Bölüm 6 'VURULMA'

13.3K 600 108
                                    

Medya: çok mantıklı geldiği için koydum.

Biz toplantıya devam ederken birden biri daldı içeri. Etrafa bir göz attı. Ardından;

Üzgünüm geç kaldım bir an önce şu silah teslim etme şeyini bitirelim.

Bu arada silah teslim etme şeyi dediği eğer babanın yerine varis geçecekse babasının silahı oğluna devredilir.

########################

Şu an eve girdik ve herkes odalarına dağılıp uyudu.

Hazan hadi kalk gelmeyeyim yanına. Off gene okul var ama aynı zamanda basketbol maçı. Şimdi siz dün ne oldu diyeceksiniz. Hiç bir şey olmadı. Silah verildi ardından biraz konuşuldu zaten sonrada toplantı bitti. Birde dün Kumsal gelemedi çünkü teyzesiyle vakit geçireceğini söyledi. Zaten bu tarz izinler benim tarafımdan alınıyor. Bende bir şey demedim.

Yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Ardından dolabımın karşısına geçip üzerime ne giyeceğime bakmaya başladım. Altıma siyah bir eşofman üstüne ise yarım kalın askılı bir tişört geçirdim ama abimler bana bunu giydirmez o yüzden üzerime siyah kapüşonlu aldım ve önünü kapattım.

 Altıma siyah bir eşofman üstüne ise yarım kalın askılı bir tişört geçirdim ama abimler bana bunu giydirmez o yüzden üzerime siyah kapüşonlu aldım ve önünü kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya abilerimin yanına gittim ve sofraya oturdum. Abimler yemeklerini bitirince. Kalktık ve okula gittik. Geldiğimizde hemen sınıfa gittim ve başımı sıraya koydum. Bir süre sonra sakin ama bir o kadarda cırtlak bir ses.

DERSİME UYUMAK İÇİN GELENLER BUYRUN KAPI ORADA. Aman be çok da tın. Zaten uykumu almıştım. Çantamı aldım ve ayağa kalkıp kapıya doğru yürümeye başladım. Tabi herkes şaşkınca bakıyor kapıdan çıkmadan önce sınıfa dönüp

Sonuçta derse uyumak için gelmedim mi?? Kapı buradaymış bize de gitmek düşer. İsteyen varsa gelsin. dedim ve ardından Can , Osman ve 3 kişi daha gelince kapıdan çıktık.

Bahçeye indiğimizde ;

Öğle arasında Burak abimle maç yapacağız basketbol maçı anlayan varsa gelsin de antrenman yapalım.

Gene hepsi peşimden geldi. Bir süre ısındıktan sonra maça başladık. Zilin çalmasına 20 dk vardı ben kapüşonlumu çıkardım.

Canlarla birlikte gelen çocuklardan biri
Kasların şişme kas veya proteğinle yapılan kaslardan değil dimi???

Tabi ki de değil.

Bir süre maç yaptıktan sonra banklardan birine oturdum ve sigaramı yaktım. Evet içiyorum ama çok nadiren.

Sigarayı söndürdüğümde zil çaldı zaten. Ben bankta oturmaya devam ederken yanıma biri geldi ve beni kolunun altına aldı. Bu Emir abimdi. Ama çok vıcık vıcık. Abimin kolunun altından çıktım. Bana anlamsızca bakarken

Çok vıcık vıcık.

Emir abim
Doğru ya Kızıl Ejder sevmez böyle şeyleri. Dedi şakaya vurarak.

Biz boş boş karşıya bakarken

Emir abim
Kızım senin yanında durdukça kısmetim kapanıyor. Kimse senden korkusundan bana bakamıyor. Ben abilerimin yanına gidiyorum.

Aman Emir Beyin kısmeti kapanmasın.

Emir abim gittikten sonra ders zili çaldı ders Burak abime olduğu için kalktım ve sınıfa gittim. Bu derste uyumayacaktım. Abim derse geldi ve anlatmaya başladı. Tabi ben dersi önceden dinlediğim için sıkıntıdan esneyip duruyorum.

