Bu bana annemi hatırlattı.
O da yapardı eskiden.
Gitmeden önce...
Beni bırakmadan önce.
İşte o an bu an..
ANNEMİ ÖZLEDİM...
Peri ablaya iyice sokulup göz yaşlarımın devamını getirdim. Bir süre sonra tüm odada hıçkırıklarım yankılanmaya ve iç çekişlere dönmeye başladı. O ise sadece saçımı ve sırtımı bir anne nidasıyla okşuyor sakinleşmemi bekliyordu. İyice sakinleştiğimde sadece gözyaşlarım akıyordu.
Peri abla
Uyu bir tanem. Sesini ilk defa bu kadar naif duymuştum. Göğsüne iyice sokulup kendimi uykuya bıraktım.Uyanmamı sağlayan şey altımdaki bedenin kıpırdanmasıydı. Ama ben onu daha sıkı tuttum. Şunu fark ettim de bacağımda bir el var. Gözümü açtığımda Melih bir elini belime sarmış diğerini bacağıma tüm ağırlığı üzerimde uyuyor. Ben Peri ablanın üzerindeyim hala , onun yanında Barış var. Barışın yanında Pars abim. Pars abimin kucağında ise Melek var.
Melek benim küçükken ve hala abilerimin üzerlerinde uyuduğum gibi uyuyor. Bacaklarını yana açmış başı abimin göğsünde kolları ise birini abimin üzerine koymuş diğeri aşağıya sarkıyor. Bende hep böyle uyurum , en azından abilerimin yanında. Melih'i kucağıma alarak yavaşça doğruldum. Sonra yatağın diğer tarafına geçip Meleği kucağıma aldım. Tabi ikisi de uyandı. Odadan çıkıp ortak banyoya gittim. Oranın küveti kocaman. Hemen suyu doldurmaya başladım. Ardından çocukların üstlerini çıkardım. Köpük de koyup çocukları küvetin içine koydum.
Ballarım iki dakika bekleyin halayı , abinizi alıp gelecek.
Hızla oradan çıkıp benim odama girdim aralarından Barış'ı da aldım. Tabi o da uyandı. Hemen banyoya çocukların yanına götürdüm. Onun da üzerini çıkartıp küvete oturttum. Köpük savaşı. elime aldığım bir miktar köpüğü atabildiğim kadar Barışa attım. O ve ikizler gülerek birbirlerine atmaya başladı. Bende arada atıyordum. Küvetin kenarındayken üstüme bir baktım sırılsıklam. Aman be. Ne olacak. Onlar biraz daha oynadıktan sonra saçlarını ve vücutlarını yıkayıp duruladım. Hepsini teker teker küvetten çıkarıp havluya sarıp odaya yönlendiriyorum. En son bende üzerime havlu alıp odama gittim.
Bunlar üçlü yan yana dizilmiş abimlere bakıyorlar bende yanlarına gittim. Abimler ne yaptığımızı anlamaya çalışıyor gibiydi. Abimler dediğim Abim ve Peri abla.
Pars abim
Siz ne yaptınız?Melek
Bıcı bıcı.Peri abla
Siz bıcı bıcı mı yaptınız yavrularım benim. Deyip hepsini tek tek yatağa oturttu. Bende dolabımdan gerekli eşyaları alıp tekrar banyoya gittim. Banyomu yaptıktan sonra üzerimi değiştirip kafamda havluyla banyodan çıktım. Aşağıya inip salonda şarjdaki telefonum gözüme çarptı. Telefonu aldığım gibi kendimi koltuğa attım. Bir güzel de telefon oynadım. Zaten o sıra bilincim gitmiş.Pars'tan Devam
Uyandığımda yanımda sadece Peri vardı. Üzerine eğilip dudaklarına öpücük kondurdum. Zaten direk uyandı. İlk etrafa baktı. Ardından çocukların ve Hazan'ın gülme sesi duyuldu zaten.
Dün ne konuştunuz Hazanla.
Peri
Hiçbir şey.Cidden hiç konuşmadınız mı?
Peri
Hayır konuşmadık. Ağlayarak uykuya daldı.Hazan ve ağlamak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...