Bir çocuk
Hayırdır sen babamı nereden tanıyorsun. Amca falan diyorsun.Hadi len oradan baba demediğime şükret.
Meriç
Kızım sen manyak mısın benim babama neden baba diyorsun.Çünkü kendisi bana babalık yaptı kaç yıl boyunca.
Meriç
Hadi oradan benim neden bundan haberim yok.Babanın yüzüne bile bakmadığın için olabilir mi?? Lan sen babanın değerini bilmemiş. Bir halta yaramayan serseri bir çocuksun.
Meriç
Lan kızım bak asabımı bozma benim. Sanırım da bir yere kadar. Sen esas kendine bak da gel. Acaba kim daha serseri öyle karar verelim.Katılıyorum sana ben zaten serseriyim. Bunu kabullenmeyen sensin.
Meriç
Tamam yorum yok. Ama daha fazla benimle muhatap olma.Lan yanıma gelen sendin. Ben sadece selam ilettim. Zaten o sırada içeriye. Hoca girdi ve bizim atışmamız da burada bitti.
Hoca
SEN YENİ GELEN AYAĞA KALK KENDİ TANIT. lan bu kendini ne sanıyor. Ben oturduğum yerde daha da yayıldım veHazan. dedim
Hoca
Bu kadar mıBaşka ne anlatıyım. TC'mi de söyleyeyim mi?
Hoca
Kızım sadece adını söyledin. Neyse yoklamadan bakarım. hemen yoklama listesine döndü ve ismimi aramaya başladı. Ardından yüzü değişik bir şekil aldı. Senin neden sadece adın yazıyor burada.Bilmem öyle yazmışlar.
Arkalardan bir çocuk
Adı Hazan Soylu yaklaşık 11 okul değiştirdi. 9 tanesinden atıldığı için diğer okullara geçti. Atılmasının nedeni ise. Öğrencileri komaya sokacak kadar dövmesi. 5 tane abisi var. Ve SOYLU holdinglerin yöneticilerinden biri. Annesi ve babasının yurt dışında olduğu biliniyor ama ben şahsen öldüklerini düşünüyorum. Çünkü 7 yıldır piyasada yoklar. Lan bu ebesini siktiğimin çocuğu nereden her boku biliyor.Lan olum hayatımı ezberleyecek kadar ne yaşamış olabilirsin ki.
Bir şey yaşadığım yok. Zaten hayatın bariz ortada. Peki ya sen abilerinin kucağında hastaneye getirdiklerinde hamile misin diye abilerine sormaları. Ama senin sadece ateşli olman. Anladım bu çocuk dersi kaynatmaya çalışıyor ama hayatımdan bahsetmesi biraz zoruma gidiyor.
Lan millet sadece atıp tutuyor.
Hoca
Tebrik ederim dersi kaynatmakta üstünüze yok.Sonunda be hoca artık anlamayacak kadar aptal olduğunu düşünmeye başlamıştım.
Hoca
Sen benimle nasıl konuşuyorsun edepsiz.Lan bana edepsiz diyene bak önce kendi sürtüklüğüne bak sonra laf dalaşına gir.
Hoca
Seni müdüre şikayet edeceğim. Daha ilk günden bir okuldan daha atılacaksın.
Hoca giderken arkasından.Ha bu arada en çok da okula gelir gelmez kovdurduğum hocalarla tanınırım. Bir süre sonra Tarık amca geldi.
Hoca
Müdürüm şu arkadaki kız kötü imalarda bulundu.Ah hadi ama bana bulaşan sensin.
Tarık amca
Tamam kızım ben hallederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)
ChickLitKİTABA DEVAM EDİLMİYOR 4 YİL ONCE YAZİLMİS CRİNGE YARİM BİRAKİLMİS BİR KİTAPTİR 10 yaşındaki küçük bir kızın gözlerinin önünde anne ve babasının yangından ölmesi sonucu hayatta soyutlanmıştır. Herkese soğuk ve sert davranmaya başlamıştır. Bu küçük k...