Burak abim
Hazan esneyip duruyorsun çok sıkıldım herhalde gel de şu soruyu çöz. dedi ama tahtaya üniversite sorusu yazdı. Tabi abim benim çözemeyeceğimi zannediyor. Ama onun test kitaplarından kim çözüyor o soruları.

Ben başarılı bir şekilde soruyu çözdüğümde. Abim ve sınıf bize şaşkınca bakıyordu.

Burak abim
Ama ben sana bu konuyu anlatmamıştım.

Evet anlatmadın ama Deniz abim ve senin kitaplarındaki soruları kim çözüyo.

Burak abim
O soruları sen mi çözüyordun.

Evet. Dedim ve yerime oturdum bana hala şaşkınca bakarlarken zil çaldı. Öğle arasına girdik maç yapmak için aşağıya inmişti ki. Bir silah sesi. Herkes çığlık atarken etrafa bakınıyordum. Etrafta bir sürü keskin nişancı gördüm ama belli etmemeye çalışarak havaya sıkan adamın yanına doğru gitmeden önce sınıfa çıkıp çantamdan silahımı aldım.

Aşağıya indiğimde abilerimin arkasında birer adam vardı. Zaten destek istemiştim sınıfa çıkarken onlarda geldi ve yerini aldı benden komut bekliyorlar. Tam adamların karşısına geçtim tabi o sırada videoya alanlar , kaçıp çığlık atanlar da var. Olduğum yerde güçlü bir ıslık çaldım o sırada çatışma başladı. Onların adamlarının çoğu öldü. Ama arkadan birkaç araç daha geldi. Abilerim de çatışmaya devam ederken kolumdan vuruldum. Ben bir şey yapmazken

Okuldakilerden biri
HAZAN VURULDU. diye bağıdı herkes bana bakmaya devam ederken. Ben son adamları öldürmeye devam ederken geriye bir tane kaldı. Yanına gittim ve boynunu kırdım. Telefonumu çıkarıp. Sağ kolum olan Selim'i aradım ve okulu temizlenmesini söyledim. O sırada çatışmada çıkardığım kapüşonlunun kolunu dişimle yırttım ve koluma bağladım. Herkes bana korku dolu gözlerle bakıyordu bunun iki nedeni var. En bariz olan vurulduğum için ikincisi ise bu kadar fazla adam öldürdüm diye. Yani her kız adam öldürebilir. Ama o Kızıl Ejder ise çok pis öldürür. Tabi üzerimde kan olduğu için de bana bakmaya devam ediyor olabilirler.

HEY TAMAM GEÇTİ KORKMAYIN. BİRŞEYİM YOK. BANA ÖYLE BAKMAKTAN VAZGEÇİN. SIKINTI YOK. SAKİN. BAŞKA ZARAR GÖREN VAR MI???

Kimseden ses çıkmayınca başımı salladım. Adamları toplamaya geldiler. Tabi o sırada abimler kitlenmiş bir şekilde bana bakıyorlar. Bir el havaya sıktım. Tüm okulla beraber abilerim de sıçrarken.

KENDİNİZE GELİN. VE BANA BAKMAKTAN VAZGEÇİN ARTIK. BİRŞEY YOK.

Tüm okul ve abimler birden
TAMAM

Hassiktir. Hepsi nasıl aynı şeyi söyledi. Ben buna sıçrarken onlar da gülmeye başladı. Ama benim başım dönmeye başladı. Onlara yarım ağız bir gülümseme gönderirken birden yere yığıldım. Tabi bilincin kapanıyor.


BÖLÜM SONU GENÇLER.

EN SONUNDA BUNU BULDUM İLHAM GELMİYO.

SONRAKİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞÜRÜZ

KISA OLDUĞUNUN FARKINDAYIM AMA BURDA BİTİRMEK İSTEDİM

VOTE VE YORUM ATARSANIZ SEVİNİRİM.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin