|Benim Babam|Bölüm:26"Baba uyan"

54 3 21
                                    

İmzaları atıp cüzdanı hemen aldım.

"Memuru arkadan çıkarın." Babam gelip masayı devirdi.

"Ben seni koruycam içeri gidiceksin." Başımı salladım. Babam ateş etmeye başlayınca annemin kolundan tutup içeri çektim.

"Kızım iyi misin?" Yanağımı okşadı.

"İyiyim anne." Anne dediğimde şaşkınca bana baktı. Gülümsedim ve boynuna sarıldım. O da bana sarıldı.

"Çocuklar seni aşağıdan çıkarıcaklar." Başımı eğerek koltuğu kaldırdım. Makinalıları teker teker çıkardım.

"Olmaz sizi bırakıp gitmem." Aynaya gelen kurşunla annemin üzerine doğru kapandım. Silahların tamamını bacağımla yaklaştırdım.

"Anne o zaman burda bekle." Tekli koltuğu üzerine doğru eğdim. Silahlarla beraber kapıya yaklaştım.

"Cihangir?" Bağırdığımda biten şarjörü ile bana baktı.

"Yakala" diyerek makinalıyı fırlattım.

"Baba?" Etrafa baktım göremedim tam başımı çıkarıcakken sıyrılan kurşunla tekrar girdim.

"Babam nerde?"

"Bilmiyorum. Sen bana at hepsini ben gönderirim." Hepsini tek tek attım. Kendime de bir tane alıp hızlıca annemin yanına gittim. Elinden tutup kaldırdım. Odama çıkarıp giyinme odama soktum.

"Bekle anahtarı getiricem." Başımı eğerek makyaj masasından anahtarı aldım. Hızlıca içeri girdim. Önce silahların olduğu yerin kapağını kaldırdım. Anneme bir silah verdim. Hızlıca ayakkabı dolabını devirip altındaki tünelin kapağını açtım.

"Geç anne." Bana baktı. Feneri ve kutuyu ona verdim.

"Çıkıcaksın burdan. " İçeri geçti.

"Dedemi ara anne. Dedeme söyle bir şey yapsın. Kutuyu da biz dönmezsek aç" kapağı üzerine kapatıp zuladan iki üç silah aldım. Koşarak aşağı indim. Mutfak kapısından başımı çıkarıp ateş etmeye başladım.

"Işıl çık burdan." Babamın sesini duydum.

"Saçmalama baba." Diyip tabancalardan birini fırlattım.

"Bunlar kim Çetin?" Halit'in sesiyle o tarafa baktık. Tabancanın birini ona fırlattım.

"Ben nerden biliyim Halit?" Babam kafasını kaldırıp sıktığında ben de çıktım.

"Ah" babamın acı ile sesi geldi. Kafamı kaldırıp oraya baktım. Karnına bastırdı.

"Baba" bağırarak yanına gittim.

"Baba uyan. Baba gözlerini aç."

"Işıl yere yat." Cihangir üzerime doğru kapandı.

"Babaa. Ambulans çağırın. Biri bir şey yapsın. Baba,baba bana bak." Silah sesleri kesildi.

"Çetin?" Annem koşarak içeri girdi. Yanımıza geldi.

|Benim Babam|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin