Beyaz gömleğin yakalarını düzelttim. Önden bir kısmını lacivert kot pantolonumun önüne sıkıştırdım.
"Hazır mısınız efendim?" Sargı yüzünden ayakkabının bağcıklarını gevşetmiştim. Silahı belime koyup gömleği düzelttim. Boynuma Cihangir'in aldığı kolyeyi taktım.
"Ferit arabayı getir." Saçımı düzelttim.
"Ne kadar kaldı inmesine?" Kol saatinden baktı.
"Şimdi" diyince yürürken gözlüklerimi taktım. İçeri geçip gelen yolcu kısmına doğru yürüdük. Etrafı süzdüğümde güneş gözlüklerini çıkaran babamı gördüm. Gözlüğümü çıkarıp Ferit'e verdikten sonra ayağımın üstüne sert basmamaya çalışarak koşup ona sarıldım.
"Babam" diyip kocaman bir öpücük bıraktım yanağına.
"E biz?" Diyen babaanneme de sarıldım.
"Baba beni almaya geldin di mi?" Başımı okşayıp saçımı öptü.
"Daha değil birtanem." Elim belinde Ferit'in yanına geldik. O da babaannemin ve babamın elini öptü.
"Bavullar çocuklarda biz eve geçelim." Ön koltuğa oturup gözlüklerimi tekrar taktım.
"Adana hala cehennem gibi." Diyerek gömleğinin yakasını açtı babam.
"Aşkım ayağına noldu?" Babaanneme doğru çevirdim başımı.
"Mühim bir şey değil cam battı."
"Dikiş attılar mı?" Babaannem telaşlandı ve koltukların arasından başını öne doğru uzattı.
"İyiyim ya bir şeyim yok." Diyip bir elimi yanağına koydum ve diğer yanağından öptüm.
"Geldik efendim." Araba durunca Ferit indi ve babamın kapısını açtı. Diğerleri de koşarak gelip bizim kapıları açtı.
"Ay bu adam öldürücek beni." Babaannem gözlüklerini çıkardı.
"Aşkım sen burda kalmıyorsundur heralde?" Babam bana bakarak sordu ve kolunu omuzuma attı.
"Baba aslında şey?"
"Ney kızım söylesene?"
"Biz yani Cihangir ve ben.. Aynı evde hatta dedemin isteğine göre.. Aynı.. odada kalıyoruz."
"NE!?" Babamın bağırmasıyla babaannemin arkasına saklandım.
"Noluyor oğlum?"
"Anne babam damarıma basıyor. Kesicem o damarı." Silahını çıkarıp kurşunu namluya sürdü.
"Baba sakin ol."
"Işıl çekil."
"Oğlum napıyorsun sen?" Babaannem önüne geçti.
"Cihangir'i vuracam." Diyip içeriye doğru yürüdü.
"Cihangir kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Benim Babam|
ChickLit"Geldik." İzmir F tipi cezaevi.. çocukluğumun geçtiği yer. Yavaş adımlarla içeri girdim. "Işıl gidiyorsun." Babam içeri girince ayağa kalktım. "Baba hiçbir yere gitmiycem ben. Yeter her yerde sürekli siyah takımlı zorba adamlar görmek istemiyorum...