Po zrobieniu makijaru i nie którym także fryzur, zostałam oceniona przez Jiao, chłopaków a później przez ich menadżera.
Cieszyłam się ogromnie że wszyscy powiedzieli, że fajnie by było jakbym z nimi pracowała - a Yoongi mógłby się przespać troszeczkę.
Chan kazała mi poczekać aż chłopaki wrócą z jakiś nagrań. Plusem tego czekania było to że mogłam bezkarnie sobie patrzeć jak to nagrywają.
Nagle z głośników wyleciała dobrze znana mi piosenka - ,,Go Go,, - i jak na zawołanie zaczęłam do niej tańczyć. (Autor: jak ktoś nie wie link w mediach)
Piosenka poleciała kilka razy - zgaduje że im nie poszło za pierwszym razem - Po czym usłyszałam kroki, więc od razu szybko usiadłam i próbowałam wyrównać swój oddech.
-No, no dzisiaj było lepiej niż wczoraj... - powiedział Hobi.
-Noo a jutro będzie lepiej niż dzisiaj! -podskoczył radośnie Taehyung.
-Noo aaaa... a co ty tu robisz? - spytał Kookie.
-Jiao kazała mi czekać...
-A gdzie ta spryciula? -spytał Hobi i jak na zawołanie wyszła ze schowka na szczoty i płyny do dezynfekcji.
-AAAAAAA!!! PATRZCIE JAK ONA ZATAŃCZYŁA! -krzyczała, machała rękami i swoim telefonem przed naszymi twarzami.
-O czym ty kobieto gadasz? -spytałam.
-A no patrzcie, mamy nową gwiazdę...
W tym momencie Chan pokazała cały mój taniec.. Od początku do końca.. Po obejrzeniu tego cringowego filmiku oczywiście co zrobiłam? Spaliłam buraka ( Autor: tłumacząc to po prostu się zarumieniła)
-Ta piosenka poleciała 5 razy... Jak ty 5 razy tak samo to zatańczyłaś?!-spytał Jin, który jest znany z psucia choreografii.
-Tak jakoś...
-Nie! Nie! NIE!- krzyczała Jiao na co ja się na nią popatrzyłam, tak samo jak reszta - Moi drodzy koledzy... patrzycie właśnie na panią choreografkę!
-O! - krzyknęli wszyscy.
-Yo! Trzeba było tak od razu...- powiedział Jin.- Jak masz na imię?
-Young-Hee ale mówcie mi Hee -potem każdy z osobna mi się przedstawił.
-Masz dziwną urodę - powiedział Tae.
-Dziękuję? Jestem pół Europejką pół Azjatką..
-Na prawdę? A z jakiego kraju jesteś? -spytał WWHandsome.
-Z Polski..
*jakieś 5 minut później*
Po różnych pytaniach od Jin'a i RM'a - który też się włączył do rozmowy - patrzyłam się teraz na grupkę chłopaków, którzy się naradzali... jakby grali w jakąś grę strategiczną.
-No więc tak... -odwrócił się pierwszy Suga - co dziś robisz?
-Nie wiem.. Raczej nic.
-Chodź do nas robimy dzisiaj imprezę! - zaczął radośnie skakać TaeTae.
-Ekhem... a ja? -upomniała się Chan.
-A ty to tam się wprosisz zawsze więc no - powiedział Suga.
-Jeszcze chwila a się do nas wprowadzisz noona - zaśmiał się Jungkookie.
-No w sumie i tak przyjdę...
-No to jak Jiao idzie to ja też...
-No i git! - krzyknął Taehyung.
-To czekajcie przed wejściem do Big Hitu a my zaraz przyjdziemy!- powiedział cały w skowronkach Hobi.
-----------------------------------------------------------------------------
No to już ostatni na dzisiaj :3
Bayooo
YOU ARE READING
𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]
Aléatoire[...] ᴡʏsᴢᴌᴀᴍ ᴘᴏᴢᴀ ᴛᴇʀᴇɴ ᴘᴏsᴇsᴊɪ ᴡᴜᴊᴋᴀ ɪ ᴘᴏsᴢᴌᴀᴍ ɴᴀ ɢᴏ́ʀᴋᴇ̨ ᴢ ᴋᴛᴏ́ʀᴇᴊ ʙʏᴌᴏ ᴡɪᴅᴀᴄ́ ᴄʜʏʙᴀ ᴄᴀᴌᴇ ᴅᴀᴇɢᴜ. ᴘᴀᴛʀᴢʏᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɴᴀ ᴋsɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄ ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅᴢɪsɪᴀᴊ śᴡɪᴇᴄɪᴌ ɴᴀᴊᴊᴀśɴɪᴇᴊ. -sᴘᴀᴅᴀᴊᴀ̨ᴄᴀ ɢᴡɪᴀᴢᴅᴀ. ᴘᴏᴍʏśʟ ᴢ̇ʏᴄᴢᴇɴɪᴇ- ᴜsᴌʏsᴢᴀᴌᴀᴍ ɢᴌᴏs ᴢᴀ sᴏʙᴀ̨. ᴏᴅᴡʀᴏ́ᴄɪᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɪ...