Bölüm 10 'ŞARKI'

10.7K 478 36
                                    

MEDYA : HAZAN'IN OKULA GİDERKEN GİYİNDİKLERİ

Hazan'dan Dewamkee

Yazdığı şeyler o kadar ağırdı ki bir türlü anlamıyorum. Ama cezasını çekecek.

Hemen üzerimi değiştirip aşağı gidip Çınar'ın yanına arabaya bindim.
Okula varmamıza az kalmıştı. Bende daha da hızlandım. Okula girer girmez drift attım. Arkadan çantamı aldım ve indip okula yürümeye başladım. Çınar'da arkamdan geliyordu zaten. Ama her zamanki gibi fısıldaşmalar başladı. Ya ciddiyim herkesi kendileri gibi mi sanıyorlar. Aslında küçük bir oyun oynasan iyi olur. Asıl amacımı unutmadığım taktirde.

SEVGİLİME BAKIŞLARINIZI GÖRDÜM BİR DAHA GÖRMİYİM. tabi Çınar da şaşırdı bu çıkışıma. Hemen müdüre gittim ve Çınar'ın bizim sınıfta olmasını söyledim. Ardından hemen sınıfa gidip sırama oturdum yanıma da Çınar geldi bu sırada abimler de bir sürü kez aradılar. Ama hiçbirini açmadım. Zaten 5 dakika sonra hoca da geldi. Çınar'a kendini tanıtmasını söyledi. Çınar da kalkıp ismini söyleyip oturdu. Sonuçta soyadlarımız aynı. Teneffüs olduğunda bahçeye çıkıp bir banka oturduk o sırada bir drift sesi. O yöne baktığımda ama bu plaka bu Kumsalın arabası.

Hadi canım. Hemen arabanın oraya gittim ve olum çok erken geldin özlemişim seni. Tabi gene fısıldaşıyorlar ama Kumsal daha arabadan çıkmadığı için galiba erkek sanıyorlar.

Çocuk 1
Lan yanında sevgilin var başkasına mı yavşıyorsun.

Çocuk 2
İki gün okula gelmedin hemen sürtük olmuşsun.

GERİZEKALI KUMSAL BU YIL ARABADAN ÇIKICAK MISIN? YOKSA BU HAKARETLERİ DUYMAYA DEVAM MI EDİYİM?

Kumsal
Tamam çıktım ya. Dedi ve arabadan indi. Bende hemen ona sarıldım. Ardından Çınar'ı gördü ve ona da sarıldı. Dirseğini Çınar'ın omzuna koyarak ağır abi havasıyla.

Kumsal
Eee Çınar'cım var mı birileri??

Çocuk 3
Tam yanında duruyor o birileri. Yanına baktı ve beni görünce birbirimize bakıp ardından kahkaha attık. Tabi bizi deli sanıyorlar.

Kumsal
Sizin akli dengeniz yerinde mi onlar kuzen. Çınarın yanına geçtim ve

Eee kuzen güzel şaka oldu değil mi.

Kız 1
Bu Çınar Soylu mu??

Çınar
Ta kendisi.

Hala beni tanıyamamışsınız yazık size.
Ardından kumsalı aldım ve müdürün odasına gidip onu da bizim sınıfa aldırdım. Müzik sınıfına doğru yürümeye başladık. Geldiğimizde hemen en arka yerime oturdum önüme de Kumsal ve Çınar oturdu. Ardından içeri Rüzgar girdi. Yanında ise 2 erkek daha geldi. Ben hemen Çınar'a dönüp

Çiğsem nerede. Neden seninle gelmedi. Bu arada Çiğsem Çınar'ın ikizi.

Çınar
Rusya'ya anneannemlerin yanına gitti. Biraz orada kalacakmış.

Müdür içeri girdi yani abim
Gençler kamp gezisi var otobüs işini hallettik. Kamp 4 gün sürecek ayrıca kamp yarın isteyen kendi arabasıyla da gelebilecek 11 ve 12. sınıflar için düzenlendi. dedi ve çıktı.

Çınar
Hazan geleceksin.

Gelmek istemiyorum ama.

Kumsal
Üzgünüm ama hiç gelmeme gibi bir şansın yok. Ayrıca Çiğsem bugün gelmiyor mu o da yarın kampa gelir.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin