Bölüm 45 'O KİŞİ...'

5.4K 317 161
                                    

Abimle arabaya bindikten sonra yola koyulduk. Abim bakışlarını yoldan çekmeden;

Araf abim
Yemek borcunu böyle ödesem sıkıntı olmaz değil mi? Yok canım alt üstü abi kardeş yemeğe çıkalım dedik bu yemeğe sıkıcı iş adamları katılsa ne olur ki.

Yok sıkıntı değil.

Araf abim
Olabildiğince iş konuşmayacağız.

O zaman neden geliyorlar.

Araf abim
Ne yapsaydım Hazan? Adam ısrar etti illa borcumu ödeyeceğim diye sen de abimin yemek borcu var deyince eşlik edelim dedi bende bir şey diyemedim.

Kimle gelecekmiş. Tek olmayacak mı?

Araf abim
Ne bileyim ben ya? Değişik adam hem senin okulunun sahibi.

Ah bir o eksikti. Soyadları kılıç değil ki!

Araf abim
Babasının adıymış.

Kılıç diye isim mi olurmuş?

Araf abim
Senin ismin de çok bilindik değil Hazan!

Tamam bir şey demiyorum.

Arabayı park ettikten sonra hemen yanımızda da bir araba durdu. Biz indikten sonra Arif Bey de indi. Abimle Arif Bey önden giderken arkalarından da ben gittim. Bir masaya oturduktan sonra tam telefonumu çıkartacakken kolumun cimciklenmesiyle Araf abime baktım bana bakış atıp önüne döndü. Hadi ama..

Arif Bey'in garsonu çağırmasıyla önümüze menüler konuldu. Zaten menüye bakmama gerek yok ne söyleyeceğim belli arkama yaslanıp ellerimle oynamaya başladım. Garson geldiğinde hem et hem de tavuk söyledim. Abim makarna söylerken aynısından Arif Bey'de söyledi. Ama ayrıyeten benim menümün de aynısını söyledi. Ama neden?

Ben telefonumla oynamaya devam ederken abimin kolumu dürtüp 'nasıl gidiyor?' diye sorması ile kaldım. Neyden bahsediyor bu?

Ne nasıl gidiyor?

Araf abim
Dinlemedin mi? Yok abi dinledim konuya da hakimim ondan soruyorum ya havle.

Arif Bey
Araf üstüne gitme. Gençler bu nedenle büyüklerin sohbetleri onların dilinde pek sarmıyor galiba. Bizim okuldaymışsın ne yaptın alışabildin mi? Onu konuşuyorduk.

Alıştım alıştım bir sıkıntım yok.

Arif Bey
Bu arada sıkıntı etme. O okul babamın zamanında yaptığı okuldu kendisi bu işeri bırakınca okul bir tık daha gevşedi kendisi çok disiplinliydi ve bunu okula yansıtınca tüm arsız çocuklar aileleri tarafından adam olması için o okula gönderirlerdi de şimdi öyle sıkı bir denetim yok.

Belli oluyordu. Bu arada neden fazladan menü söylediniz??

Arif Bey
Oğlum da ilerleyen zamanlarda bize eşlik edecek.

Niye?

Araf abim
Öhm öhm öyle soru olur mu Hazan? Sadece biraz şaşırdı.

Evet şaşırdım ama neden benim söylediklerimin aynısını söylediniz?

?
Benim favori yiyeceğim ile seninki aynı ise illa farklı bir şey söylemek zorunda değilim değil mi?

Önümdeki sandalyeye oturan kişiye bakıp bakışlarımı Arif Bey'e çevirdim.

Arif Bey
Oğlum Araz. Araf Soylu ve kardeşi Hazan.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin