Bölüm 43 'SIKINTILI ZAMANLAR'

5.2K 307 104
                                    

Deniz'den Devam

Nerede bu kız ya. Odasını taradık ama hiçbir yerde yok. Tam odadan çıkıp diğer odalara gideceğimiz sırada üst üste gelen hapşırma sesleriyle odaya girip sesin geldiği yöne gittim. Hapşırmalar hala devam ediyordu. Giyinme odasının kapısını açtığımda abilerim de arkamdan geliyordu. En köşede Hazan'ı gördüğümde hızla yanına gittim. Elimi yanağına koyup okşarken gözüm gözlerinin altındaki morluğa gitti. Çenesinde ve elmacık kemiğinde de morluk vardı. Elimin git gide yandığını hissedince çekip alnına koydum. Ateşi çıkmış. Kucağıma alıp ayağa kalktım. Abilerimin meraklı bakışlarını umursamadan aralarından sıyrılıp yatağına koydum. Banyodan ateş ölçeri alıp yanına gittiğimde etrafını sardıklarını gördüm. Ateşini ölçtüğüm gibi gözüm dehşetle açıldı. 40.6 neredeyse havale geçirecek. Pars abim kucakladığı gibi banyoya götürdü. Suyu açtıktan sonra lavabonun kenarına koyup pijamalarını çıkarmaya başladı. İç çamaşırlarıyla kaldığında dolan küvete götürüp yavaşça içine koyması gibi Hazan gözlerini açtı. Gözlerini gördüğüm gibi ikinci şoku yaşadım.

Hazan abimin koluna yapışmış durumdayken abim koluyla beraber Hazan'ı iyice suya batırdı. Vücudundaki yaralar az da olsa geçse de hala kendini belli ediyor. O değil de dün nerede olduğunu da bilmiyoruz. Ne yaptı da üşüttü.

Artık çıkma çabalarını bırakmıştı. Abim çıkarıp havluya sarıp tekrardan yatağa yatırıp ateşini ölçtü. 40.3 çıktı. Ateşi düşmüyor ki.

Pars abim
Bu böyle olmuyor Hazan'a ince kıyafetler giydirin hastaneye gidiyoruz. Abim odadan ayrılırken Emir kısa kollu tişört ve tayt getirdi. Onları giyindirdikten sonra kucağıma aldım. Aşağıya indiğimde abilerimde hazırdı. Hemen arabaya bindim. Yanağını okşarken gözlerini yarım yamalak açık bana baktı. Gözlerinin içi kanlanmış. Bebeğim benim. Tekrardan hapşırmaya başladı. Hapşırması geçince kafasını göğsüme yatırdım. Zaten o sırada gelmişiz. Arabadan inip hastanenin aciline geçtim. Onu sedyeye yatırıp acile götürürlerken bana sadece arkasından bakmak kaldı. Duvardan kayarak yere oturdum. Bu bir günde olacak şey değil aslında dün akşam yanıma geldiğini hayal meyal hatırlıyorum. Saçımı okşayıp şarkı mırıldanmıştı. Abilerim de birer köşeye dağılırken hiçbir şey düşünmem sadece bekledim.

Doktor çıktıktan sonra bize bilgi verip normal odaya alacağını orada biraz dinlense iyi olacağını söyledi. Odaya girdiğimde Hazan kolunda serumla yatıyordu. Yüzündeki morluklar aynen olduğu gibi duruyordu.

Bir süre bekledikten sonra serumu bitince Araf abim çıkış işlemlerini halletti hemşire serumu çıkardıktan sonra Pars abim kucağına alıp çıkışa yürümeye başladı. Bu süreçte hiç birimiz konuşuyorduk. Sadece bakışıyorduk ama Pars abim dışında hepimizin aklındaki tek soru Hazan dün gün boyu neredeydi??

Eve geldiğimizde Hazan'ın bize söylediği arkadaşı olan hackerci çocuk geldi. Ve bize Hazan'ın dün gece nerelere gittiğini bir bir anlattı ve gösterdi.

Uyandığında yanına gittim. Abilerimde gelmişti. O kıpkırmızı olan gözleriyle bizlere baktıktan sonra yüz üstü dönüp yastığı altına aldı. O öyle yatarken bizde odasından çıktık. Pars abim Peri ablayı arayıp çorba yapması için buraya çağırırken bizde kendi sevgililerimizi çağırdık. Bizimle konuşmuyor o zaman onlarla konuşsun. İlk Peri abla geldi o çorba hazırlarken Yarenler de geldi.

Yaren
Artık ne olduğunu anlatacak mısın?

Şey.. hastalanmış. Yanına gidip bir bakar mısın?

Yaren
Yanına gidiyorum ama bana neler olduğunu anlayacaksın.

Anlatırım. Hadi sen git konuş onunla.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin