Bölüm 47 'PÜRÜZLÜ'

4.9K 281 60
                                    

Uyandığımda yanımda hatta altımda Ayaz vardı. Boynuna öpücük kondurup başımı göğsüne koydum. Onu seviyorum hem de çok dün öpüşmemizden sonra bana onu sevdiğimi kanıtlayacak uzun bir konuşma yapınca inkar edemedim. Çünkü doğru söylüyordu. Böyle onu kokladığımda burnuma gelen mükemmel kokuya bile aşık oluyorum , yanında kendimi güvende hissediyorum özellikle kollarındayken zaten kendimi koruyup kendimi güvende hissediyorum ama bunu bir başkasının yapması bir değişik hissettiriyor. Gülüşü. Diyecek laf bulamıyorum şimdiye kadar çok gülmeyen insan yanımda o mükemmel kahkahasını atıp feleğimi şaşırtıyordu.

*Kızım sen abayı çok feci yakmışsın ama bu kelimeler ağzına yakışmıyor be.

Biraz öyle oldu.

*Biraz? Bu günkü romantik laflar dozumu aldım kalk da şu oğlanı uyandır okula gideceksiniz.

Ayaz. Ayaz. Ayazzz kalksana lan.

Ayaz
Azıcık kibar olsan ölürsün be kızım.

Lan sevgilin olmuşum daha ne istiyorsun.

Ayaz
Beni 'sevgilim kalkar mısın?' diye kaldırır mısın?

Sevgilim kalksana.

Ayaz
Böyle daha güzel oldu. Birden dudaklarıma yapışmasıyla karşılık verdim. Nefesim bitince ayrıldım.

Kalk lan üzerini giyin okula gideceğiz daha.

Ayaz
Sen sadece öpüşünce mi kibar oluyorsun.

Yo gayet de dişledim dudaklarını.

Ayaz
Ne ara hissetmedim bile. Gerçi bir yeri daha merak ediyorum acaba orada da kibar mısın?

Sus lan bel altı konuşup durma.

Hızlıca duşa girip çıktıktan sonra okul kıyafetlerimi giyindim. Bacağım neredeyse geçmişti bu nedenle abilerimin de olmamasından yararlanarak etek giyindim. Acaba Ayaz nasıl bir tepki verecek. Aşağıya indiğinde yaptığı tostları tabaklara koyuyordu. Bu kadar yemek yapabildiğini bilseydim en başından teklifini kabul ederdim :)

Dolaptan meyve suyu çıkarıp bardaklara koyduğumda o da tabakları masaya koymuştu. Yedikten sonra yukarıya çıkıp çantamı aldım. Ardından kapıdan çıktım. Arkamdan da Ayaz çıktı. Araba galarisine ilerledim. Ben Porsche alırken Ayaz buraya ne ara getirttiğini bilmediğim Range Rover'ına bindi. Kıyafetimi gördü ama hiçbir şey demedi.

Okula havalı bir giriş yaptığımızda yüzüme sinsi bir gülümseme kondurdum. Arabadan indikten sonra okulun dış kapısına doğru adımladık. Bir elini belime koyup sahiplenici bir tavırla okulun bahçesine giriş yaptı. Banklardan birine yürürken ikimiz de bize bakan insanlara dümdüz bakıyoruz. Banka oturduktan sonra ona döndüm.

Eteğime birşey demedin?

Ayaz
İstediğini giyinmekte özgürsün.

Kıskançlık yok mu?

Ayaz
Var. Sevgilimi kısıtlayamam ama. Eğer bakan olursa istediği kadar baksın sen benimsin bu gerçek değişmeyecek. Onlar uçkurlarının peşinde bakmalarını tek nedeni bu. Ama sen benim olduğun için sana bakmam benim uçkur düşkünü olduğumu ispatlamaz. Ayrıca bana öyle bakmayı kes.

Nasıl bakmışım?

Ayaz
Mükemmel bir varlıkmışım gibi.

Kalbimde öylesin.

Ayaz
Hazan güzelim sen iyi misin? Baya romantikleştin ha.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin