Bölüm 41 'MEZARLIK'

5.4K 321 53
                                    

Vücudumdaki dolaşan ellerle beraber homurdanıp

Gidin başımdan. Deyip yüz üstü döndüm bir yastığı kafamın altına yan çevirip yastığa diklemesine yatıp kollarımı yastığa sararken diğerini de bacak arama alıp sağ bacağımı büküp kendime çektim. -yazar tavsiyesi eğer ne demek istediğimi anladıysanız kesinlikle denemelisiniz en rahat ettiğim uyku pozisyonu benim öyle şahsen- uykuma devam ederken gene eller hissettim.

Beni rahat bırakın doğru düzgün uyumaya başlamışken daha fazla dokunmadan gidin. Abilerimin kokusunu bariz alıyorum. Bu nedenle bu kadar rahatım. Gene el hissetmeye devam edince bu sefer tınlamayıp uyumaya çalıştım.

Uykum kaçtığı için bir türlü uyuyamamam nedeniyle gözlerimi açıp yan yuvarlanarak karşımdaki abilerime baktım. Hepsi bana bakıyor sadece Pars abim yok. Onlara bakmaya devam ederken Emir abim biranda üzerime eğilip yanağımı öptü ona anlamsız bakışlarımı atmaya devam ediyordum. Ne yapıyor bunlar.

Gidin başımdan hem siz neden sevgililerinizle ilgilenmiyorsunuz ki.

Emir abim
Aynen siz sevgilinizle ilgilenin bende kendiminkiyle. Deyip yanıma yatıp bana sarıldı.

Burak abim
Şşş olum çekil şuradan sırnaşma hemen o benim bir kere.

Araf abim
Uydurmayın benim bebeğim bir ben sevebilirim.

Deniz abim
Hayır o benim aşkım.

Size bugün ne oldu? Normalde bu kadar sevgi göstermezdiniz. Dökülün.

Emir abim
Bir şey olduğu yok güzelim. Deyip daha da sarılınca kafamı kaldırıp üzerime bakmamla gözlerim dehşetle açıldı. Yorganı tuttuğum gibi üzerime çektim.

Ya siz neden benim kıyafetlerimi çıkarıyorsunuz.

Araf abim
Sadece krem sürmüştük.

Emir abim
Her saniye canının yandığını düşündüğüm için deliye dönüyorum. Senin bize belli etmemen daha da zoruma gidiyor. Gerçekten canımın ne kadar yandığını göz önünde bulundurunuz her yerimin sızım sızım sızladığını fark ettim.

Eğer ben canımın acısını fark ettireceksem burada kırım kırım kıvranırdım. Ama yapmıyorum. Yapamıyorum çünkü düşünmedikçe hissedemiyorum.

Burak abim
Neyse ya bakın şimdi size ne diyeceğim bu akşam Burcu'yu yemeğe çağırıyım mı?

Eğer sakıncası olmayacaksa abilerim de sevgililerini çağırsın.

Deniz abim
Olur herkes tanışmış olur.

Emir abim
Eee sap kardeş biz ne yapalım?

Şimdi bir pes atmamız yok mudur?

Emir abim
Olmaz olur mu? İlk tıkınalım sonra tüm gün istediğimizi oynarız.

Okey. Deyip üzerimden pikeyi çekip yataktan kalkacağım an üzerim aklıma geldi. Hemen pikenin altına girip artık çıksanız mı?

Araf abim
Bebeğim neredeyse 1 saat boyunca sana krem sürdük. Hem de bu üstlerinle , artık bizden utanmasan mı?

Ya tamam çıkın siz ben daha banyo yapacağım.

Burak abim
Tamam çıktık sen de hızlı ol. Abimler gittikten sonra kalkıp üzerimdeki iki parça kıyafeti de çıkarıp küvete oturdum. Su dolarken bende kullanacağım duş jelini şimdiden sıktım. Vücudum ovalama imkanım olmadığı için sadece saçımı yıkayacağım.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin