Üzerimi giyindikten sonra odamdan çıktım. Aşağıya indiğimde hemen iki kupa kahve hazırladım. Zaten sonra da Ayaz gelmişti. Kupasını alıp balkona çıktı. Bende arkasından camın önündeki sigara paketimi alıp yanına gittim. Dudaklarının arasına sigarayı koyduktan sonra ona da uzattım. Aldıktan sonra cebinden çakmak çıkarıp ilk kendi sigarasını sonra ise benim sigaramı yaktı. Şuan kıçımın dondu ama bir derdi var gibiydi dinlemek için kıçımı dondurmaya değer mi?
*Değer tabi değmez olur mu?
Haklısın bence de değer yaralarımı ilk defa bu kadar yakından görüp inceleme fırsatı olmuştu. Ve sigara yaktığını göre tam dert anlatmalık ortam.
*Bir şey unutuyorsun önünüzde içki yok. Ve ne anlatacak ki koskoca mafyanın ne derdi ola-
Ayaz
Annem ve babam 3 abim 2 ablam var. En büyük ablam Aleyna , sonra en büyük abim Celal , ortanca abim Uğur , sonra küçük ablam Berrin , en küçük abim Ayhan. Annem Berrak babamı zaten biliyorsun Arif. Öyle işte. Aleyna ablam ve Ayhan abim avukat yani abim hala okuyor. Celal abim makine mühendisi Uğur abim matematik öğretmeni yani şöyle anlatayım işini aşkla yapıyor. Aynı zamanda şirketlerden birinin CEO'su. Babam ısrar etti diğer şirketlerde CEO olmasını ama abim hep matematik öğretmeni olmak istediği için işine öyle devam ediyor. Berrak ablam ise hemşire. Babamı biliyorsun zaten iş adamı annem ise ev hanımı aynı zamanda moda ile ilgileniyor yani yakın takipte. Beni sorarsan birkaç meslek edinebilirim. Yani üniversite konularından birkaç meslek seçip onlar üzerine çalıştım anlayacağın yaşım tutsa direkt meslek sahibi olabilirim. Hafızam falan çok iyidir. Beni annemler büyütmedi. Ben 17 yaşıma kadar Almanya'da babaannemlerin yanında büyüdüm. Annemler o sıralar Amerika'dayken ablamları ve abilerimi de anneannemler büyüttü. Bu yani başka anlatacağım bir şey... A evet bildiğin üzere yenilmez dövüşçüydüm. Tabi sana karşı tüm gücümü kullanmasam da yenildim.Merak ettiğim bir soru var. Bir kişiyle beraber kalmışsın o kim?
Ayaz
Rüzgar Korkmaz. Rüzgar... o öldü ama. Nasıl yani şuan ne düşüneceğimi bilmiyorum. Dolu gözlerimle bakışlarımı Ayaz'ın gözlerine diktim. Bana sarılıp kafamı göğsüne yasladı. Rüzgar'ı özledim...O ö-öldü.
Ayaz
Biliyorum. O maçtan sonra benim en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Anladığım üzere senin de arkadaşındı.Kucağımda can verdi.
Ayaz ~saçımı okşayıp~
Bilmiyordum. İstersen bugün mezarına gidelim.Hayır okul çıkışı gideceğim başka bir yer var.
Ayaz
Sana da mı söyledi?Neyi?
Ayaz
Özel bölgeyi mesela bizim özel bir bölgemiz var oraya gider içeriz yani sadece benim ve onun bildiği il sınırlarında bir yer onu her özlediğimde oraya gidiyorum yoksa sizin de mi öyle bir yeriniz var?Sen neden özlediğinde oraya gidiyorsun?
Ayaz
Çünkü genellikle orada buluşup tüm zamanımızı orada geçirip geçmişe küfür edip dertleşirdik. Bana onu hatırlatıyor.Bizim de öyle bir yerimiz var. Ama kimseye söylemeyeceğime söz verdim.
Ayaz
Hadi içeri geçelim. İçeriye geçtikten sonra çantalarımızı alıp çıktık. Kendi arabalarımıza bindikten sonra okula sürdük. Birlikte içeriye girdikten sonra ben direk kantine geçip tost aldım. Ardından Ayaz'ın oturduğu masaya oturarak tepsiyi ortaya koydum. Tostlarımızı yerken;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...