Medya : Bu fotoğrafı kendim çektim arkadaşlarrr...
Büyük bir şevkle göğsümü emmeye başladı. Yatağın etrafını incelemeye başladım bir de ne göreyim çakı ve anahtar. Ben yan dönmeye çalıştığımda
İt
Oooo bebeğim bize alan mı açıyorsun? Senin de istediğini biliyordum. Ama önce tadına bakıyım. dedi ve her tarafımı emmeye başladı. Ben o sırada anahtara ulaştım ve kelepçeyi açtım. Ve ipleri çözmeye başladım. Kollarım serbest kaldığında hafiften üstüne baktım. Neredeyse her yerimde diş izi ve morluklar vardı. Hızla adamın ensesine vurdum ve bayılttım.Kalkıp dolaba yöneldim ve içindeki kıyafetleri giydim. Kendimi halsiz hissetmeye başlamıştım bile. Lan bu it harbi geri zekalı kapıda koruma falan hiç bir şey yok. Bende yürümeye başladım. Zaten kamp alanına yakınız ama 1 kilometre vardır. Bende el mecbur yürümeye başladım. Yaklaştığında hava iyice kararmaya başlamıştı ama benim gözümde ara ara kararıyordu. Kamp alanının içine girdiğimde bütün gözler bana döndü biraz daha ilerledim. Daha da ilerleyecektim ama bu sefer bayılmıştım.
Uyandığımda evdeydim. Al işte gene bir bokluk oldu. Bir kafa dinleyemedim. Yataktan kalkmaya yeltendim ama her yerim ağrıyordu. Yatakta bir telefon buldum. Açtığımda Burak abimin olduğunu gördüm. Hemen telefondan Emir'i aradım. Açtığında;
A-abi
Bebeğim. Başka hiçbir şey duymadım. Yarım saniye sonra kapım açıldı. Emir abim koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı ama o sırada vücudu bana değdiği için inledim. Hemen benden ayrıldı beni yatağa uzandırdı ve karnımı açtı. Ardından hızla üzerimdeki tişörtü yırttı. Küfürler sıralarken en son abi diye anırdı.
Tabi kapı bir süre sonra hızla açıldı. Odaya tüm abilerim girdiğinde. Üzerimdeki izleri görmelerine mi üzüleyim önlerinde südyenle durmama mı yoksa Pars abimin de burada olmasına mı? Bana kaşları çatık bakmaya başladılar.
Uzun süre sonra ilk defa gözümden bir damla yaş aktı. Ama daha fazlası gelmedi. Abilerim daha fazla üzerime geldi ve bana sövmeye başladılar. 2 kişi hariç biri Deniz abim biri Pars abim. Pars abim en arkadan hepsini geçerek bana sarıldı ben de canımın yanmasını umursamadan abime sıkıca sarıldım. Tabi hepsi bu hareketin üzerine susmuştu. Ama ben daha da fazla göz yaşı dökmeye başladım. Hepsi şaşkınca bana bakıyordu.
Pars abim
Şşşş güzel kızım benim. Sakin ol. Geçti bak . Yanında olamadığım için üzgünüm. Miniğim hadi bana anlat neler yaşadığını.A-abi ben bir şey ya-yapmadım.
Pars abim
Biliyorum miniğim sakinleş tamam mı? Bak ben buradayım. Güzelim benim birlikte uyuyalım mı? Hafifçe kafamı salladım. Deniz bir tane pijama üstü getirsene. Sizde hemen odadan çıkın hemen. Az kafanızı çalıştırsaydınız keşke. Onlar odadan çıktıktan sonra abim beni yavaşça yatırdı. Ardından Deniz abimin getirdiği kremi sürmeye başladı. Sonra yavaşça tişörtü giydirdi ve kendisi yatıp beni de yanına çekti. Deniz abim gelip alnımı öptü ve odadan çıktı. Bende zaten o sırada uyumuşum.Pars'tan DEWAMKE
Meleğim uyuduğunda tişörtünü sıyırdım ve göğsüne de krem sürdüm çünkü az önce izin vermemişti. Bitirdiğimde tişörtünü indirip odadan çıktım. Aşağıya çocukların yanına indim ve sinirle onlara bakmaya başladım. Deniz zaten yanlarında değildi.
Lan olum siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz lan. Biz gittiğimizde bu kızı baygın bulmadık mı? APTALLAR BU KIZ ERKENDEN O PİÇİN ELİNDEN KURTULMASAYDI NE OLACAKTI. AZICIK DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ BU KIZ NE YAŞADI DA ÜZERİ ÖYLE OLMUŞ DİYE. DENİZ AKIL ETTİ AMA SİZ DÜŞÜNMEDEN KIZA SÖVMEYE BAŞLADINIZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...