden hızlı davranmış ama bu beni engelleyemez. Hemen kardeşimi kaldırdım ve kucağıma alıp kendi odama götürdüm. Bu süre zarfında hiç uyanmamıştı. Uykusu belli ki baya bir derinleşmiş. Kardeşimi üzerime çektim ve sıkı sıkı sarılarak uyumaya başladım. Sanki kendime sarılıyormuşum gibi oluyor. Çünkü çok zayıf. Hazan'ın o huzur verici kokusuyla uyumaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...