Medya : Bu aralar medyadaki şarkıya sarmış durumdayım dinlemenizi tavsiye ederim.Omuzlarımdan tuttuğu gibi yere savurup üzerime çıktı. Karnıma oturup yumruk atması canımı yaksa da bir şey yapmadım. Ayrıca sırtımın yere temas etmesi de canımı fazlasıyla yakıyor. Ancak böylelikle rahatlayacağını biliyorum. Bir süre sonra gözleri yavaşça kapanıp üzerime düştü. Onu yana itip kan olmuş gömleğime baktım. Gözüm aynaya takılınca kaşımın ve dudağımın patladığını gördüm. Ama şuan bunlarla uğraşacak duruma değilim. Abimi koltuk altlarından tutup koltuğa kadar taşıyıp yatırdım. Diğer abilerim nerede? Gömleği çıkarıp koltuğun kenarına koydum. Abimin sağlık odasına gidip. Yaramı dikmeye başladım.
Sonunda tüm pansumanı bitirip kendini bir güzel kremledikten sonra ayak seslerinin gelmesiyle beraber abimin tişörtünü hızlıca kafamdan geçirdim. İlk yardım eşyalarını alıp buradan çıkıyormuş gibi yaptım. Pars abimi görünce bir süre bakıştık.
Pars abim
Seni okuldan almaya geliyorum ama sen okula değilsin.Daha önemli meseleler var. Mesela Emir abimin bağımlı olması gibi. Yanından geçip Emir abimin yanına gittim. Kesilen ellerini sarmaya başladım.
Pars abim
Sen nereden biliyorsun?Yani sen zaten biliyordun. Neyse saldırdı diyelim.
Pars abim
Bir yerinde sıkıntı var mı?Hayır sadece bir iki yumruk atıp ardından bayıldı gibi bir şey oldu. Bende buraya taşıdım... Onu neden tedaviye götürmedin.
Pars abim
Bugün öğrendim. Uçağını da ayarladım yarın gidiyor.Fazla sakinsin.
Pars abim
Sende biliyorsun ki ben de dahil tüm abilerin bir süre bağımlı kaldı. Örnek almış olmalı ona kızamam çünkü eğer bizde kullanmasaydık belki de hiç kullanmaya teşvik olmayacaktı.İyi ben odamdayım. Abimi odasına falan götürün burada rahat etmez.
Pars abim
Emredersiniz Hazan Hanım var mı başka bir isteğiniz. Gel taşımama yardım et.
Koca adamsın 62 kilo abimi mi taşıyamıyorsun? Abimin bir kolunu tutup omzuma attım diğerini de tutup ayağa kalktım. Salonun çıkışına kadar yürüyüp merdivenlere gelmiştim ki Pars abim abimin koltuk altlarından tutunca ben de ayak bileklerinden tuttum. Önde ben arkamda abimin odasına kadar taşıdık yatağa yatırdıktan sonra ben odama geçip üzerime şort tişört takımlarımdan lacivert olanları giyinip müzik odasına geçtim. Deli gibi durmaksızın bateri çalmanın beni cidden rahatlattığımı fark ettim.
Ben tüm hız çalmaya devam ederken bundan cidden haz aldığımı hissettim. Böyle sanki her vuruşumda tüm hızımı çıkartıp kendimi arındırıyormuşum gibi hissediyorum. Böyle deli gibi durmaksızın vurmak üzerimden bir yükün kalkıp yok oluşunu hissettiriyor. Kapının açıldığını hissettiğim an ellerim durdu ve kapıya baktım. Meriç gelmiş. Sandalyeden kalkıp yanına giderken o da gelip bana sarıldı. Yavaş olsana olum dikişlerimiz var şurada. Ben de kollarımı boynuna doladım.
Meriç
Çok özlemişim seni. Nerelerdesin sen ya?Esas siz ortalıkta yoksunuz. Yağız , Savaş , Ateş , abi ve ablalarınızla tatildesiniz. Ben... tımarhane gibi bir okulda. Ne mutlu bana.
Meriç
Okulun adı ne?Kılıç koleji.
Meriç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...