Bölüm 37 'İDEAL YENGE'

5.8K 319 53
                                    


Medya : çektiğim fotoğraflara olan ilginizden dolayı kendi çektiğim fotoğrafları paylaşmaya devamke

Çalan telefonla beraber derin bir oh çektim. Ardından telefona uzanmaya çalıştım ama
üzerimdeki bu dağ ayıları nedeniyle ulaşamadım. Telefon bayağı bir çaldıktan sonra sustu ve tekrar çalmaya başladı. Ardından tekrar sustu ve tekrar çalmaya başladı. Üzerimdeki ağırlıklar bir anda yok oldu ve küfürler başladı. Oha ağza alınmayacak küfürler abilerimden çıkıyor. En son örnek abiydiler.

Araf abim uykulu bir şekilde telefonu eline aldı. Ardından açtı
Sen kimsin lan.

...

Hee sen osun , Hazan'ın abisi Araf tanıştığımıza sevinmedim çünkü uykumdan uyandırdın. Emir abim telefonu hızla çekti ve hoparlöre aldı.

Berke
Araf abi sen niye uykundan uyanıyorsun ben Hazan ablayı aradım.

Emir abim
Hazan'ın yanında uyuduğumuz için olmasın küçük titan.

Deniz abim
Ayrıca sen Hazan'ı ne yapacaksın.

Berke
Bugün Hazan ablayla sahilde şarkı söyleyecektik. Ben o sırada gardırobumdan seçtiğim kıyafetleri elime aldım. Ve banyoya yöneldim. Duş aldıktan sonra üzerimi giyindim ve banyodan çıktım. Abilerim yatakta yatmış tavana bakıyor. Benden önce banyo kapısından çıkan buharlı havayla beraber hepsinin bakışı bana döndü. Çorap çekmecesinden aldığım çorapla beraber yatağın ucuna oturup giymeye başladım. Ee gençlik ben gidiyorum. Malum Berke'ye hediyesini vermem lazım. Gecikmem. Deyip hepsinin yanağını öptüm en son Burak abimi öptüm tam gidiyordum ki kolumdan tutup kendine çekti. Ben kucağına düşerken o da beni tuttu ve yatağın ortasına yatırdı. Ardından karnımda dolanan eller. Ama ben gıdıklanmıyorum yani artık. Oha niye böyle oldu lan birden kahkahalara büründüm. Kumsal gıdıklandığında gülmemiştim oysaki. Yani gıdıklanmamıştım. Beni bir beş dakika gıdıkladıklarında sonunda bıraktılar. Karnımı tutmaya başladım fazlasıyla güldüm ve hem ağzım hem de karnım ağrıdı. Normalde eğer Palyaço tarzında dövüşürsem gülerim o da çok histerik çıkar tabi içten çıktığı da oluyor.

Hepsini tekrar öptükten sonra gereken şeyleri alıp arabama atladım. Neredeyse bir saat geciktim. Arabayı durdurup kahvemi , hediyemi , telefonumu , kendi gitarımı ve araba anahtarını alıp arabayı kilitledim. Şimdiden gitar sesi kulaklarımda yükselmeye başladı. Hızlıca Berke'nin yanına adımladım. Gittiğimde şarkısının sonundaydı zaten. Beni fark ettiğinde;

Berke
Sonunda Hazan abla.

Geldim işte. Ve yanımda senin içinde bir şey getirdim.

Berke
Hiç zahmet etmeseydin abla.

Çok konuşma hadi aç. Ona doğru uzattığı hediye paketine baktı. Ardından bana bakıp hediye paketini açtı. Gitarı gördüğü gibi gözleri kocaman açıldı. İmza özel olup gitar sıradan olacak değil ya. Gitarda özel yapım rengi kahverengi ve siyah. Kutuyu yere bıraktı ardından gitarı kutunun içine koyup bana sıkıca sarıldı. Bolca teşekkürün ardından geçen sefer ona aldığım gitarı bırakıp şimdikini eline aldı. Akordun bozuk olduğunu anlayıp telefonunu çıkaracaktı ki engel olup elinden aldığım gibi kendim ayarladım.

Ses tınım iyidir. Onunda telefonu alıp yapacağı şey uygulamadan akordu ayarlamak. Gitarı uzattım ve parçalara başladık.

Ben en fazla dört şarkı söylerken şarkıların çoğunu Berke söyledi. Veda edip arabama doğru yürümeye başladım çünkü o biraz daha devam edecekmiş.

Mafya Ben Ve Abilerim (KİTABA GÜNCELLEME GELMEYECEKTİR YARİM BİRAKİLMİSTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin