Medya : YAĞIZ BARKINHazan'dan DEWAMKEE
Uyandığımda kolumda serum vardı. Ama burası hastane odası değil tam tersine lacivert ve siyah ile dizayn edilmiş bir oda. Bizim hiçbir evimizde böyle dizayn edilmiş oda yok ki. Kalkmaya çalışıyorum ama bir türlü kalkamıyorum. Lan benim kollarım neden tutmuyor. Biraz durdum ve tekrar kalkmaya çalıştım. Bu sefer olmuştu. Ama birden odaya birkaç adam geldi ve serumla bir şey enjekte etti. Hemen serumu çıkarmak için yeltendim. Ama bu sefer de beni tutmaya başladılar. Hayvanlar öyle bir tutuyorlar ki hareket edemiyorum. Bir süre sonra iyice uyku çöktü. Ve kendimi karanlığa saldım.
Bir yabancıdan
Sonunda meleğimin karşısına çıkacağım acaba beni öğrendiğinde ne tepki verecek. Çünkü beni hiç görmedi. Ama ben onu hep izledim. Aslında uyandığında anlatmayı planlıyordum ama çok yorgun görünüyordu hastaneden çıkalı 2 gün olmasına rağmen. Beni sadece Araf ve Burak biliyor çünkü diğerleri beni görmedi. Meleğimi odasına gittim ve yanına uzanıp saçını okşamaya başladım. Ne kadar da yumuşak saçları var. Aradan geçen 10 saatin ardından uyanmaya başladı. Bende biraz sırtımı dikeldim. Gözlerini bir anda açtı ve tavanı izlemeye başladı. Sadece dimdik tavana bakıyordu.
Hazan
Neden buradayım.Çünkü seni yanıma almak istedim.
Sen kimsin de beni yanına almak istiyorsun.
Pars SOYLU olarak.
Benim bir tane daha mı abim var.
Nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun. Çünkü az önce bir abim olduğunu öğrendin.
Ben seni zaten biliyordum ki.
Hadi oradan nerden biliyordun.
Yıllarca peşime taktığın adamları anlamadığımı mı sandın? Bazı adamların neden sana geri gelmedi?
Sen onları öldürdüğün için.
Ama ben onları öldürmeden önce bana öttüler. Zaten KIZIL EJDER olarak senin bilgilerini bulmak zor olmadı. Bende diyordum ne zaman karşıma çıkacaksın.
Beni gerçekten biliyor muydu? Tamam kendisi kızıl ejder olabilir ama bu kadar dikkatli olacağını bilmiyordum. Şoktan çıkıp hemen kardeşime sarıldım. Oda bana sımsıkı sarıldı. Ona sarılmayalı baya olmuştu. Çünkü uyku hapı içtiği günler gece odasına gelip ona sarılırdım. Ondan ayrıldığımda tişörtümü çıkardım ve yatağa yattım. Ne yaptığımı anlamış olmalı ki üzerime çıktı ve ellerini karın kaslarımda gezdirmeye başladı. Ardından kafasını göğsüme koydu ve
Seni takip ettiğimi biliyor muydun???
Hayır hiç fark etmedim. Çen büyüdün de abini mi takip ediyorsun? deyip burnunu sıktım.
Bilmek istediğim bir şey var bu bilgiyi hiçbir şekilde bulamadım. Evli misin?
Imm.. şey... Evliyim.
Yengemle tanışmak isterim ona göre. Çocuğun var mı?
Var 2 erkek 1 kız.
Şu an neredeler?
Salonda. dediğim anda ayağa kalktı ve kapıyı açtı. Ama karşısında iznabut gibi adamları görünce duraksadı. Ve bana baktı. İlk önce üzerini değiştir öyle gidersin. Üzerin süzdü ve ardından odadaki dolaba yöneldi eşofman ve tişört alıp banyoda değiştirmeye gitti. En azından bazı günler hariç açık giyinmiyor. Ardından tekrar kapıya gitti. Bu sefer adamlar çekildi tabi hızlıca aşağıya indi. Bende tişörtümü giyinip arkasından gitmeye başladım. Aynı zamanda düşünüyordum. Çok uysal bir kız bu durumu hiç yadırgamadı. Sanki bekliyordu. Onu yanıma almamı. Aşağıya indiğimde Peri ve Hazan sarılıyorlardı. Gerçekten de Peri gibi eşim var. Zaten kendisi Hazan'ı fotoğraflardan gördüğü kadarıyla çok seviyor. Sarılmaları bittiğinde Hazan hemen çocukların yanına geçti. Bende gidip karıma bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...