Bölüm 2 'HOŞGELDİN DE İSTANBUL'

28.3K 851 552
                                    

İyi okumalar gençlik

Medya : Araf

Hazan'dan:
Merhaba galiba hayatımda siz hariç yenilere hep soğuk davranıyorum. Neyse bugün Fransa'dan İstanbul'a geri döneceğiz. Aynı zamanda en sevdiğim arkadaşım Kumsal'da bizimle gelecek çünkü onun da anne ve babası bir trafik kazasında öldü. Evde çıkan yangından sonraki gün teyzemler bizi Fransa'ya getirmişti. Ve 7 yıldır Fransa'dayız bugün İstanbul'a tekrar gideceğiz hem holdingler için hem de ünüm İstanbul'a kadar gitmiş. Ama ABİLERİME yakalanmaktan açıkçası korkuyorum. Emir Kumsal ve yükselmeme yardımcı olan bazı kişiler biliyor kimliğimi.

Deniz abim
Hadi Hazan bir kalk kızım ya.

Abi biraz daha. Sonra birden havalandım. Ya abi bırak beni.

Dinlemiyor ve benim üzerindeki şort daha da kısaldı benden yana sıkıntı yok ama abilerim çok kızarlar. Aşağıya indiğimizde birden durdu ve sonra

Araf abim
İNDİR LAN KIZI NABIYON SEN bana döner SEN NİYE BU KADAR KISA ŞORT GİYİYORSUN HAZAN.

Abi şort kısa değil abim omzuna alınca kısaldı hem evde biz bizeyiz siz varsınız sadece. Dedim ve yukarı çıkıp altıma eşofman giydim ve Deniz abimin tişörtlerinden birini giyip aşağıya indim.

Araf abim
4 gün sonra okullar açılıyor. Zaten ben müdürünüm. Burak zaten fizik öğretmenin lise 3'tesin Emir de lise 4'te. Deniz de zaten üniversite 2'de ayrılmayalım diye okulların arasındaki duvar yıktırdım yani lise ve üniversite birleşik.

Tamam abi

Dedim ve kahvaltı edip odama çıktım.

4 gün sonra

Hazan hemen kalkıyorsun.

Tamam abi. Dedim ve kalktım of çok sıkıcı keşke abimler de mafya olduğumu bilse de onlara cici kız rolü oynamasam artık neyse yakında söylerim.

 Dedim ve kalktım of çok sıkıcı keşke abimler de mafya olduğumu bilse de onlara cici kız rolü oynamasam artık neyse yakında söylerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kız o değil sadece kıyafet ve ayağında Nike Air var diye düşünün.)

Giyindim ve aşağıya indim. Kahvaltı yapıp arabalara ilerledik.

Arabam pardon bebeğim

Abimler ile yolda gidiyorduk ama ben başka bir yola girdim çünkü kahve alcam. O sırada Emir abim aradı.

Ne oldu abi

Sen nereye gidiyorsun

Kahve almaya. İster misin??

İstemem ama geç kalma.

Tamam. deyip kapattım.

###########

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin