Bölüm 23 'KAMP'

7K 359 24
                                    


Medya : Güzel söz

Arkadan bir çocuk
Neredeydin?

Sana ne!!

Hoca
Doğru söylüyor bu saate kadar neredeydin?

Söylemek istemiyorum.

Hoca
Bende gecenin bir saatinde abilerini rahatsız etmek istemiyorum. Aslında söylemedim ama gece gece meşgullerdir diye.

Resim çiziyordum , sadece biraz dolaştım. Deyip elimdeki defteri çadırımın önüne fırlattım. Ve yanlarına oturdum. Onlar da boş boş yanan ateşe bakıyordu. Ama ben ateşe büyük bir keyifle bakıyordum. Sonuçta fazlasıyla güçlü ve uzaktan ben tehlikeliyim diyor. Bir nevi beni temsil ediyor diyebiliriz.

Sürtük 1
Hadi şişe çevirmece oynayalım. dedi ben de hiç bunlarla muhatap olmamak için kalktım. Ama herkes bana baktı.

Sürtük 2
Ne oldu bebişim çok mu korktun.

Korktuğum için değil sadece bebe oyunlarıyla ilgilenmiyorum.

Çocuk 1
Hadi ama mızıkçılık mı yapacaksın?

Lan bensiz oynasanız ne kaybedersiniz.

Sürtük 3
Biz bir şey kaybetmeyiz adın korkaklığa çıkar o kadar.

Hay amk. deyip kalktığım yere geri oturdum. Bunlar bir sırıtmaya başladı hadi hayırlısı. Şişe yaklaşık 6 defa çevrildi ama bana gelmedi. Zaten gelsin de istemiyorum.

Tekrar çevrildi bu sefer yanımdaki kız ve karşısındaki çocuğun arasında kalmıştı. Kız sordu D mi C mi Diye çocuk C deyince. Kız ise Hazan'ı öp dedi bende okkalısından bir Nah çektim ama bir ses çıktı ufff ve ona başka bir şey yaptırdılar. Şişe çevrildiğinde benim ile karşıdaki çocuk arasında kalmıştı. Ben soruyordum. Çocuk C deyince yerimden kalktım ve iki saattir ona bakan kızı aldım kolundan tuttuğum gibi çocuğun üzerine attım. Ama ikisi de sevinmiş gibiydi.

Sürtük 1
Bir şey yaptırmadın ki.

Lan mal kızı kucağına attım daha ne yapayım. deyip şişeyi çevirdim. Birkaç el sonra benim ve başka bir çocuğun arasında durmuştu.

Çocuk
D mi C mi

Bilmem istediğini sor veya yaptır. çocuk haince sırıtıp sürtüklere baktı onlar ise kafalarıyla onayladı. Çocuk bana dönüp.

Çocuk
Annen ve baban nerede?

Öldüler. herkesten şaşkınlık nidaları yükselmeye başladı da neden bu kadar kafalarına taktılar ki. Lan niye şaşırıyorsunuz normal bir şey bu.

Çocuk 1
Normal olan annenin ve babanın ölmesi ve senin normal bir şekilde söylemen ise tabi ki de şaşırmamız normal.

Lan ben kafaya takmıyorsam siz niye takıyorsunuz ki. Neyse gençler sohbetinize doyum olmaz ben kaçtım. deyip çadıra ilerledim. İçeriye girdim ve telefonla ilgilenmeye başladım. Yani bir kaçakçılık var mı diye kontrol ettim. Çünkü uykum yok. Son zamanlarda fazlasıyla uyumuştum.

Sonunda işlerim bitmeye başlamıştı. Kafamı kaldırıp saate baktığımda gece 3 tü. Bende gitarımı alıp çadırdan çıkıp ateş etrafında oturduğumuz yerlerden birine oturdum. Ve şarkıyı söylemeden sadece nota çaldım. Uzun zamandır çalıyordum. Artık şarkıya eşlik etmeye de başladım. Tabi ki de saatlerdir aynı şarkıyı çalmıyorum değiştirip duruyorum. Şuan ki söyleyeceğim şarkının adı Bu gece bizim olsa - Mil Savior & Kerim Delibalta.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin