"Yavrum biraz konuşalım mı?" kapıdan başını uzatan Cihangir'e baktım.
"Peki konuşalım." yanına gittim. Odaya girdikten sonra kapıyı kapattı. Yatağa oturdum.
"Niye bir anda parladın?"
"Bir anda parlamadım. O gelip bana sataştı."
"Bence öyle değildi."
"Pardon canım ya 10 dakikadır tanıdığın kızın kolunu kırmaya çalıştım di mi?"
"Abartma Işıl."
"Neyini abartıyorum? Ha iyi tamam 15 dakika olsun."
"Cidden mi? Ne gereği vardı canını acıtmanın?"
"Şu an şaka mısın? Yani on dakikadır tanıdığın kızı mı savunuyorsun? Siktir git o zaman yanına. Burda ne işin var?"
"Karımsın sen benim. Haklı ya da haksız olman umrumda olmaz. Her zaman senin tarafında olurum."
"Belli ya çok sağol."
"Bebeğim böyle yapma işte."
"Bana iyelik ekiyle konuşma."
"Konuşursam nolur?" üzerime doğru gelmeye başladı.
"Karımla konuşurken izin almam."
"Ya gelme üstüme üstüme."
"Niye gerildin mi?" Daha çok yaklaştı.
"Ayh gelmesene ya."
"Işıl nerdesin?" yataktan kalktığım gibi kapıyı açıp çıktım.
"Burda-burdayım." Eylül'e gülümsedim.
"Mükemmelsin sen." bir anda sarılınca gülümseyip ben de ona sarıldım.
"Naptım ki ben?"
"Mete ile konuştun ya."
"Ha şey evet baya övdüm seni."
"Ee ne dedi?"
"Yani Mete işte pek de bir şey demedi."
"Neyse hadi gel yukarı çıkalım."
"Tamam sen çık iki dakika işim var gelicem."
"Tamam canım." o çıkarken odaya girdim. Cihangir tişörtünü çıkarıyordu.
"Ha şey yapıyım ben yukarı çıkıyım." kolumdan çekip yanına yaklaştırdı. Gözlerimi elimle kapattım.
"Aç o gözleri aç aç." ellerimi çekmeye çalıştı.
"Açmıyım ben çıkıyım hatta." çıkmak için hamle yaptığımda o beni kendine çekti.
"Aç sen onu aç." elimi çekti ama indirmedi. Göğsüne değiyordu. Gözlerimi sıkı sıkı yummuştum.
"Bıraksana beni."
"Kocandan mı utanıyorsun?"
"Ya sapık mısın sen? Bıraksana beni."
"Yok anasını Nuri Alço'yum ben birazdan da gazozuna ilaç atcam." güldüm.
"Işıl bir bakabilir misin?" gelen sesle gözlerimi açıp koşarak kapıya gittim.
"Tişörtsüz görmiycem seni Cihangir. Denize tişörtle giriceksin canım." kapıyı kapatıp çıktım.
"Yukarda olanlar için kusura bakma. Melis biraz kıskançtır."
"Sorun değil. Seninle ilgili bir mesele de yok zaten." Alinya'ya tebessüm ettim.
"Helin de Melis'in bestisidir. Ondan korumaya geçti."
"Dediğim gibi olay senin olayın değil. Ben ufak mesele-" arkamdaki bir noktaya baktı. Ağzı açıldı. Utanmasa salyası akıcaktı. Kafamı çevirip baktığımda Cihangir yarı çıplak kapının önünde duruyordu.
"Aşkım tişörtlerimi nereye koydun?"
"Cebimde taşıyorum. Bir sürü tişört var orda git birini giy. Sinirlendirme beni." o odaya geri girerken ben de boğazımı temizleyip Alinya'ya döndüm.
"Ufak meselelere takılmam boşver diyordum. Onlar benim için minicik bir sorun bile değil."
"Ben kızların yanına gidiyim." arkasından el salladım. Hırsla odaya girdim.
"Ya sen beni sinirlendirmekten başka bir şey yapmaz mısın? Bu halde kızın karşısına mı çıkıyorsun? Bir sürü tişört var giy iş-" ellerini belime koydu.
"Kim derdi Işıl Kıraç seni kıskanmaktan ölücek diye."
"Işıl Kıraç ölmez. Öldürür canım." gitmek için çekilirken izin vermedi. Yer değiştirip beni duvarla arasına aldı.
"Aşkıyla öldürüyo zaten kurşun sıksa kaç yazar." eliyle saçımı kulağımın arkasına koydu.
"Kurşunsuz ölümlerde var merak etme."
"Hıı öyle mi diyorsun?" biraz daha yaklaştı.
"Öyle diyorum ve gitmek istiyorum."
"Cık gidemezsin." biraz daha yaklaştı. Boşta kalan elini de belime koydu.
"Özlüyorum seni. Yanımdayken bile deli gibi özlüyorum. " kulağımın arkasına yaklaşıp derin bir nefes aldı.
"Kokunu duyamadığım her saniye ölüyormuşum gibi hissediyorum." elimi tutup kalbinin üstüne koydu.
"Burası var ya sensiz boşluktan ibaret." dudağımın üzerine minik bir buse kondurdu.
"Gülüşün benim merhamet duygum." gözlerimin üstünü öptü.
"Bu koca koca gözlerin var ya onlar için ölmek benim için en büyük mutluluk olur."
"Niye böyle şeyler söyledin şimdi?"
"İçimden geldi. Seni çok sevdiğimi hisset istiyorum."
"O zaman ben de bir şeyler söylim. Bu kahverengi kimse de olmayan güzel gözlerin var ya onlara kimse bakmasın istiyorum." ellerimi boynuna sardım.
"Bu bal gibi dudaklarına başkası değmesin istiyorum. Sadece benimle ilgilen,sadece beni sev, etrafında benden başka kimse olmasın, sadece benim ol istiyorum. Ben daha önce bu kadar güzel sevilmedim, bir başkası tarafından bu kadar çok sevilmek nasıl bir his hiç bilmiyordum. O yüzden belki kıskanıyorum. O yüzden paylaşamıyorum seni. Ben sadece babamı sevip ölücem diye beklerken sen geldin. Her şeyi, kurduğum bütün düzeni alt üst ettin. Ben senin kafana sıkmam gereken yerde" gözlerine baktım. Merakla bakıyordu.
"Aşık oldum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Benim Babam|
ChickLit"Geldik." İzmir F tipi cezaevi.. çocukluğumun geçtiği yer. Yavaş adımlarla içeri girdim. "Işıl gidiyorsun." Babam içeri girince ayağa kalktım. "Baba hiçbir yere gitmiycem ben. Yeter her yerde sürekli siyah takımlı zorba adamlar görmek istemiyorum...