Bölüm 25 'ZEHİR'

7.5K 370 41
                                    

Medya: Hazan'ı taşıma şekilleri

Uyanmamı sağlayan kapı ziline aralıksız basan insan evladıyla oldu. Sinirle kapıyı açtım. Ama karşımda Deniz abim vardı.

Ne var?

Hadi ama güzelim bana da mı küseceksin?

Sence küsmüş olsam seninle konuşur muyum?

Tamam ya ben sen buradasındır diye geldim. Konuşalım mı biraz?

Tamam. Abim içeriye geçtikten sonra ben de abimin karşısındaki koltuğa oturdum.

Bana bu olayın nasıl olduğunu anlatmak ister misin ama en başından anlat?

Bak şimdi abi ben dosyalarla uğraşıyordum sonra telefon geldi en sevdiğim barı talan etmişler. Bende sinirlendim kollarımı çizdim. Haz alır bir sesle. Ama bir rahatlatıyor sana da tavsiye ederim. Sonra baya bir uyku hapı içtim. Uyandığımda ellerim ve ayaklarım hem kelepçeyle hem de iple bağlıydı. Beni kaçıran geri zekalı adam yatağın üzerine anahtar ve bıçak koymuş. Bende yan döndüm ve ellerimi açmaya başladım. Tabi uzun sürdüğü için bu baya her yerimi emmeye başladı o sırada işime konsantre olduğum için hissetmedim. Tabi bazıları hariç. Çözdükten sonra ben bu adamı bayılttım. Mal adam kapıya koruma falan da koymamış. 1 kilometreye yakın zar zor kamp alanına yürüdüm. Orada bayılmışım uyandığımda evdeydim. Sonra yanımda telefon buldum yanlış hatırlamıyorsam Burak abimindi. Emir'i aradım. Gelip sarıldığında acıdığı için inledim ilk karnımı açtı ardından ise yırttım sonra ise siz geldiniz.

Barı basan adamı bulabildin mi?

He buldum ama gerçek adını bulamadım Selim araştırıyor.

Selim kim lan?

Sağ kolum kim olduğunu düşünüyordun.

Ya ne biliyim neyse karşı tarafa bir ev yapılmış haberin var mı?

Olmaz mı taşınan kişinin adı Ateş onun babası ile babam çok yakın arkadaşlarmış. Babası vasiyetinde buraya ev yaptırmasını söylemiş hatta dün onunla iyi içtik. 43 şişeye yakın içki içtim. Oda baya içti.

Sarhoş olmuş muydun?

Evet biraz olmuştum.

İyi artık yasaklıyorum sana içkiyi.

He abi he sende hemen yasaklarsın zaten. Hadi diyelim yasakladın sence ben uyacak mıyım?

Abilerime şikayet ederim.

Et bana ne. Balkona çıkıp havaya bir el ateş etti. Mal bu çocuk. Şimdi abimlere sinyal gidecek. Ama ben onları görmek istemiyorum. En iyisi kaçmış gibi yapıp Ateş'in evine gitmek. Abim balkondan çıkmadan hemen kapıdan çıkıp karşı eve gittim ve kapıyı çaldım. Açınca bodoslama içeriye daldım.

Kapıyı hızlı kapat. Kapıyı kapatıp yanıma geldi.

Ne oldu neyden kaçıyordun??

Abimden.

Abin mi havaya ateş etti.

Evet bizim evde silah sesi duyulduğu zaman diğer evlere sinyal gider.

Ee ne güzel işte abilerin geliyor.

Sen benim dün ne diye içtiğimi düşünüyordun.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin