Sabah kalktığımda ah daha doğrusu 1 saatlik uykumdan kalktıktan sonra banyo yapıp. Üstümü giyinip aşağıya inip abimlere kahvaltı hazırlamaya başladım. Daha önce hiç kendim hazırladığım kahvaltı veya yemeklerden yemediler. Çünkü hiç yapmadım. Kahvaltı neredeyse hazırdı. Son olarak salatalık ve domates soyuyordum. Ama gene birisi arkamdan sarıldı. Ne kadar çok sarılan var. Döndüğümde gene Çınar'ın olduğunu gördüm. Ben kahvaltı hazırlarken uyanmasını sevmiyorum. Ama bende ona sarıldım.
Çınar
Bu aralar fazla kahvaltı hazırlıyorsun abinlere , iyisin değil mi???Gayet iyiyim sadece ... içimden geliyor.
Çınar
Neyse şimdi en güzel kısmın tadını çıkaralım. Tabi ki de uyandırma hizmeti. İkimizde sosyopat bir şekilde sırıttık ve gerekli malzemeleri alıp odalarına gittik. ilk Araf abimden başlayacaktık ama sonuçta bu Araf abim o yüzden fazla bir şey yapmadan su balonu attık. Zaten bir güzel de azar işittik o sırada Emir abim uyandı. Neyse ya hemen Burak abimin odasına gittik ve üçümüzde üzerine atladık. Ama bir yere çakılmamız var. Resmen tahta bey ile ilişki yaşadım. Hemen Deniz abimin odasına gittik en ağırını ona yapacaktım nedenini sormayın çünkü bilmiyorum. İlk başta bacağının her yerine tüy dökücü krem sürdüm. Ardından bir kısmımız su silahlarıya su fışkırtırken bir kısmımız su balonu fırlatırken bir kısmımız da üzerine tıraş köpüğü sıkıyordu.Deniz abim
LAN NABIYONUZ BANA NEDEN BACAKLARIMA TRAŞ KÖPÜĞÜ SIKIYORSUNUZ LAN. ATMAYIN ARTIK ŞU SULARI LAN.Deniz abimi tuttuğum gibi banyoya soktum. Biz de aşağıya kahvaltıya indik. Bir süre sonra bir bağırtı.
Deniz abim
LAN BACAKLARIMA NAPTINIZ SİZ. o sırada merdivenlerin başında abimi gördüm. BUNU ÖDETİCEM SANA HAZAN. ABİLER HAZAN'I TUTUN. ah hadi ama ne kadar çabuk sattılar beni. Şu an beni tutmuş bir yerlere götürüyorlar. Tamam ama neden havuza atıyorsunuz. Aman be hemen havuzdan çıktım ama çıkar çıkmaz gene beni kucaklarına aldılar. Hadi ama gene nereye götürüyorsunuz. Off burası karanlık bir oda Hadi ama sadece bunu mu yapabiliyorsunuz. Lan burası soğumaya mı başladı bana mı öyle geliyor.Yaklaşık 1 saat sonra beni gene aldılar ve bu sefer bir yatağa koydular. Arkalarından da bir sürü sürtük gibi giyinişli bir kız çıktı. Hadi ama düşündüğüm şey olmasın ne olur. Abimler çıktıktan sonra bana doğru gelmeye başladılar. Bende hepsini bayıltana kadar dövdüm. Ardından hemen odanın içindeki giyinme odasına gittim. Aslında kendi odama giderdim ama öyle kaçtığımı anlarlar. Ama burada hep şort ve yarım atlet gibi tişörtler var. Neyse ya hemen onları giydim ve pencereden atlayıp okula doğru gitmeye başladım. Benim orada olduğumu düşünmezler belki de.
Zaten tüm gün uyurum ohhh hayat bana güzel be. Ya da vazgeçtim az önce yaşadıklarımdan yola çıkarsak hayat hiç de bana güzel değil. Zaten üşüyorum. Ama ben açıkçası Çınar'a şaşıyorum daha doğrusu hepsine şaşıyorum. Yaptıkları şeyler hiç te iyi değildi. Sadece küçük birer şaka yapmıştım. Sanki onlar başka bir şey biliyor ama neyse. Sonuçta bana hiç böyle bir şey yapmamışlardı.
Yapmazlardı.
Offf gene ne yapmış olabilirim acaba. Hasta olmasam iyi. Sonunda okula gelmiştim. Ama daha da titremeye başladım. Bu hiç te iyi değil. Hemen kızlar tuvaletine gidip kendime çeki düzen verdim. Ardından sınıfa girip kafamı sıraya koydum.
Allah'tan bugün Araf ve Burak abimin dersi yoktu. Ben tuvaletteyken zil de çalmıştı. Ben uyumaya devam ederken bir sürü el hissettim bedenimde Ama ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Kafamı kaldırdığımda başımda tüm sınıfı ve ayrıyeten edebiyat hocası olan Sema hocayı beklemiyordum.
Ne yapıyorsunuz siz. Ellerinizi bedenimden çekin.
