Bölüm 4 'FUTBOL'

15.9K 667 159
                                    

Selam kendini genç hissedenler , genç olanlar , genç olmaya çalışan veletler.

Yeni bölüm geldi.

Bu arada medya : Alev Alev güzel şarkıdır

Abim yanıma geldiğinde sadece işini yapmak için malzemeleri ayarlıyordu. Tabi sınıf hala bize bakıyor inşallah canımı fazla yakmaz ama el de el değil ki. Resmen parçalanmış.

Abi ya uyuşturmak için bir şey falan mı yapsan.

Canın çok yanmaz herhalde kim olduğunu unutma.

Unuttuğum yok ama şimdi herkesin içinde hoş mu????

Zaten hemen geçer hissetmezsin bile. Bazen diyorum ki bu abimler benim kötülüğümü mü düşünüyor.

Bir elim abimdeyken kafamı koluma koydum kolumu da masaya kolum sayesinde gözlerim de kapalı. Biri beni dürttü ve elini uzattı ben de elini tuttum abim ters ters bakmaya başladı ama acıyacağını o da biliyor. Eline iğne ve ip alınca.

Yuh yani şimdi elimi mi dikeceksin???

Şu eline bir bak bakıyım dikmeyeyim de ne yapıyım hadi sen söyle.

Tamam ya ama mümkün olduğunca hızlı bitsin. Kafamı tekrar kolumla birlikte sıraya koydum ama hala çocuğun elini tutuyorum. Birden elimde acı hissetmemle çocuğun elini sıktım ama hiç bırakmadan sıkmaya devam ettim. Birden kahkaha tufanı koptu. Kafamı kaldırmamla çocuğun şekilden şekilde giren suratını gördüm. Ben de gülmeye başladım. Gülerken elimdeki keskin acıyla birden yüzümü buruşturdum tabi yüzüme bakan gülmesini kesip elime bakıyor. Ve onların yüzü de değişik bir hal alıyor. Gene aynı acıyla bu sefer inledim. Abime acı dolu gözlerle baktım bana mahcup bir şekilde bakıyordu. Tabi ben çocuğun elini çoktan bırakmıştım. Abim diğer elime geçiş yaptı oflayıp arkama yaşlandım ve dümdüz karşıya bakmaya başladım. Elimdeki acı artıyordu ama istifimi bozmamaya çalışıyordum. Sonra birden gelen acıyla tekrar yüzümü buruşturdum ama hala tüm sınıf bir abime bir elime bir de benim suratıma bakıyor. Abim bitirdiğinde.

Yuh yani o nasıl bir acı yalnız birazdan bu elleri kullanamam. Hay ben sabah sabah spor yapan aklımı si- öhöm öhöm tamam bir şey demedim. Kafamı tekrar sıraya koydum ve ellerimi önde çapraz yaparak duruyordum ama bir yandan da elimden hala kan akıyordu. Aman beee dedim ben bir güzel uyudum ama elimdeki acıyla hızla elimi çekerek kafamı kaldırdım. Araf abim elimi inceliyordu.

Abi elim acıdı ne yapıyorsun!!

Bu mu el benimle dalga geçme burada el dışında her şey var.

Tamam ya dalga geçme ayrıca iki gündür şu hocaları dövmekten pertim çıktı. Bu okulda düzgün bir hoca yok mu???

Biz neciyiz Burada??

Siz abimsiniz hoca diyorum ben sana.

Hadi yine iyisin yarın ilk 4 dersim size.

Neresi iyi bunun bu ellerle ne yapacağım.

Çok iyi futbol oynuyorsun okuldaki erkeklerden daha iyi oynadığını düşünüyorum.

Ama şimdi önceki gibi diğer erkekler de beni oynatmak istemezler.

Ben konuşurum oynarsın bunu mu takacan kafaya.

Tamam öyle olsun.

•••••••••••••••••••••••••

Sabah kalktım ve üzerime sporcu atleti ile eşofman giydim sonuçta o kadar koşacağız. Üstüme hırka aldım ki abimler laf yapmasın. Hırkanın önünü kapattım. Ve aşağıya indim.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin