Medya : Savaş Sancak (piercingci)
Tabi olum başka ne- derken başımı kaldırdım ve bana sırıtan Çınar gibi piercingi olan yakışıklı birini beklemiyordum. Yalnız piercing efsane.
Çocuk
Sende yaptırmak ister misin? Tabi dışımdan konuştuğumu o an anladım ama bozuntuya vermedim sonuçta kötü bir şey söylemedim.Evet isterim. Abi ben gidiyorum siz de alışverişe başlayın ben yaklaşık bir saat sonra gelirim herhalde değil mi?
Çocuk
Evet 1 saate bitiririm.Hadi canım sen mi yapacaksın.
Çocuk
Evet dükkanım var.Pars abim
Hazan sence biz izin verir miyiz?Hem zorla kampa gideceğimizi söylüyorsunuz hem de benim piercing yaptırma mı kızacaksınız hadi canım ya bari bunu izin verin abi ne olacak ya.
Emir abim
Abi bence izin verelim.Burak abim
Bence de çünkü bu aralar hem kavgaya bulaşmadı hem de sözümüzden çıkmadı.Araf abim
Tamam ama yanında birimiz gelecek.Tamam ben varım Emir gelsin.
Araf abim
İyi siz gidin biz alışveriş merkezine gideriz siz işiniz bitince gelirsiniz o zaman da Hazan'a alışveriş yaparız.Biz çoktan Savaşın dükkanına geldik ve şu an içeri doğru geçiyoruz evet arabada biraz konuştuğumuzda adının Savaş Sancak olduğunu söylemişti.
Mat siyah piercing seçtim ve hemencecik taktı aslında birazcık sızlamıştı ama yine de dayandım sonuçta sonucu güzel oldu. Bana nasıl kullanmam gerektiğini neler yapıp yapmamamı falan da anlattı. -yazar bu konu hakkında hiçbir şey bilmiyor- Emir ile birlikte yola çıktık ve AVM'ye doğru gidiyoruz açıkçası gitmek istemiyorum çünkü abilerimin alışveriş yapmak aşırı sıkıcı onu alma bunu alma şu güzel değil bunu giyemezsin bu eteğin gerisi nerede bu şort niye bu kadar kısa diye söylenecekler dırdırlarını çekmek istemiyorum açıkçası.
Yaklaşık 5 saat sonra neredeyse alışverişimiz bitmişti bana sadece abilerim kıyafet baktı tabi benim baktıklarım da oldu ama onların hiçbirini almadılar ama eğer ben Hazansam giderim kredi kartını alıp internetten söylerim ve onların hepsini de gözlerine soka soka giyerim.
Her seferinde zaten kendileri bana kıyafet seçtiler ben sadece denedim oy verdiler güzel mi değil mi diye sonra da çıkardım zaten yani bu alışverişten bir halt anladığım yok.
Eve gittik. Her şey tamam da. Abilerim neden benim valizimi hazırlamak istiyor.
Abi işiniz gücünüz yok mu? Niye bu kadar fazla valizimi hazırlamak istiyorsunuz.
Deniz abim
Kısa şeyler koyma diye.İyi ne yapıyorsanız yapın. deyip odadan çıktım benim de işime geldi. Kütüphaneye gittim ve son ses müzik açıp kitap okumaya başladım. -yazarınız da genelde öyle kitap okuyor ve yazıyor-
Emir'den DEWAMKEE
Hazan'ın bavulunu hazırlamak istememizin nedenlerinden biri ise. Eşyalarının içine CPS koymak. Çünkü bu aralar yer altı biraz karıştı.
O işi hallettikten sonra Hazan'ı aramaya başladım. Nerede lan bu kız. En son kütüphaneye baktım.
Bir dahaki sefere en son bakacağım yere ilk bakacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...