Sema hoca
Tamam tatlım ama iyi misin?? Yani biraz ateşin var gibi doktora mı gitsen.Hocam ben gayet iyiyim.
Sema hoca
Tamam o zaman bir şey demiyorum. Onlar gittiğinde biraz daha uyudum. Uyandığımda büyük ihtimalle öğle arasıydı. Abimlerin beni kilitledikleri odada iyi ki para bulmuşum. Hemen kalktım ve kantinden kendime tost aldım. Bahçede bir ağacın altında yemeye başladım. Bitirdiğimde kalktım ve çöpümü atıp arka bahçeye doğru yürümeye başladım. Nedeni ise hem sessiz hem de gölge. Bir ağacın altına oturdum ve gözlerimi kapattım çünkü kendimi yorgun , halsiz , bitik yani kısacası kötü hissediyorum. Ardından telefonuma bir mesaj geldi açtığımda şok oldum ama bu nasıl olabilir. Hemen kalkmaya çalıştım ama kafamı hızlı bir şekilde ağaca vuran bir el hissettim ardından karnımda birkaç tekme ve ağzımdan kan çıktı. Zaten bir süre sonra bayıldım.Rüzgar'dan devam
O gün Hazan'ın evinden haber vermeden çıkma sebebim onun sevgilisi olduğunu düşünmemdi. Ama kuzeni olduğunu öğrendiğimde sevinmiştim.
Hazan bugün okula geldiğinde kötü gözüküyordu. Zaten ateşi de vardı. Çok da kısa giyinmiş. Başta abilerini arayıp haber verecektim ama sonrasında vazgeçtim. Sonuçta abilerinin haberi vardır.
Öğle arasına gelmiştik ama canım yemek yemek istemediği için arka bahçeye gidip sigara içecektim ki...Hazan orada yerde yatıyor. Ama neden ki yanına gittiğimde. Ağzından kanlar çıkıyordu. Ve büyük ihtimalle birisi karnına tekme atmış ki karnı mosmordu. Anlını ellediğimde yanıyordu. Ama bacakları kolları ve eli çok soğuktu. Onu kucağıma aldığım gibi ön bahçeye götürdüm ama fark etmediğim şey ise Hazan'ın kafasının da kanıyor olmasıydı. Bizi gören daha doğrusu Hazan'ı gören çığlık atıyordu. Ayrıca arkamızdan kan da akıyordu. Hazan'ın kanı...
Şu an hastanedeyiz ama ben abilerini aramadım çünkü telefonundaki mesajları gördüm. Ama fotoğrafların shop olduğu gayet de belli. Hastaneye girmeden önce magazinciler Hazan'ı fark ettiler. Mesela ne halde olduğunu zaten tam o sırada Hazan uyanır gibi oldu kucağımdan hızlıca doğrulup kan kustu. Tabi doktorlar onu hemen sedyeye almak için gelip beni de magazincilerden kurtardılar.
Uzun süredir hastanede bekliyorum Mete ve Savaş da yanıma geldiler ve Hazan'ı Kumsal diye bir kız aradı. Ben olayları anlatınca Hazan'a göz kulak olmamı ve küçük bir işten sonra geleceğini söyledi ben tabi Hazan'ın telefon şifresini de istedim o da sorgusuz sualsiz hemen şifreyi verdi. Şu an telefonu kurcalıyorum ama birkaç erkek ve kızlarla alışveriş konuşması dışında bir şey yok o erkeklerin abileri olduğunu da anlamam zor olmadı. Kumsal geldi ve
Hazan'a göz kulak olduğun için sağol.
Önemli değil.
Neyse tekrardan teşekkür ederim. Ama Hazan evine veya abilerinin bildiği başka bir eve gidemez ve benim evimi de bildikleri için rica etsem sende kalabilir mi?? Aslında yeni bir ev almayı veya otelde kalmasını düşündüm ama yeni bir ev almaya fırsat yok otel desen kolayca bulabilirler. Ee kabul edecek misin?? Hazan'ın sana güvendiğini biliyorum bahsetmişti hatta adın Rüzgar olmalı.
Tamam ben onu götürürüm ama kendisi gitmemek için sorun çıkaracaktır.
Zaten baygınken götüreceksin. Hazan'ı normal odaya aldılar bile kucakla götür arabana ve ona çok iyi bak bu aralar hassas bir dönemde.
Herkese karşı bu kadar açık sözlü ve emir verici misindir??
Kardeşim için iyilik yapacak olan kişilerin hızlı olmaları için böyleyimdir. Bu arada bana evinin konumunu atmayı unutma. Ve Hazan'a diklenme kesinlikle kaybedersin. Zaten onu yeni bir okula yazdırdım. Söylersin bir daha o okula gitmeyecek. Ama okulunun hangi okul olduğu da hoşuna gitmeyecek başka hiçbir okul Hazan'ı kabul etmedi bol şanslar. Hadi KOÇUM kız kardeşime iyi bak.
Fazla konuştun ne dediğini neredeyse unuttum ama tamam. Her ne dediysen...
BÖLÜM SONU
1087
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...