Bölüm 5 'MAFYALAR'

14.5K 619 476
                                    

Sabah üzerimdeki ağırlıkla uyandım hem de baya bir ağırlıkla ama nefessiz falan kalmadım. Ayrıyeten karnımda bayağı bir ağrıyor. Üzerime baktım ve YUH!!! Dedim.

Hayır yaaaaa böyle bir şey olamaz. Size iki tane haberim var.

1. Si şuan Araf abimin karnında kafam var. Benim karnımda Deniz abimin kafası var. Emir abim de beni sarmış ama Deniz abimin kafasının üzerinden kolu çok yanlış yerlere değiyor. Burak abim deseniz kafası Deniz abimin karnında bacaklarını ise benim bacaklarıma kenetlenmiş durumda.

2. Haber REGL olmuşum ve abimleri üzerinde de var. Offff ya ben ne yapacağım şimdi. Şimdi kalkmaya çalışsam kesin onlar da kalkar. En iyisi uykuya devam etmek.

Tekrar uyumaya devam ettikten bir süre sonra Emir abimin bağırışıyla uyandım. Tabi abimler de gözlerini açtı.

Emir abim
İyi misiniz lan kim vuruldu bir yerinde ağrı olan var mı?

Elimi kaldırdım ve
Benim karnım çok ağrıyor. Dedim ve kıvranmaya başladım. Nedense hatırlayınca cidden karnıma ağrılar giriyor. Abimler ilk üstlerine baktılar sonra bana ben tabi utancımdan yerin dibine girdim. Hemen yatakta yüzüstü yattım ve kafamı yastığa gömdüm. O sırada abimler gülüşmeye başladı. Ama olmaz ki böyle. Gelip yanıma yatanlar onlar.

Ben hala öyle dururken. Biri beni belimin yanlarından tutarak beni kaldırdı. Ama galiba belimi sıktığı için daha çok ağrıdı karnım ben cenin pozisyonu alıp kıvranırken. Birden hepsi başıma üşüştü. Ama şu an ne utancım kaldı ne de başka bir şey sadece karnımın ağrısını hissediyorum.

Burak'tan DEWAMKEE

Şuna bak ya koskoca adamların üzerinde kan var keşke bu kan işkence ettiğimiz adamın kanı olsa. Deniz Hazan'ı tutup kendine çekti ama Hazan inleyip cenin pozisyonu aldı. Eeeee bu kızın canı yanıyor ne yapmamız lazım.

Araf abim
Ne yapacağız olum. Bir şey bulmamız lazım.

Aynen Deniz sen Kumsal'ı ara sor Araf abi sen de Google'a sor belki canının acısını hafifletecek bir şeyler bulabilirsin. Emir gel sıcak su torbası alalım.

Şu sabah sabah yaşadığımız akşına bak yaaa. Biz sıcak suyu hem torbaya koyduk hem de bir bez ile birlikte bir leğene. Bu arada Kumsal Hazan'ın çok yakın arkadaşı. O da İstanbul'a bizimle birlikte geldi ama teyzesine uğrayacağını ve 1 ay onlarda kalacağını söyledi.

Yukarı çıktığımızda Araf abim telefondan araştırıyordu. Deniz ise büyük ihtimalle Kumsal ile konuşuyor. Biz yanlarına gittiğimizde Deniz de telefonu kapattı ve Hazan'ın yanına koşup üzerindeki badiyi hafif sıyırıp karnına masaj gibi bir şey yapmaya başladı. Ama işe yarıyor gibiydi. Hazan yavaş yavaş gevşemeye başladı. Biz de sıcak su torbasını alıp beline koyduk Araf abim o sırada aşağıya indi geldiğinde elinde bir bardak vardı. Hazan'ın yanına gidip içirmeye başladı.

Hazan
Bana komodinin birinci çekmecesinden hap verir misiniz??

Deniz
Ne hapı o?? Neden onu içeceksin??

Emir Deniz'in kafasına şaplağı geçirip
Ne hapı olacak karın ağrısını gideren hap işte hiç mi beynin basmıyor abi???

Deniz
Tamam ve bir şey demedim say.

Hapı içirdik ve şuan uyuyor meleğim. Bizde sabah kahvaltısına noodle yaptık. (Ne olamaz mı yazarınız da şu an noodle yiyor saat 10.19 saat kaçta okuduğunuzu yorumlara yazın.)

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin