Hızla spor salonuna doğru adımladık. İçeriye girdiğimizde beni Hasan amcanın güler yüzü karşıladı. Gidip kocaman sarıldım amcama.Nasılsın amca
Hasan amca
İyiyim kızım misafirlerim kim?Amca onları Atalay abi zaten getirecekmiş buraya yani abinin deyimiyle 'eşek sıpaları'. Ben kahkaha atarken Bartu ve Baran sinirle bana bakarken Hasan amcada bana katılmaya başladı.
Gülmemiz bittiğinde onlarda Hasan amcayla sarıldılar.
Hasan amca
Ben bilirim bu eşek sıpaları lafını. Artık sizde benim oğlumsunuz.Bartu
Sağol amca.Hasan amca
Eeee bir düelloya var mısınız Hazan hanım?Her zaman amca.
Hasan amca
Tamam çocuklarda senden alırlar kıyafet.Tamam biz soyunma odasındayız. Hasan amcanın yanından ayrılıp soyunma odasına doğru yürümeye başladık.
Bartu
Sen yorgun değil misin?Ne yapıyım o kadar gelmişiz adam maç teklif ediyor kırıyım mı?
Baran
Her şeyi geçtim de senin kıyafetler bize nasıl olacak.Bizim evde abimler filan spora gideceğinde benden giyinirler.
Bartu
Bakalım bize olacak mı? Soyunma odasına gittiğimizde hemen dolabıma yönelip şifreyi açtım. Onları bir süzdüm. Ardından üzerlerine olabilecek kıyafetleri verdim. Onlar kabinde giyinirken bende şort ve sporcu atleti alıp kabinde giyinmeye başladım. Çıktığımda onlar giyinmiş beni bekliyorlardı. Hepimizin şortu diz kapağımızın oralarındaydı. Hazır olduğumuzda dolaba yönelip onların ellerindeki kıyafetleri koydum ardından ikisine de birer sargı attım. Kendiminkini sararken onlarda sarıyordu. Neredeyse aynı anda bitirmiştik. Hasan amcanın yanına gidip ne yapacağımızı öğrendik. İlk başta ısınacaktık. Bize hareketleri söyledikten sonra onları yapmaya başladık.Bittiğinde Hasan amcayla beraber piste çıktık. Birbirimize zarar vermeden kilit hareketler yaptık. Ama fazlasıyla yorgun olduğum için Hasan amca kazanmıştı. Ardından formumun çok düşük olduğunu söyledi. Bartu ve Baran ise farklı kişilerle pistteydi. Hasan amcayla onları izlerken.
Hasan amca
Atalay yapmış yapacağını çok iyi eğitmiş.Öyledir Atalay abi.
İkisi de bitirip yanımıza geldiler.
Ardından Hasan amca
Bir birincimiz var iyi dövüşçüdür. Bu kerataların yeneceği belli formunu düşük gördüğüm sen bir çık istersen?Hopp o kimmiş öyle ya. Benim tahtımı devirip kendi tahtını kuramaz. Gelsin de görelim bakalım. Hasan amca o kişiyi çağıracağı için yanımızdan uzaklaşırken;
Baran
Sen delirmişsin yorgunluktan Hasan amcayı bile yenemedin. Onu mu yeneceksin?Hiçbir zaman deli oldum söyleyen kişilere aksini söylemedim.
Bartu
Git ve içindeki kaplanı ortaya çıkar.Bak Baran bana inananlar var. Çocuk ringe çıktıktan sonra bende çıktım. Ama çocukta öyle bir tip var ki gel beni döv diyor. Maç başladığında ilk hamleyi bekledim. Yaptığında kenara kaçıp ardından hızla arkasına geçtim ve diz kapağına vurup yere düşmesini sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...