Medya : Anlamlı sözlerde bugünArabadan inen kişi Meriç'ti.
Ah Bataklığım iyi kullandın ama oyunuma düştün.
Meriç
Oyununu kavradım dikkat et bir dahakine sen yenilme.Ha ha ha ben ve sana yenilmek. Elimi gözümün altına koyup aşağıya indirdim ve pışık yağlı kaşık. Dedim
Tabi gözü iki saniye arkaya gitti ve piç bir şekilde sırıtmaya başladı. Hadi hayırlısı.
Araf abim
Güzel yarıştı. Meriç akşam yemeğine bize gelsene acıkmışsınızdır.Meriç
Gelirim Araf abi.Sonunda eve gelmiştik. Ve pizzaları bekliyorduk. Benim üzerimde Araf abimin tişörtü var altımda ise şort ama büyük ihtimalle abimler olduğunu düşünmüyor çünkü gözükmüyor. Ama şunu fark ettim ki abimler bilerek kendilerine büyük gelen tişörtler almaya başlamışlar. Çünkü üzerimdeki tişört tam diz kapağıma geliyor. Offff bu pizzalar nerede kaldı. Neyse bekleyen kadar bahçeye çıkıp resim çizerim.
Abiler ben bahçeye çıkıyorum. Onlar zaten şu an maça konsantreler. Fener maçı olsaydı izlerdim ama değil. Hepsi kafa salladı bana bakmadan. Bende odamdan defterimi alıp bahçeye çıktım.
Çimlere oturup bir şeyler çizmeye başladım ama ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.
En son resim bittiğinde bir erkek vardı. Büyük ihtimalle daha önce gördüm. Çünkü görmediğim bir şeyse çizemem.
Kalkıp içeri girdim o sırada kapı çaldı. Bende kapıya doğru ilerledim. Açtığımda benden 3 veya 4 yaş büyük biri vardı. Pizzaları vermesi için elimi uzattım ama beni kendine çekti. Lan olum sen ne ayak. Arkasından 2 kişi daha geldi. Olum bunlar pizza dağıtmaya topluca mı geliyorlar. Ben tam avazım çıktığı kadar bağıracaktım ki ağzımı kapattılar. Baya bir debelendim ama bir türlü kurtulamıyorum. Abilerimi de çağıramıyorum. Birden karnımda bir acı hissettim. Bıçak aha o bıçağı mı çeviriyor. Lan olum şimdi sizi. Lan hareket edemiyorum. Adamlar zaten kaçmışlar. Ama abilerim hala gelmedi ve ben yerden kalkamıyorum. En son kendimi sıktım ve tüm gücümle çığlık attım. O sırada karnıma fazlasıyla ağrı girdi. Ve ağzımdan kan çıkmaya başladı. Kendimi karanlığa bırakacaktım ama o sırada bağırış ve adım sesleri geldi. Sonunda be abiler. Ayrıca maçlarına sıçtıklarım. Son kez daha ağzımdan kan geldi ve kendimi karanlığa bıraktım.
Emir'den DEWAMKEE
Maça baya dalmıştık ama birden çığlık sesi duyduğumu sandım.
Araf abim
Siz de duydunuz mu??Çığlık sesini diyorsan duydum da kim çığlık atar ki.
Birbirimize baktık ve aynı anda HAZAN diye bağırdık ve evi aramaya başladık. Ama kapı açıktı aynı anda oraya koştuk. Hazan yerdeydi ve her yer neredeyse kandı. Ah be güzelim.
Burak abim Hazan'ı kucakladığı gibi içeri benim sağlık odama taşıdı. Bende hızla Hazan'ın tişörtünü kestim. Ama önde bir şey yoktu.
Yardım edin de yüz üstü yatıralım. Abilerimin yardımıyla çevirdik ve ben işimi yapmaya başladım.
Bittiğinde Hazan'ı tekrar çevirdik ama uyanıktı. Her zaman yaptığı gibi dimdik karşıya bakıyordu. Ardından çok korkunç bir sesle
Sizin maçınıza sıçayım. Çok haklıydı. Ben ne yapacağımı bilemedim. Ama en son Hazan'a yavaş bir şekilde sarıldım. Hiç tepki vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...