Bölüm 20 'ÇIĞLIK'

8.1K 400 42
                                    


Medya : Meriç

Pars'tan Dewamke

Şu an telefonla bakışıyorum. Çünkü biri biz Hazan'a müdahale yaparken , öncesini ve sonrasını çekmiş. Aslında çekmişten ziyade kamera görüntülerine ulaşmış demek daha mantıklı. Peki ya hangi mazoşist okul sitesinde paylaşır ki. Neyse ya bunu fazla takmamak lazım.

Çocuklara baktığımda onların da takmadığı belliydi. Hazan'a baktığımda huzursuz gibi görünüyordu. İğnelerin oraya gidip bir tane ağrı kesici aldım ve serum taktım. İçine de iğneyi sıkınca işim bitti. Tabi biz müdahale ederken Deniz ve diğerleri de hemşirenin ifadesini alıyordu. Şimdi ise ona hemşire diyemeyeceğim casus bizim depoda ama onunla ilgilenmesi için Denizi ve Burağı görevlendirdim.

Hazan'ın serumunu bitmesini bekledik ardından kucağıma aldığım gibi hastane çıkışına yürüdük. Ardından ben işlemleri halletmek için Hazan'ı Araf'a verdim. Ve Emirle birlikte onları kapıya yönlendirdim. Çocukların yanına gittiğimde gene magazinciler vardı. Ah bunlar da yapıştı mı bırakmıyor. Ana ben Yağız'ı unuttum.

Emir git Yağız'ı al gel ben onun işlemlerini de hallettim. Emir kafa sallayıp gitti. Ben de Araf'a beklemesini ve lobideki koltuklara oturmasını istedim. Ardından magazincilerin yanına gittim.

Araf bey Hazan Hanım'ın durumu nasıl?

Bıçaklanma konusu hakkında detaylı bilgi verecek misiniz?

Öncelikle Hazan'ın durumu zamanla iyileşecek. Bıçaklama konusunu ise sadece Hazan biliyor biz yanında değildik. -tabi ki de kameralardan baktığımı söylemeyeceğim- eve pizza söylemişler. Hazan kapıyı açmaya gitmiş. O sırada gelişmiş olaylar.

O sırada magazincilerin arkasından sırıtarak gelen Burak ve Denizi gördüm. Arkamı döndüğümde Emir de geliyordu.

Burak Emire yardım etsene. Araf hadi çıkıyoruz. Hepsini önüme aldım ve ben arkalarından yürümeye başladım. Hazan'a baktığımda kafası Araf'ın omzun düşmüş öylece duruyordu. Eğer Araf bacaklarından tutmasa bacakları da kayıp gidecek durumda. Arabaya bindik ve eve doğru gidiyoruz. Şu sıralar yaşadıklarımız hiçte normal şeyler değil. Acaba Hazan hiç böyle bir hayatın içinde olmamayı istemiş midir? Sonuçta yaşadıkları normal bir genç kıza göre fazla ağır.

Hazan'ı hemen yatağına yatırdım yanıma da Araf'ı çağırdım. Üzerini değiştirdikten sonra tişörtümü çıkarıp yattım. Hazan'ı da üzerine çektim. Çoook güzel kokuyordu.

Uyandığımda saat baya geçti. Yani ertesi gün olmuş saat 14:28'di vayyy baya uyumuşuz. Uzun zamandır deliksiz bu kadar saat uyuduğunu hatırlamıyorum. Ama Hazan'ı ellemeyeceğim zaten yorgun hemen uyandırır mıyım? Hazan'ı yavaşça yan tarafa koydum ve aşağıya doğru inmeye başladım. Lan bu sesler Peri mi gelmiş? Aşağıya indiğimde gülüşüyorlardı.

Siz neye gülüyorsunuz bakıyım. İlk başta şaşırdılar ardından ellerindeki telefonu gösterdiler. Hazan ve benim uyurken ki fotoğrafımız vardı.

Heee. Neyse Hazan aç mıdır sizce?

Emir
Valla abi pizza yiyemedik. Zaten sabah kahvaltısı da yapmıyor. 2 gün önce okulda ne yediyse o.

Uyandıralım da bir şeyler yesin?

Deniz
Abi bence kendi uyansın. Zaten acıktığında uyanır.

Oğlum öyle aç aç mı dura- benim lafımı kesen Hazan'ın güçlü çığlığıydı. Hemen yukarı çıktık. Odaya daldığımızda kafasını ani bir hareketle bize çevirdi ardından gözleri irileşti ve

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin