Uzun süredir çalışıyorum ve harbiden yorgunluğumu atmak için bir tatile ihtiyacım var. Kumsal ile de konuşup yarın tatil için sahil kenarında bir ev ayarlasak fena olmaz aslında. Çalışma odamdan çıkıp Kumsal'ın yanına yani salona inmeye başladım. Yanına geldiğimde;
Yarın tatile gidelim mi?
Kumsal
Aslında çok iyi olur nereye gidelim?Normal bir deniz kenarı uygun mu?
Kumsal
Bence gayet uygun.Tamam. Ben eşyalarımı topluyorum.
Kumsal
Ne kadar kalacağız??Bir hafta yeter.
Kumsal
Bence de.Hızla odama çıkıp bavulumu hazırlamaya başladım. Mayo , bikini , şort , tişört , voleybol topu , havlu , güneş kremi , şampuan , gözlük ve birkaç bir şey daha aldıktan sonra bavulumu kapattım. Ardından Kumsal'ın odasına girdim oda neredeyse bavulumu hazırlamıştı. Gideceğimiz yer 5 saat uzaklıkta olduğu için 7 gibi evden çıkıp 12'de sahile varmayı düşünüyorum. Kendimi Kumsal'ın yatağına attım oda işini bitirdikten sonra kendisini benim yanıma attı. Ardından konuşmaya başladı. Gördüğü biri varmış ve ona karşı duygularının olduğunu düşünüyor. Ardından Instagram'dan çocuğu stalklamaya başladı bir süre sonra ise uyuya kaldı. Bende üstünü örtüp odadan çıktım kendime kahve yapıp resim defteri , kalem ve silgi alıp bahçeye çıktım. Ardından manzara resmi çizmeye başladım. O bittiğinde ise Kumsal'ın paylaştığı fotoğraflardan birini açıp onu çizmeye başladım.
🔮🔮🔮
Hala yoldayız sür sür bitmiyor arkadaş. Saat neredeyse 11 olacak. Kumsal tekrardan uymaya başladı. Ne çok uyur oldu bu kız ya. Sıkıldım ya. Ona inat radyonun sesini ve arabanın üstünü açtım. Yavaş yavaş uyanmaya başladı. Üzerinden uyku mahmurluğunu atınca şarkıya eşlik edip kendince oynamaya başladı. Dışardan oynuyor gibi görünse de benim açımdan tepiniyor.
Yol Kumsalın tepinmeleri benim arada şarkıya eşlik etmeleri tamamlandı. Hemen tuttuğumuz eve gidip eşyaları yerleştirdik ardından plaj çantasına gerekli şeyleri koyup sahile doğru adımlamaya başladık.
Havlularımızı şezlonglara serdikten sonra havlu uçmasın diye plaj çantalarını havlunun üzerine koyup denize doğru gitmeye başladık. Kumsal evde güneş kremi sürdü bana gelirsek ben güneş kremini genellikle sürmüyorum. Tenim ilk başta kızarsa da sonrada bronzlaştığı için ihtiyaç duymuyorum. Kumsal'ın ise teni biraz daha hassas olduğu için kızardıktan sonra soyulmaya başlıyor.
Bir süre yüzüp şakalaştıktan sonra ben şezlonglara geri döndüm ama Kumsal biraz daha kalacağını belirtti. Zaten bir süre yüzdükten sonra hemen arkadaş edindi. Bu kızın bu kadar samimi olup insanları kendine bağlaması açıkçası çok şaşırtıyor beni. Gittiği her ortama uyum sağlayıp kolayca kaynaşabiliyor.
Oradan bana gel işareti yaptığında kafamı hayır anlamında salladım. O ise inadına sudan çıkıp yanıma gelmeye başladı.
Kumsal
Hadi gel biraz daha yüz.İstemiyorum.
Kumsal
İstersin istersin.Şimdi ısındım alışamam suya. Dedikten hemen sonra Kumsal saçında ki suyu üzerine sıktı. Dondum ya.
Kumsal
Hadi şimdi o kıymetlini kaldırıp beni takip ediyorsun. Tekrar denize doğru gitmeye başlayınca bende arkasından takip etmeye başladım. O sırada arkadaş edindiği kişiler ellerinde topla yanımıza geldi. Ve onlarla oynamamızı ne kadar çok kişi olursa o kadar eğleneceklerini söylediler. Tabi laf bana kalmadan Kumsal hemen kabul etti. Aralarında erkek de vardı. Toplam 10 kişiyiz onlar 5 erkek 3 kız iken bizde gelince sayımız eşitlendi. Ama file olmadığı için yuvarlak yapıp oynamaya başladık. Kızların hepsi benden kısa olduğu için sırtları kumsal tarafına dönüktü. Bir kızlı bir erkekli duruyorduk ve ben arkaya gittikçe su derinleşiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...