Medya : Güzel sözdür.
Elimdeki kahveyi ona uzattım. Aldığında yavaş yavaş dikleşti ve içmeye başladı. Ama içtiği an püskürtmesi bir oldu.
Kız
Lan ne zevksiz bir şeysin sen bunun tadı iğrenç. Harbiden nescafe mi getirdin.Başka ne getirmemi isterdin. Kahve işte.
Tamam al senin olsun yeterince ayıldım zaten. Gidiyorum ben.
Nereye gidiyorsun o kadar içki içtin. Araba sürersen kaza yaparsın.
Yok yapmam sen bana bir tane araba versen. Şimdi abilerimi ararsam azıma sıçarlar ondan onlarla uğraşamayacağım.
Tek bir şartla ben de geleceğim ve ben süreceğim arabayı.
İyi gel ama orayı kimseye söylemeyeceksin. Sırf arabanı veriyorsun diye bir şey demiyorum.
Tamam be ne uzattın. Hadi yürü. Gideceğimiz yer için hangi araba uygun.
Sen beni götür ben bakarım. Onu arabaların yanına götürdüm ve anahtar seçmesini söyledim. Gitti ve en hızlı arabayı seçti.
Hazan
Oha lan bu arabadan sadece 2 tane üretilmişti birini sen mi aldın??Evet ben aldım. Diğerini alan kişi de çok şanslı bence.
Sağol biraz öyleyimdir. Ona ne diyorsun sen değüşük bakışı attım hemen
İkinci acaba bende ondan öyle dedim. dedi ben şok lan bu kız bu arabayla ne yapacak. Hemen arabanın yanına gidip şoför koltuğuna oturdu ben ne yapacak diye izlerken birden bana gel işareti yaptı yanına gidip yan koltuğa oturdum Ben de mecburen. arabayı çalıştırıp son hız ilerlemeye başladı ama görsen asfaltların tozunu attıracak derecede hızlı gidiyor yaklaşık 30 dakikak , 1 saat sonra bir yere vardık ama burası çok güzel bir yer ev dağ başında bir yerde.Hızla içeri girdi Ben de tabi peşinden. hemen kahve yapmaya başladı yaptığı kahveyi görünce ağzım açıldı yani sonuçta dünyanın en pahalı kahvelerinden birini yapıyordu. hazırlayıp getirdiğinde tadına baktığımda harbiden de şaşırdım çünkü Nescafeye bin basıyordu bu kahve.
Eee bir insana bu kadar hızlı güvenir misin?
Hazan
Hayır ama ben zaten seni tanıyorum.Beni nereden tanıyorsun.
Hazan
Selim Barkın'ın oğlunu tanımamak ne mümkün.Sen babamı nerden tanıyorsun.
Hazan
Lan geri zekalı senin baban mafya değil mi??Mafyada senin mafyalara ne işin olur ki.
Hazan
İlla en baştan mı anlatmalıyım. Off fazla tepki gösterme ama ben Kızıl Ejder'im.Tamam sakinim. Lan sen nasıl Kızıl Ejder olabiliyorsun lan o erkek değil mi?
Hazan
Oradan erkek gibi mi duruyorum. dedi ve dövmesini gösterdi. Harbiden o neyse buna diyecek fazla bir şeyim yok.Kahveyi içtikten sonra izin isteyip kalktım. Eve gidip üstümü giyindikten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Hazan'dan DEWAMKEEE (1 hafta sonra)
Şu an yatağıma yatmış öylece tavanı izliyordum. Bu 1 hafta boyunca ölümsüz Necati'yi öldürdüm ve dans yarışması olmuştu. Biz kazanınca bir bara gidip abimlerle kutlama yaptık. Tabi o sırada bir sürü de kardeşim olmuştu. Tabi ki onlar benim dostlarım. Artık beni bir abi edasıyla koruyup kollamaya başladılar. Ve bu sefer başka bir okula yazıldım. Abim sağolsun sicilimi biraz temizlemişti para karşılığı ile. Aynı zamanda abilerimi Yiğit ve Keremle (Fransa'dan arkadaşım olan Kerem)de tanıştırdım. Zaten abimler de Yiğit'i tanıyor. Yiğit'in babası Yiğit'in bize emanet olduğunu ve bizimle kalmasında bir sakınca olup olmadığını sordu. Bana kalsa sakıncası var derdim ama abimler nezaketen kabul ettiler. Yani evde 6 erkek ile birlikte kalacağım. Pars abim ise hala kendi evinde. Buraya gelmediler ama arada bir bizi yoklamak için geleceklerini söylediler. Ve 1 kez çocukları bize bırakıp kendileri günübirlik denize gittiler. Aslında daha fazla kalırlardı tatilde ama çocukları için geri döndüler. Rüzgar ise ailesinin yanına yurt dışına gitmiş annesi rahatsızlanmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...